Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunottaret miesten seurassa, mitä mieltä olette?

Vierailija
15.02.2025 |

Kun olin nuori mies niin sain ympäristöstä sellaisen käsityksen että miehuuden huipentuma ja tavoite on näyttäytyä kaunottaren kanssa ihmisten ilmoilla. Muut ihmiset sitten arvostaisivat tällaisen miehen korkealle.

Mutta kun ikää on tullut niin olen ymmärtänyt asian vähän eri tavalla. Nimittäin jos mies on riittävän hyvännäköinen, niin ympäristölle on täysin yhdentekevää onko tämän seurassa kaunotarta vai ei kun tiedetään sen kuitenkin olevan hyvännäköinen mies ja kaunottaret tykkää hyvännäköisistä miehistä.

Sitten taas jos vaatimattoman näköinen mies kulkee kaunottaren kanssa, niin kaikki arvaavat tällä miehellä olevan rahaa. Enkä nyt juuri tiedä että tällaisia miehiä palvottaisiin.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ilman naista on eri asia kuin mies naisen kanssa. Mitä kauniimpi sitä parempi. Ja miehen kohdalla saavutuksilla on isompi merkitys kuin ulkonäöllä, joten kaunotar on siihen piste i:n päälle.

Mutta kaiken kaikkiaan nämä tällaiset ovat silti lapsellisia juttuja pohjimmiltaan.

Vierailija
2/24 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ilman naista on eri asia kuin mies naisen kanssa. Mitä kauniimpi sitä parempi. Ja miehen kohdalla saavutuksilla on isompi merkitys kuin ulkonäöllä, joten kaunotar on siihen piste i:n päälle.

Mutta kaiken kaikkiaan nämä tällaiset ovat silti lapsellisia juttuja pohjimmiltaan.

Varmaan objektiivisesti hyvinkin lapsellisia juttuja, mutta tosiasia kuitenkin on se että näissä on erittäin voimakkaita muuttujia taustalla. Ihmiset haluaa tietyn statuksen itselleen - ja miksei haluaisi, elämä on todella kurjaa jos on muiden silmissä väheksytty ja vähemmän arvostettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellisesti menestynyt mies ja kaunis nainen, näin sen pitää mennä

Vierailija
4/24 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus! 

Vierailija
5/24 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nuorempi nainen näyttäytyy vanhemman seurassa, menee maine molemmilta.

Mieti hetki, niin tajuat,

Vierailija
6/24 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan biologinen juttu. Mies haluaa kauniin nuoren naisen, nainen haluaa miehen jota muut naiset haluavat.

Vierailija
7/24 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua että minusta luullaa, että olen rahan perässä tai ostettu. Siksi en koskaan näyttäydy missään vanhemman miehen seurassa.

Hävettävää se on miehellekin, ostaa seuraa, kun ei muuten saa, näin väki ajattelee.

Vierailija
8/24 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas kauniina naisena ajattelen, että jos tavallisennäköisellä miehellä on huomattavan kaunis nainen, hän on varmaan harvinaisen hyvä tyyppi ja erinomainen rakastaja. 

Vierailija
9/24 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas kauniina naisena ajattelen, että jos tavallisennäköisellä miehellä on huomattavan kaunis nainen, hän on varmaan harvinaisen hyvä tyyppi ja erinomainen rakastaja. 

Se on yleensä näin.

Ellei ole kyseessä sokkotreffit/nettideitti. 

Vierailija
10/24 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavutus kaiketi, jos itse ei ole komea mies. Komealle taas on vain luonnollista pariutua kauniin naisen kanssa. 

Vierailija
11/24 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ruma mies voi nostaa statustaan muiden miesten silmissä kauniilla naisella. Silloin muut miehet olettavat, että rumalla miehellä on paljon rahaa, vaikka harvoin on.

Vierailija
12/24 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua että minusta luullaa, että olen rahan perässä tai ostettu. Siksi en koskaan näyttäydy missään vanhemman miehen seurassa.

Hävettävää se on miehellekin, ostaa seuraa, kun ei muuten saa, näin väki ajattelee.

Ihmiset tosiaan ajattelee näin ja niiden voi antaa ajatella kaikessa rauhassa, mitä ne haluaa ajatella. Niillä on siihen oikeus. 

Maailma muuttuu ja on muuttunut jo niin paljon, ettei näillä asioilla tarvitsi mässäillä. Nuorten naisten ei tarvitse enää naida vanhoja ukkoja, vaikka olisi ahneita ja rahan perässä. Rahaa voi tehdä itse, ja naida rakkaudesta sen ikäisen kuin haluaa. Vanhat miehet ei enää ostele neitokaisia.

Vierailija
13/24 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nimittäin jos mies on riittävän hyvännäköinen, niin ympäristölle on täysin yhdentekevää onko tämän seurassa kaunotarta vai ei "

Ei. Jos hyvännäköisellä miehellä ei ole naista, häntä voidaan alkaa pitää homona tai jotain muuta kielteistä siihen liittyy, häntäheikin maine tms. Jos hänellä on tavallinen tai vaatimattoman näköinen nainen, sitä voidaan ihmetellä, mutta jos hänellä on kaunis nainen, sitä pidetään normaalina ja todetaan, että kaunis pari.

Vierailija
14/24 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas puhutaan naisesta kuin se olisi miehelle kuin (käyttö)esine.

Mutta näin heteroa sinkkuna elävänä miehenä , joidenkin mielestä sama kuin naiseton, koska ovat mm. sitä mieltä, etteivät mies ja nainen voi olla "vain" ystäviä, tai olla ilman seksuaalista jännitettä, niin minut leimataan myös magd. kateelliseksi ja tai (kaappi)homoksi.

Koska monelle miehelle on tärkeää, ehkä tärkeämpäälin miltä hän näyttää muiden miesten mielessä ja arvosteluasteikolla kuin se, mitä naiset hänestä ajattelevat, sillä -näin ajattelevaä mies- ovsthan naiset vaim esineitä ja harmistuu ja syyttää muita erityisesti naisia kun he eivät suostu pelaamaan ja toimimaan miehen haluamalla tavalla, josta mies tekee johtopäätöksen  ettei nainen ymmärrä omaa tasoaan. 

Sinkkumies

Vierailija
15/24 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla taas tulee mieleen, että siinä naisessa ja sen persoonassa on jotain vikaa. Ajattelen aina sen naisen kautta, että mikä saanut alkamaan tuollaisen kanssa. 

Samoin jos näkee jossain nuorehkon naisen huomattavasti vanhemman miesystävän kanssa, niin tulee automaattisesti mieleen onko se nainen esim. päihdekodista tai isä hakannut tai jotain. Tai onko naisella itsellään päihdeongelma tai muuta, niin tarvitsee huolehtijaa. Usein ne naiset on vähän reppanan oloisia. 

Vierailija
16/24 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nuorempi nainen näyttäytyy vanhemman seurassa, menee maine molemmilta.

Mieti hetki, niin tajuat,

No ei nyt mikään maine mene :D Ihmisillä on erilaisia makuja, mutta usein niiden mieltymysten taustalla on jotain syitä jotka voi olla sinänsä ihan kiinnostavia. Joskus ne syyt liittyy ihan vaan persoonaan, esim. huomionhakuinen persoona. 

Vierailija
17/24 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla taas tulee mieleen, että siinä naisessa ja sen persoonassa on jotain vikaa. Ajattelen aina sen naisen kautta, että mikä saanut alkamaan tuollaisen kanssa. 

Samoin jos näkee jossain nuorehkon naisen huomattavasti vanhemman miesystävän kanssa, niin tulee automaattisesti mieleen onko se nainen esim. päihdekodista tai isä hakannut tai jotain. Tai onko naisella itsellään päihdeongelma tai muuta, niin tarvitsee huolehtijaa. Usein ne naiset on vähän reppanan oloisia. 

Mistä tiedät onko joku ventovieras kaksikko parisuhteessa keskenään? 

Tämä on palstalla aina ihmetyttänyt, kun tuollaisista tilanteista usein puhutaan joko negatiivisesti tai ihaillen. Omaa tytärtäni on nimittäin luultu isänsä naisystäväksi, mikä oli todella kiusallinen tilanne. He liikkuvat usein yhdessä eivätkä ole lainkaan samannäköisiä, siksi ehkä tuollainen luulo.

Vierailija
18/24 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä helvetin oudoissa ympyröissä sä ap olet kasvanut? Etkä ole vieläkään saanut ajatuksiasi normaaliksi? Ei kukaan ajattele noin. Eikä se auta vaikka itse itsellesi vastailet tähän keskusteluun.

Jos jollain miehellä, joka ei ole mikään erityisen mukava, fiksu, tai komea, on joku erityisen kaunis tai itsensä "kauniiksi" pyntännyt nainen, varsinkin jos on miestä paljon nuorempi, niin toki ihmiset ajattelee, että onkohan tuolla miehellä paljon rahaa ja nainen on rahan perässä, että ei varmasti ole rakkaudesta kyse.  Ei sellaista miestä kukaan arvosta sen takia että on saanut rahalla itselleen tyttöystävän.

Sama tietysti naisilla, jos nainen ei ole tunnettu siitä, että on mukava luonne, tai on liian lihava tai laiha ja ruma, niin kyllä sitä ihmetellään miten sai mukavan tai komean, tai jopa mukavan ja komean miehen, ja jos mies on vielä rikaskin ja nainen on joku ihme riivinrauta, ihmetellään mitä se mies näkee siinä naisessa, että onko kyse seksistä vai mistä ihmeestä.

Kyllä ihmiset arvostavat pariskuntia jotka selkeästi rakastavat toisiaan. Se vaan herättää siitä epäilyjä jos jompi kumpi puolisoista on sellainen jota itse ei missään nimessä huolisi, esim. vittumainen ilkeä luonne, ei sellaiseen kukaan rakastu, paitsi ehkä joku heikko ressukka tai itsekin ilkeä kuspää.

Rakkaus on se juttu ap. Ei mikään muu. Rakkaus on se, mitä jokainen ihminen loppupeleissä itselleen kaipaa, ja siitä on kateellinen niille joilla sitä on, eikä itse ole saanut, eikä rakkautta ainakaan rahalla saa, eikä välttämättä kauniilla/komealla ulkonäölläkään, kun ei ihmiset oikeasti rakastu ulkoisiin asioihin, vaan toisen luonteeseen ja pitää olla seksuaalista kemiaa.

Vierailija
19/24 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on miespuolinen ystävä, jolla on aina riittänyt vientiä toinen toistaan kauniimmista ja ihastuttavammista naisista. Nyt hänellä on takanaan jo pidempi parisuhde yhden kanssa. Mies on massiivisen ylipainoinen, kouluttamaton ja persaukinen, ulosottovelkaakin löytyy. Hän vain sattuu olemaan aivan mielettömän hyvää seuraa. Hän osaa ottaa kaikki ympärillään huomioon ja tuoda muista ihmisistä näiden parhaat puolet esiin. Hän arvostaa muiden tekemiä pieniä tekoja ja tekee niitä myös itse. Hänestä on yksinkertaisesti hyvin vaikea olla pitämättä ja ystäviä riittää miehistä ja naisista.

Ajattelen häntä usein, kun näen kommentteja siitä miten tavallinen mies ei kelpaa, kun pitäisi muka olla sitä, tätä taikka tuota. Ei, kun yritäpä olla ihan vain mukava.

Vierailija
20/24 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on saanut alkamaan: no se saaminen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän