Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunottaret miesten seurassa, mitä mieltä olette?

Vierailija
15.02.2025 |

Kun olin nuori mies niin sain ympäristöstä sellaisen käsityksen että miehuuden huipentuma ja tavoite on näyttäytyä kaunottaren kanssa ihmisten ilmoilla. Muut ihmiset sitten arvostaisivat tällaisen miehen korkealle.

Mutta kun ikää on tullut niin olen ymmärtänyt asian vähän eri tavalla. Nimittäin jos mies on riittävän hyvännäköinen, niin ympäristölle on täysin yhdentekevää onko tämän seurassa kaunotarta vai ei kun tiedetään sen kuitenkin olevan hyvännäköinen mies ja kaunottaret tykkää hyvännäköisistä miehistä.

Sitten taas jos vaatimattoman näköinen mies kulkee kaunottaren kanssa, niin kaikki arvaavat tällä miehellä olevan rahaa. Enkä nyt juuri tiedä että tällaisia miehiä palvottaisiin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas kauniina naisena ajattelen, että jos tavallisennäköisellä miehellä on huomattavan kaunis nainen, hän on varmaan harvinaisen hyvä tyyppi ja erinomainen rakastaja. 

Minulla taas tulee mieleen, että siinä naisessa ja sen persoonassa on jotain vikaa. Ajattelen aina sen naisen kautta, että mikä saanut alkamaan tuollaisen kanssa. 

Samoin jos näkee jossain nuorehkon naisen huomattavasti vanhemman miesystävän kanssa, niin tulee automaattisesti mieleen onko se nainen esim. päihdekodista tai isä hakannut tai jotain. Tai onko naisella itsellään päihdeongelma tai muuta, niin tarvitsee huolehtijaa. Usein ne naiset on vähän reppanan oloisia. 

Mistä tiedät onko joku ventovieras kaksikko parisuhteessa keskenään? 

Tämä on palstalla aina ihmetyttänyt, kun tuollai

Kyllä sen tietää, jos esim. pussailevat tai on muuta sellaista intiimiä läheisyyttä, keskusteluista tulee ilmi parisuhde tms.

En tietenkään automaattisesti oleta, että jotkut ovat pariskunta, jos on nainen ja mies yhdessä jossain. Ennemminkin nuo tilanteet on menneet päinvastoin, että olen hätkähtänyt eivätkö nuo olekaan isä ja tytär..

Vierailija
22/24 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ilman naista on eri asia kuin mies naisen kanssa. Mitä kauniimpi sitä parempi. Ja miehen kohdalla saavutuksilla on isompi merkitys kuin ulkonäöllä, joten kaunotar on siihen piste i:n päälle.

Mutta kaiken kaikkiaan nämä tällaiset ovat silti lapsellisia juttuja pohjimmiltaan.

Ei nyt ihan näinkään. Se hyvä ulkonäkö on jo omanlaisensa 'saavutus'. Harvempi nainen nyt on jonkun kyösti kakkosen puolisona ihan vain rahasta ja vallasta. Suurempi osa valitsee aktiivisesti kuntosalilla käyvän, sopivan sporttisen ja hyvännäköisen miehen, joka on ihan tavallisessa työssä ja tienaa keskivertopalkkaa. Toki sitten jos aletaan vertaamaan näitä jälkimmäisiä vielä keskenään, niin ilman muuta hyvä työpaikka lisää kiinnostavuutta, sillä se lisää mahdollisuuksia elämässä myös sille naiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus miettinyt, että osa miehistä voi ihan oikeasti olla mukavia, miellyttäviä ja seksikkäitä, vaikka heillä olisi normaalit tulot. 

Saatan tietenkin olla väärässä.

Vierailija
24/24 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä helvetin oudoissa ympyröissä sä ap olet kasvanut? Etkä ole vieläkään saanut ajatuksiasi normaaliksi? Ei kukaan ajattele noin. Eikä se auta vaikka itse itsellesi vastailet tähän keskusteluun.

Jos jollain miehellä, joka ei ole mikään erityisen mukava, fiksu, tai komea, on joku erityisen kaunis tai itsensä "kauniiksi" pyntännyt nainen, varsinkin jos on miestä paljon nuorempi, niin toki ihmiset ajattelee, että onkohan tuolla miehellä paljon rahaa ja nainen on rahan perässä, että ei varmasti ole rakkaudesta kyse.  Ei sellaista miestä kukaan arvosta sen takia että on saanut rahalla itselleen tyttöystävän.

Sama tietysti naisilla, jos nainen ei ole tunnettu siitä, että on mukava luonne, tai on liian lihava tai laiha ja ruma, niin kyllä sitä ihmetellään miten sai mukavan tai komean, tai jopa mukavan ja komean miehen, ja jos mies on vielä rikaskin ja nainen on joku ihme riivinrauta, ihmetellään mitä se mies näkee siinä nais

Toivottavasti voin jotenkin auttaa sinua ymmärtämään miten maailma toimii. Kovasti tunnut kirjoittavan kaikkitietävästi, mutta oivallettavaa sinulla vielä riittää. En ole vastannut täällä itselleni ja toivon ettei iltapäiväkahvisi mene väärään kurkkuun seuraavasta:

Se miten miehet näkevät kauniit naiset kaiken yläpuolella olevana asiana on ihan tosiasia vaikket siitä pitäisikään. Ja miehet arvottavat toisiaan korkeammalle myös sen mukaan mitä kauniimpi kumppani tällä on. Outoa jos se pitää sinulle selittää.

Minä tein tämän avauksen siksi kun istuskelin eilen kauppakeskuksessa ja seurasin ihmisvilinää. Kotiin tullessani oivalsin ettei minulla käy mielessäkään esitellä kumppaniani muulle maailmalle vaikka kauniiden naisten kanssa olen vuosikausia seurustellutkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän