Oletko runkannut töissä ?
Kommentit (12)
Olen. Mälliä pursusi. Sen pituinen se.
Olen. Muutaman kerran. Olen siis nainen.
Kerran muistaakseni vessassa. Mutta olen useammin pannut töissä. Oli suhde työkaverin kanssa nimittäin.
En, mutta olen nähnyt, kun jotkut ovat rinkinrunkanneet yksittäisen työntekijän toimille ja saaneet tän työntekijän hakeutumaan toisiin tehtäviin.
Kyllä joskus 25 vuotta sitten. Käsisuihkulla saa nopeasti orgasmin.
Olen. Hampparin väliin.
T: mäkkärin työntekijä
Olen. Joskus nuorena naisena halutti niin paljon, että pakotti pimppiä ja valuin siinä asiakastyössä kaupassa. Kun pääsin tauolle hieroin itseni orgasmiin kun olin yksin kahvihuoneessa. Kerran rupesi myös kiihottamaan niin paljon hm:n pukkarissa, kun sovitin läpinäkyviä rintsikoita, että tyydytin sielläkin itselleni orgasmin.
Muutaman kerran lauantaisin kun olen ollut yksin työpaikalla ja seksiviestettely vakipanon kanssa on nostanut kiiman liian kovaksi
Vierailija kirjoitti:
Olen. Joskus nuorena naisena halutti niin paljon, että pakotti pimppiä ja valuin siinä asiakastyössä kaupassa. Kun pääsin tauolle hieroin itseni orgasmiin kun olin yksin kahvihuoneessa. Kerran rupesi myös kiihottamaan niin paljon hm:n pukkarissa, kun sovitin läpinäkyviä rintsikoita, että tyydytin sielläkin itselleni orgasmin.
Uuh! Kerro vähän tarkemmin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuh! Kerro vähän tarkemmin!
No siellä töissä vaan alkoi kiihottaa kun olin ajanut itseni ekaa kertaa posliiniksi. Olin varmaan jotain 19v. Ja siellä pukkarissa vaan se kun nännit näkyi niistä rintsikoista läpi.Silloin olin varmaan joku 24v. Ja siinä oli se jännitys tehdä homma nopeasti ja huomaamattomasti kun siellä verhojen takana porukka jonotti.😅
Ei ole käynyt mielessäkään...