Ehtoni naisen suhteen
Nainen voi olla minua pidempi tai lyhyempi. Nainen voi olla minua enemmän tai vähemmän koulutetumpi. Nainen voi olla minua tyhmempi tai viisaampi. Nainen voi minua rikkaampi tai köyhempi. Tärkeää on, että nainen on mukava, empaattinen ja osaa ottaa muut huomioon. Uskon suurimman osan miehistä ajattelevan samoin.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Naiset itse keksivät jotain juttuja, että miehet eivät muka kestä vahvoja naisia.
Ette te vinkulit kestä.
Persulla kilahti Tampereella:
Koskikeskuksessa ja sen ulkopuolella riehunutta miestä epäillään useista rikoksista. Lukijan video [jossa ihan tavallinen perushannu ilkosillaan]
Eilen klo 16:25 (päivitetty tänään klo 16:18)
"Tampereen keskustassa oli erikoinen poliisioperaatio perjantaina iltapäivästä alastoman miehen takia. Miestä epäillään useista rikoksista.
Alaston mies lähti pinkomaan kauppakeskus Koskikeskuksesta kadulle, jossa hän tönäisi jalankulkijan kumoon ja pakeni järjestyksenvalvojia ajoväylälle. Mies otettiin kiinni ulkona kauppakeskuksen ulkopuolella.
Poliisi vahvistaa, että tapauksesta on tehty rikosilmoitus ja mies on otettu kiinni. Häntä epäillään useista rikoksista. Tutkinnanjohtaja Jari Luoto kertoo, että miestä epäillään ainakin useamman sivullisen pahoinpitelyistä, järjestystä ylläpitävän henkilön vastustamisesta, rattijuopumuksesta sekä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.
Miehen epäillään pahoinpidelleen sivullisia kauppakeskuksessa järjestyksenvalvojien lisäksi. Lukijan kuvaamalla videolla näkyy, miten kadulle paennut mies kaatoi sivullisen maahan ennen poukkoilua ajoväylälle linja-autojen keskelle."
Näitähän voi aina laittaa... mun miehessä mut iski, että se näki, että mulla oli jostain paha mieli (isä oli samana päivänä diagnosoitu alzheimerista), ja vaikka yritin vetää kaikkihyvin niin se tiesi, että kaikki ei oo ok. Käveli mut herrasmiehenä kotiin,ei edes pussattu. 14 vuotta naimisissa nyt. Mies on "vain" 180 pitkä, minä tienaan 3x enemmän, mies kestää sen, että minä osaan käyttää iskuporakonetta siinä kuin hänkin ja minä kestän sen, että se on parempi vauvojen ja pikkulasten kanssa.
Ihmissuhteet vain muodostuu ja elää, ei niille voi (tai pidä) laittaa jotain reunaehtoja tai etukäteisvaatumuksia. Tau siis ainahan voi laittaa, mutta ei ehkä kannata
Naurattaa miten naiset ottaa tämän aloituksen loukkauksena, koska tietävät olevansa kykenemättömiä kohtelemaan miestä edes perusinhimillisellä tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Persulla kilahti Tampereella:
Koskikeskuksessa ja sen ulkopuolella riehunutta miestä epäillään useista rikoksista. Lukijan video [jossa ihan tavallinen perushannu ilkosillaan]
Eilen klo 16:25 (päivitetty tänään klo 16:18)
"Tampereen keskustassa oli erikoinen poliisioperaatio perjantaina iltapäivästä alastoman miehen takia. Miestä epäillään useista rikoksista.
Alaston mies lähti pinkomaan kauppakeskus Koskikeskuksesta kadulle, jossa hän tönäisi jalankulkijan kumoon ja pakeni järjestyksenvalvojia ajoväylälle. Mies otettiin kiinni ulkona kauppakeskuksen ulkopuolella.
Poliisi vahvistaa, että tapauksesta on tehty rikosilmoitus ja mies on otettu kiinni. Häntä epäillään useista rikoksista. Tutkinnanjohtaja Jari Luoto kertoo, että miestä epäillään ainakin useamman sivullisen pahoinpitelyistä, järjestystä ylläpitävän henkilön vastu
Hyvä että kohdennatte vihaa persuihin ja annatte meidän muiden miesten levittää rauhassa naisvihaa. Persut varmaan ainoita, jotka vielä jaksaa puolustaa naisia, joten siksien tykkää persuista. Te naiset ootte kyllä itsetuhoisia.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa miten naiset ottaa tämän aloituksen loukkauksena, koska tietävät olevansa kykenemättömiä kohtelemaan miestä edes perusinhimillisellä tasolla.
Siis kuka otti loukkauksena. En mä ainakaan huomannut.
Toivottavasti ei tee Anita Williams tyylisiä panoja
yleensä tuon listan puhuu videolla miehen intialainen äiti.