Onko ystävän ulkonäöllä väliä jos se on ihmisenä luonteelta hyvä tyyppi?
Kommentit (23)
Vietän aikaa vain vetävien näköisten ihmisten kanssa.
Ei periaatteessa ole, mutta ei mulla ketään täysin susirumaa kaveria ole koskaan ollut jota tekisi pahaa katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vietän aikaa vain vetävien näköisten ihmisten kanssa.
Pulkka vai rattikelkka?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että ap on ääliö.
Mikä sinä olet minua ääliöksi haukkumaan. Et mua tunne.
Itse olet idiootti.
Ei ystäviä valita ulkonäön perusteella. Minulla on useita ystäviä, jotka eivät ole ulkoisesti ollenkaan minun tyylisiäni, mutta joiden kanssa on mukavaa ja hauskaa.
Mulla ei oo kavereita, oon kai rumilus.
Ei tietenkään ole väliä. Ystävyys ei ole missi- tai mallikilpailu eikä edustustehtävä. Harva ihminen niin ruma on, ettei hänen seurassaan kehtaisi esiintyä lainkaan.
Kylläpä nyt on tyhmää ajattelua. Ei ystävyyssuhde ole parisuhde. Parisuhteessa on ulkonäöllä väliä. Kaverin ulkonäöllä ei ole väliä.
Kenelle tulee edes miettiä tuollaista? Siis oikeesti, mitä välii?
Pidän itsestäni huolta mm kuntosalilla enkä oikein haluaisi ystäväksi ketään kovin paksua. En oikein tykkäisi olla instassa samoissa kuvissa.
Aivan yksi lysti. Himoitsemani mieskin on paitsi hyvä ystäväni, välillä todella tuhti. Se ei vähennä hänen viehätysvoimaansa.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä nyt on tyhmää ajattelua. Ei ystävyyssuhde ole parisuhde. Parisuhteessa on ulkonäöllä väliä. Kaverin ulkonäöllä ei ole väliä.
Eikä parisuhteessakaan, kunhan pitää itsensä siistinä.
Nyt tulee rehellinen vastaus. On. En itse ole hoikka, tyylikäs, kaunis tai huoliteltu, ja monia voisi hävettää liikkua kanssani. En odota ystäviltäni kauneutta tai pynttäytymistä, mutta tietyt jutut on sellaisia jotka antaa ihmisestä niin huonon vaikutelman että en haluaisi tulla liitetyksi tällaiseen ihmiseen. Ja olen itse edustanut niistä useita, eli mitään jalustalta tämä itsekäs kommentti ei tule. Ehkä nää juuri siksi on niin iso ongelma kun niitä on vihannut itsessään?
Esim:
- holtiton vyötärölihavuus ja sellainen kasvojen pöhötys että silmistä tulee tihrut
- vahvasti blondatut tai shokkiväriset hiukset, jotka kiskotaan tiukalle ponnarille kun ei jakseta pestä hiuksia
- kulahtaneet vaatteet (haalistuneet värit)
- sellaisilla uimalipokkailla tai jatkuvasti "puutarhasandaaleilla" liikkuminen, joka kielii siitä että ihminen ei poistu kotoaan niin paljon että pitäisi tärkeänä omistaa kunnon kengät
Ulkonäöllä on aina väliä. Vähintään siinä tutustumisvaiheessa. Muuta väittävät joko valehtelevat tai eivät tiedosta tekemisiään.
Liika pynttäytyminen ei ole kiva. Jos kaveri pynttäytyy niin paljon (liikaa), että se kiinnittää ohikulkijoihin huomiota, niin ei ole mukavaa kulkea siinä vierellä.
Ei ole. Omat ystäväni olen saanut luonteiden sopivuuden perusteella ja yhteisten kiinnostuksen kohteiden takia.