Naiset haukkuvat joukolla seksikkään Erika Wikmanin ulkonäköä
Kiusaaminen on per....tä. Lopettakaa naiset toisten menestyvien naisten nokkiminen
Kommentit (118)
Mies olen ja murrrr murrrr hau hau. Miksi piti mennä pilaamaan ulkonäkönsä hirveillä huulilla.
Tuota... pubiruusultahan tuo näyttää. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Mies olen ja murrrr murrrr hau hau. Miksi piti mennä pilaamaan ulkonäkönsä hirveillä huulilla.
Tuossa kuva kauniista Erikasta 5v sitten. Samaa ei voi enää sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Se on rajauskynää, joka lähtee pesussa pois. Et omista häntä. Sinulla ei ole sananvaltaa hänen ulkonäköönsä.
Iltalehdessä psykologi kommentoi hyvin Erika Vikmanin ulkonäön haukkujia.
Minä en ole ulkonäköä paljonkaan arvostellut mutta esimerkiksi meikkaus UMK livessä oli kyllä huono valaistuksen kanssa. Sai hänet näyttämään aika kalpealta ja sairaalta, suttuiseltakin. Kun taas puoli7 ohjelmassa oli paljon parempi meikki ja näytti hyvinvoivalta ja terveeltä, kauniilta, siinä valaistuksessa.
Vaatteilla saa korostettua vartaloa paljon paremmin kuin puolialasti. Hänellä on mitä näyttää ja korostaa mutta nuo esiintymisasut eivät sitä tee. Hyvin leikattu asu joka istuu ja hän näyttäisi tyrmäävältä.
Laulusta ja sanoituksesta en sano enää mitään. Voi kun hän arvostaisi itseään enemmän.
Ja enemmän minua häiritsi ja inhotti w95man ja ilman housuja hyppely lavalla, oli todella noloa. Kumpikaan viisu ei sovi koko perheen ohjelmaan, ja Putouskin on tänä vuonna ala-arvoista.
Jep; toinen haukkujaryhmä on säälittävän in-celit 🤣
En hauku.
Tiedän, kuka hän on, en ole kuullut hänen esiintyvän.
Vierailija kirjoitti:
Wikmanin kannattais valita vaatteet vähän paremmin. Eivät oikein sovi hänelle, kun ei ole muuta näytettävää ku massakausi. Vähän arvokkuutta. Tekemällä tehty hetkijulkkis.
Hetkijulkkis 🙄 🤣🤣 Viime vuonna teki rahaa 500000 euroa.
Pistä paremmaksi 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on rajauskynää, joka lähtee pesussa pois. Et omista häntä. Sinulla ei ole sananvaltaa hänen ulkonäköönsä.
Turvottaako rajauskynä huulet. Katso tuosta edellisestä linkistä kuva ja katso nykyisiä kuvia.
Mitä jos joku papparainen vetäisi saman esityksen speedoissa ja samoilla eleillä, ilmeillä. Olisiko mukavaa. Sitä odotellessa?
Jokainen ilkeän kommentin kirjoittanut voisi vähän miettiä sanomisiaan. Kenenkään ulkonäköä ei arvostella! Ei edes sen hoikan ja kauniin. Olin ajatellut, että siitä ihonvärin, painon ja kaiken ulkonäköön liittyvän arvostelusta olisi päästy, mutta ei. Aikuiset ihmiset ovat kaikkein törkeimpiä. Sitä paitsi Erika on kaunis nainen ja erinomainen laulaja. Ole hiljaa, jos ei ole hyvää sanottavaa!
Vierailija kirjoitti:
Tuota... pubiruusultahan tuo näyttää. 🤗
Kiva jos muutkin pubiruusut on tienannut lähes miljoonaomaisuuden, kuten Erika Silloin kannattaakin näyttää "pubiruusulta" 🤣
Erika on IHAN NÄTTI. Tangokuningatar. Nyt oli vaan huono kappale laitettu hänelle laulettavaksi. Euroviisut on nykyään niin ihmeelliseksi mennyt, että tämäkin voi menestyä. Lavaesiintymisen on hyvä olla seksiä tihkuva.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan meikkiä oli. Katsopa vaikka YouTubesta lyhytvudeoita niin näet että ihan normaalit huulet hänellä on.
Seksikäs? Onko joku toinenkin wikman?
Koska nainen on rohkea ja pukeutuu kuten haluaa ja osaa vielä laulaa niin monet menettää hermonsa ja sitten haukkuvat.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole ulkonäköä paljonkaan arvostellut mutta esimerkiksi meikkaus UMK livessä oli kyllä huono valaistuksen kanssa. Sai hänet näyttämään aika kalpealta ja sairaalta, suttuiseltakin. Kun taas puoli7 ohjelmassa oli paljon parempi meikki ja näytti hyvinvoivalta ja terveeltä, kauniilta, siinä valaistuksessa.
Vaatteilla saa korostettua vartaloa paljon paremmin kuin puolialasti. Hänellä on mitä näyttää ja korostaa mutta nuo esiintymisasut eivät sitä tee. Hyvin leikattu asu joka istuu ja hän näyttäisi tyrmäävältä.
Laulusta ja sanoituksesta en sano enää mitään. Voi kun hän arvostaisi itseään enemmän.
Ja enemmän minua häiritsi ja inhotti w95man ja ilman housuja hyppely lavalla, oli todella noloa. Kumpikaan viisu ei sovi koko perheen ohjelmaan, ja Putouskin on tänä vuonna ala-arvoista.
Viisukarsinta ei ollut koko perheen ohjelma. Lähetysaika lapsille tarkoitettuun on aikaisempi
Ei kai tuossa mitään haukuttavaa ole. Ihan tavallisen näköinen nainen, ei mikään tytöntyllerö enää.
Stailauksessa voisi ottaa huomioon, ettei tukka näyttäsi niin rasvaiselta, ettei tule homssuisen näköinen.
Biisi on ihan hauska rallatus kyllä.
Seksikkään? 🤮😂