Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset haukkuvat joukolla seksikkään Erika Wikmanin ulkonäköä

Vierailija
15.02.2025 |

Kiusaaminen on per....tä. Lopettakaa naiset toisten menestyvien naisten nokkiminen

Kommentit (118)

Vierailija
21/118 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkään? 🤮😂

Vierailija
22/118 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olen ja murrrr murrrr hau hau.  Miksi piti mennä pilaamaan ulkonäkönsä hirveillä huulilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/118 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota... pubiruusultahan tuo näyttää. 🤗

Vierailija
24/118 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies olen ja murrrr murrrr hau hau.  Miksi piti mennä pilaamaan ulkonäkönsä hirveillä huulilla.

Tuossa kuva kauniista Erikasta 5v sitten.  Samaa ei voi enää sanoa.

https://www.ts.fi/teemat/4854555

Vierailija
25/118 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on rajauskynää, joka lähtee pesussa pois. Et omista häntä. Sinulla ei ole sananvaltaa hänen ulkonäköönsä.

Vierailija
26/118 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehdessä psykologi kommentoi hyvin Erika Vikmanin ulkonäön haukkujia.

Vierailija
27/118 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ulkonäköä paljonkaan arvostellut mutta esimerkiksi meikkaus UMK livessä oli kyllä huono valaistuksen kanssa. Sai hänet näyttämään aika kalpealta ja sairaalta, suttuiseltakin. Kun taas puoli7 ohjelmassa oli paljon parempi meikki ja näytti hyvinvoivalta ja terveeltä, kauniilta, siinä valaistuksessa.

Vaatteilla saa korostettua vartaloa paljon paremmin kuin puolialasti. Hänellä on mitä näyttää ja korostaa mutta nuo esiintymisasut eivät sitä tee. Hyvin leikattu asu joka istuu ja hän näyttäisi tyrmäävältä.

Laulusta ja sanoituksesta en sano enää mitään. Voi kun hän arvostaisi itseään enemmän.

Ja enemmän minua häiritsi ja inhotti w95man ja ilman housuja hyppely lavalla, oli todella noloa. Kumpikaan viisu ei sovi koko perheen ohjelmaan, ja Putouskin on tänä vuonna ala-arvoista.

Vierailija
28/118 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep; toinen haukkujaryhmä on säälittävän in-celit 🤣

Vierailija
29/118 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hauku.

Tiedän, kuka hän on, en ole kuullut hänen esiintyvän.

Vierailija
30/118 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wikmanin kannattais valita vaatteet vähän paremmin. Eivät oikein sovi hänelle, kun ei ole muuta näytettävää ku massakausi. Vähän arvokkuutta. Tekemällä tehty hetkijulkkis.

Hetkijulkkis  🙄 🤣🤣 Viime vuonna teki rahaa 500000 euroa.

Pistä paremmaksi 🤣

Vierailija
31/118 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on rajauskynää, joka lähtee pesussa pois. Et omista häntä. Sinulla ei ole sananvaltaa hänen ulkonäköönsä.

Turvottaako rajauskynä huulet.  Katso tuosta edellisestä linkistä kuva ja katso nykyisiä kuvia.

Vierailija
32/118 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos joku papparainen vetäisi saman esityksen speedoissa ja samoilla eleillä, ilmeillä. Olisiko mukavaa. Sitä odotellessa?

Vierailija
33/118 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ilkeän kommentin kirjoittanut voisi vähän miettiä sanomisiaan. Kenenkään ulkonäköä ei arvostella! Ei edes sen hoikan ja kauniin. Olin ajatellut, että siitä ihonvärin, painon ja kaiken ulkonäköön liittyvän arvostelusta olisi päästy, mutta ei. Aikuiset ihmiset ovat kaikkein törkeimpiä. Sitä paitsi Erika on kaunis nainen ja erinomainen laulaja. Ole hiljaa, jos ei ole hyvää sanottavaa!

Vierailija
34/118 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota... pubiruusultahan tuo näyttää. 🤗

Kiva jos  muutkin pubiruusut  on tienannut lähes miljoonaomaisuuden, kuten Erika Silloin kannattaakin näyttää "pubiruusulta" 🤣

Vierailija
35/118 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika on IHAN NÄTTI. Tangokuningatar. Nyt oli vaan huono kappale laitettu hänelle laulettavaksi. Euroviisut on nykyään niin ihmeelliseksi mennyt, että tämäkin voi menestyä. Lavaesiintymisen on hyvä olla seksiä tihkuva.

Vierailija
36/118 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan meikkiä oli. Katsopa vaikka YouTubesta lyhytvudeoita niin näet että ihan normaalit huulet hänellä on.

Vierailija
37/118 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikäs? Onko joku toinenkin wikman?

Vierailija
38/118 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nainen on rohkea ja pukeutuu kuten haluaa ja osaa vielä laulaa niin monet menettää hermonsa ja sitten haukkuvat.

Vierailija
39/118 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole ulkonäköä paljonkaan arvostellut mutta esimerkiksi meikkaus UMK livessä oli kyllä huono valaistuksen kanssa. Sai hänet näyttämään aika kalpealta ja sairaalta, suttuiseltakin. Kun taas puoli7 ohjelmassa oli paljon parempi meikki ja näytti hyvinvoivalta ja terveeltä, kauniilta, siinä valaistuksessa.

Vaatteilla saa korostettua vartaloa paljon paremmin kuin puolialasti. Hänellä on mitä näyttää ja korostaa mutta nuo esiintymisasut eivät sitä tee. Hyvin leikattu asu joka istuu ja hän näyttäisi tyrmäävältä.

Laulusta ja sanoituksesta en sano enää mitään. Voi kun hän arvostaisi itseään enemmän.

Ja enemmän minua häiritsi ja inhotti w95man ja ilman housuja hyppely lavalla, oli todella noloa. Kumpikaan viisu ei sovi koko perheen ohjelmaan, ja Putouskin on tänä vuonna ala-arvoista.

Viisukarsinta ei ollut koko perheen ohjelma. Lähetysaika lapsille tarkoitettuun on aikaisempi 

Vierailija
40/118 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuossa mitään haukuttavaa ole. Ihan tavallisen näköinen nainen, ei mikään tytöntyllerö enää. 

Stailauksessa voisi ottaa huomioon, ettei tukka näyttäsi niin rasvaiselta, ettei tule homssuisen näköinen.

Biisi on ihan hauska rallatus kyllä.