Avopuolisoni oli tehnyt edellisestä liitosta saamansa lapsen kanssa kakun jossa luki "Hyvää ystävänpäivää isä"
V...u mulla keittää nyt pahasti. En mä ole sen lapsen isä enkä koskaan halua ollakkaan. On täysin pers....tä väittää uuden parisuhteen miestä lapsen isäksi ja vaatia kohta isyyden velvollisuuksia.
Kiitos kun sain purkaa tunteitani etten saa kotonani huutoraivaria.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei todellakaan ole kykyä olla kenellekään isä. Pidä se kirkkaana mielessäsi.
no eipä ollu äidilläkään kun meni hommat hanskaan edellisessä suhteessa :D
Yksinhuoltaja on nimenomaan sekä lapsen äiti että isä.
Ehkä nainen teki kakun itselleen.
Yksinhuoltaja ei ole kumpaakaan, vaan pelkkä itsekäs paska.
Siis oliko se kakku sulle eikä lapsen oikealle isälle?
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi naisen mielipide. Suomi on täynnä sinkkumiehiä joilla ei ole mukanaan lasta ja valtavasti naisia joilla on lapsi mukanaan vuosia.
Seliseli. Lapsettomia naisia on paljon, löydät kyllä omasi jos haluat. Suomalaiset naiset ei varsinaisesti lisääntymistilastoja johda, ja moni niistä jotka tuleekin joskus äidiksi, saa sen lapsen tai kaksi aika myöhään.
Eli: jos et halua naista jolla on lapsi, älä ala naisen kanssa jolla on lapsi. Helppoa.
Veljeni on eronnut, mutta hän on kyllä edelleen isä lapselleen ja mukana lapsen arjessa. Äidin uusi puoliso ei ole isä, vaikka hoitaakin äidin perheessä toisen aikuisen tehtäviä.
Jos se oli naisen tapa kertoa sinulle, että hän on raskaana?
Käki-tuhkamuna varastaa toisen lapset, kun itse on eunukki.