Avopuolisoni oli tehnyt edellisestä liitosta saamansa lapsen kanssa kakun jossa luki "Hyvää ystävänpäivää isä"
V...u mulla keittää nyt pahasti. En mä ole sen lapsen isä enkä koskaan halua ollakkaan. On täysin pers....tä väittää uuden parisuhteen miestä lapsen isäksi ja vaatia kohta isyyden velvollisuuksia.
Kiitos kun sain purkaa tunteitani etten saa kotonani huutoraivaria.
Kommentit (65)
Sen siitä saa, kun menee papan juhliin tarkoitettua hyydekakkua omin luvin ikävällä tavalla rääpimään.
Aloittajaa kakku harmittaa, koska ei itse voi saada omia lapsia. Kyvyttömyys sillä saralla on raskas taakka kantaa. Nainen ei arvosta miehenä, vaan ainoastaan kulujen jakajana.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei todellakaan ole kykyä olla kenellekään isä. Pidä se kirkkaana mielessäsi.
Etkö itse ihmettelisi tuollaista kakkua? Ei meillä tehdä ystävänpäiväkakkuja, jossa toivotaan isälle tai äidille hyvää ystävänpäivää. Ei ystävänpäivä ole isäinpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja varmasti rohkeasti kerroit tuon mielipiteesi avopuolisolle!
Juuri nyt mietin miten saan kerrottua asian korrektisti ilman, että parisuhde kaatuu ja asetettua minun ja hänen lapsensa välille asialliset välit.
Ap
Lähde sika eläkä koskaan palaa!!
Ongelmat korjaantuisivat jos saisin minun ja lapsen välille asetettua asialliset rajat
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja varmasti rohkeasti kerroit tuon mielipiteesi avopuolisolle!
Juuri nyt mietin miten saan kerrottua asian korrektisti ilman, että parisuhde kaatuu ja asetettua minun ja hänen lapsensa välille asialliset välit.
Ap
Lähde sika eläkä koskaan palaa!!
Ongelmat korjaantuisivat jos saisin minun ja lapsen välille asetettua asialliset rajat
ap
Asialliset rajat on jo lainpuolesta asetettu, eli älä kajoa lapseen enää seksuaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tarjoudu kuskaamaan lapsi kakkuineen isälleen.
Tuo on jo myöhäistä mutta todella hyvä idea. Vielä pitää keksiä joku korrekti sanamuoto jolla voin ohjata "isän lahjat" eteenpäin. Kiitos paljon avusta. Tää sun viesti oki timanttia.
Ap
No mitäs jos keskustelisit asiallisesti ja rauhallisesti avopuolisosi kanssa ja ilmaisisit selkeästi, ettet ole lapsen isä, etkä pitänyt siitä, että kakussa niin luki. Jos se kakkukaan nyt ylipäätään oli sinulle? Jos kaikki vain olettavat asioita, niin tällaista sitten käy. Kommunikoi puhumalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on jo myöhäistä mutta todella hyvä idea. Vielä pitää keksiä joku korrekti sanamuoto jolla voin ohjata "isän lahjat" eteenpäin. Kiitos paljon avusta. Tää sun viesti oki timanttia.
Ap
Miksi haluat loukata lasta ja äitiä. Lapsella saattaa olla rakkauden tunne sinuun ja pitää sinua isänään. Kunnon mies vastaanottaisi kakun ilolla vastaan ja kiittäisi kauniisti. No, sinähän et näköjään ole kunnon mies, kiukunpuuskastasi päätellen edes mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli ahneuksissasi söit kuitenkin sen kakun teksteineen?
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei todellakaan ole kykyä olla kenellekään isä. Pidä se kirkkaana mielessäsi.
no eipä ollu äidilläkään kun meni hommat hanskaan edellisessä suhteessa :D
En usko tätä juttua, ei kukaan ole noin tyhmä että tekisi tuollaisen cringen kakun..
Mutta hyvin saatiin taas palstan sivistymättömät perunat jäppäämään miten uusperheet on saatanasta ja mun mies sitä ja ite tota :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi haluat loukata lasta ja äitiä. Lapsella saattaa olla rakkauden tunne sinuun ja pitää sinua isänään. Kunnon mies vastaanottaisi kakun ilolla vastaan ja kiittäisi kauniisti. No, sinähän et näköjään ole kunnon mies, kiukunpuuskastasi päätellen edes mies.
Ei se ole loukkaus jos ei syö isälle kuulunutta kakkua kun ei ole itse isä.
Ei se ole loukkaus jos et ota sisällesi pakosta sitä mitä toinen työntää sinne asiasta keskustelematta.
Ymmärrätkö? Ihmisillä on itsemääräämisoikeus eikä se ole loukkaus muita kohtaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
miksi äiti tahtoo loukata miestä plääplää kenen kengissä seisot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jostain syystä kakku kuulostaa äidin idealta.
-ohis
Näinhän siinä aina käy vaikka kuinka naiset valehtelee että en ole etsimässä elättääjää ja kasvattajaa lapselleni mutta todellisuus on aina tämä että lapsen avulla mies yritetään pakottaa siihen isän rooliin kantamaan isän valvollisuudet ja vastuut
Äiti ja lapsi halusivat kakulla osoittaa rakkautta ja arvostusta sinua kohtaan. Olkoonkin tuollainen vilpitön ele vaikka kuinka kömpelösti tehty, niin normaali ihminen ottaa sen arvostaen vastaan. Sinä sen sijaan kiukuttelet siitä. Toivotaan, että nainen osaa tehdä johtopäätökset ja katoat heidän elämästään nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Hah-hah. Luulin että olet nainen ja miehesi lapsensa kanssa oli tehnyt kakun. Ja lapsi oli saanut keksiä ja tehdä tekstin. Ja nyt on show päällä, kun kakku ei ole sinulle tarkoitettu yhtään. No, joku show teilläkin varmaan on.
Sama. Ap:lle jaxuhali.
Ehkä on aika lähteä tuosta parisuhteesta, vai kuinka arvelet itsetuntosi kestävän kun pikkumulatti kasvaa teini-ikäiseksi ja aletaan vertailemaan heppejä saunan lauteilla?
Vierailija kirjoitti:
Äiti ja lapsi halusivat kakulla osoittaa rakkautta ja arvostusta sinua kohtaan. Olkoonkin tuollainen vilpitön ele vaikka kuinka kömpelösti tehty, niin normaali ihminen ottaa sen arvostaen vastaan. Sinä sen sijaan kiukuttelet siitä. Toivotaan, että nainen osaa tehdä johtopäätökset ja katoat heidän elämästään nopeasti.
Mitäs tämä loistoäiti teki lapsen oikealla isälle?
Lapsi varmaan ymmärtää, että hänellä on ihan oikea isä ja voi ihmetellä miksi äiti nyt tekee isäkakun väärälle miehelle.
Ei kai se kakku sinulle ollutkaan