Miksi näytän kolmekymppisenä viiskymppiseltä?
Ryypätty on 15 vuotta, poltettu tupakkaa ja ruokavaliokin ollut vähän mitä on.
Näytän naamasta paljon vanhemmalta mitä olen.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
No siinähän niitä syitä tulikin. Itse olen 34-vuotias ja näytän noin 23-25-vuotiaalta, muiden sanomana, ei itseni.
Et näytä
Jos lopetat ryyppäämisen, tupakoinnin ja parannat ruokavaliota, voit näyttää viisikymppisenä viisikymppiseltä sen sijaan että näyttäisin kahdeksankymmpiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinähän niitä syitä tulikin. Itse olen 34-vuotias ja näytän noin 23-25-vuotiaalta, muiden sanomana, ei itseni.
Et näytä
Eli kaikki vähän päälle kaksikymppiset vain lämpimikseen valehtelevat minulle näin, että näytän heidän ikäiseltään, vaikken asiaa itse edes koskaan ota puheeksi? Tiedoksi myös, että olen mies. Naisille tällainen tilanne epätavallisempi olisikin, kieltämättä.
Geenit + elämäntavat. Geenit ovat tärkeämmät tässä suhteessa.
Jotkut vanhenee nopeammin kuin toiset.
Yks mun existä näytti +3-kymppisenä aivan teini-ikäiseltä (miehenä näytin paljon vanhemmalta, vaikka hän oli 10 vuotta vanhempi kuin minä). Välit meni sitten poikki. Löysin hänestä otettuja vanhoja paperivalokuvia (unohtanut ne kokonaan, näytti jo vanhemmalta kuin suhteen alussa). Maksaläiskiä kasvoilla yms. Ikäeroa niillä kuvilla oli neljä vuotta. Siis meidän suhde päättyi parin vuoden jälkeen, jatkettiin sitten kaveri- (ja seksi-) suhteena. Ei sitten nähty enää eikä pidetty enää yhteyttä. Tädin mies oli nähnyt hänet kaupassa, oli vanhentunut paljon (kun ei olla nähty, niin en tiedä).
Eräs vanhempi nainen, ikää 70, sanoi baarissa, hänellä ei ole harmaita hiuksia eikä värjää. Mulla on niitä harmaita. Äidillä niitä oli jo jotain 40-45 vuotiaana, mutta eli silti 80-vuotiaaksi (muistisairaus vei). Kasvot sileät kuin nuorella, äidin sisko oli siitä varmaan kateellinen (sanoi tuon).
Isällä oli tummat kiharat hiukset, väri vaihtui harmaan kautta valkeaksi. Vuotta/ikää en muista, mutta se kävi äkkiä ja henkinen kunto meni huonommaksi. Tuo liittyy myös tuohon hiusten väri -keskusteluun.
t. m59
Minua luultiin n. 35 vuotiaaksi asti alaikäiseksi, eikä sitä kerrottu mitenkään kohteliaasti.
Olen nyt 55v, ja minulle puhutaan joskus vieläkin "kuin alaikäiselle".
geenit määrittää. Itse näytin kolmekymppisenä vielä tosi nuorelta, erehdyttiin luulemaan parikymppiseksi usein.
Vierailija kirjoitti:
Näin just mun vanhan koulukaverin ja ollaan molemmat 33v nyt ja se näyttää vielä samalta :D On sellainen "pikkuinen" ja vielä oli reppu selässä.
Vielä 40-vuotiaana minulta kysyttiin useamman kerran paperit, kun ostin alkoholia. Nyt 43-vuotiaana ei ole enää kysytty, mutta ei ole kyllä luultu vielä viisikymppiseksikään.
Miksi niin moni nainen luulee näyttävän ikäistään nuoremmalta
Vierailija kirjoitti:
Varmaan koska osa näyttää? Kannattaa googlettaa neotenia, se on joillain naisilla yleistä
Moni näyttää 3kymppisenä vanhalta mutta sitten eivät muutu 30 vuoteen yhtään vaan yhä näyttävät samalta.
Vierailija kirjoitti:
Kun oli 23-29v sain joka paikassa kuulla "ai luulin et oot joku teini".
Eipä noilla taida olla väliä.Jokainen meistä kuollu 50v päästä.Elämän arvoja kannattaa hakea muualta:)
30 sinkkuäitien ei edes tarvitse ryypätä ja tuprutella, näyttävät jo viiskypäsiltä.
Eiköhän ne ollu syyt siinä. Oletko tyhmäkin vielä.