Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi näytän kolmekymppisenä viiskymppiseltä?

Vierailija
15.02.2025 |

Ryypätty on 15 vuotta, poltettu tupakkaa ja ruokavaliokin ollut vähän mitä on.

Näytän naamasta paljon vanhemmalta mitä olen.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytär on melkein 30v ja häntä monet luulee teiniksi. Siis ihan vieraat ihmiset. Tosin hän asuu ulkomailla ja on pienikokoinen ja blondi niin verrattuna moneen latinoon tai mustaan näyttääkin babyltä. 

Suomalaiset naiset rupsahtavat paljon nopeammin kuin latinat ja mustat.

Päin vastoin, kai se on se aurinko joka vanhentaa, mutta suomalaiset on kyllä nuoren näköisiä lämpimien maiden asukkeihin verrattuna. 

Joo toki jos oot jossain täysin kehitysmaassa missä muijat tekee töitä pellolla päivät pitkät, niin tuo pätee.

Mutta, esim meksikossa, costa ricassa ja kolumbiassa missä on suht vaurasta latinomaiksi ne rupsahtavat paljon myöhemmin kuin suomalaiset naiset. Nelikymppinen kaunotar ei ole siellä harvinaisuus, kun t

No ihanko totta että jotkut julkkisnäyttelijä-mallit on paremman näköisiä kuin 99% ihmisistä. 

Menepä vaikka Kreikkaan tai Espanjaan katsomaan ihan tavallisia ihmisiä niin näet miten ikä kyllä näkyy heissä. 

Vierailija
42/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tyynnyttää tuon säälittävän kateellisen kurpan mieltä kertomalla, että meitä nuoremman näköisiä kohdellaan usein kuin ìdíootteja, koska "ei noin nuori mistään mitään ymmärrä." Olen tosin silti oikein tyytyväinen babyfaceeni. Saanpahan näpäyttää vähättelijöitä ja naureskella reaktioille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin moni nainen luulee näyttävän ikäistään nuoremmalta

Minä en luule, ajattelen näyttäväni nyt 36v jo 45-50 vuotiaalta.

Vierailija
44/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinähän niitä syitä tulikin. Itse olen 34-vuotias ja näytän noin 23-25-vuotiaalta, muiden sanomana, ei itseni. 

Et näytä

Eli kaikki vähän päälle kaksikymppiset vain lämpimikseen valehtelevat minulle näin, että näytän heidän ikäiseltään, vaikken asiaa itse edes koskaan ota puheeksi? Tiedoksi myös, että olen mies. Naisille tällainen tilanne epätavallisempi olisikin, kieltämättä.  

Parikymppisiltä sanottuna nimenomaan ei luotettavaa. Minuakin aina parikymppiset ja teinit luulee paljon nuoremmaksi, koska he kuvittelevat kolmikymppisen näyttävän joltain soccer momilta tms. He siis tajuavat kyllä, että olen heitä vanhempi, mutta koska en vastaa heidän (tiedostettua tai tiedostamatonta) mielikuvaa 30+ naisesta, niin he olettavat minun olevan heitä vain hieman vanhempi parikymppinen. 

Ja nainen siis olen, enkä yhtään ikäistäni nuoremman näköinen. En vain vastaa sitä mielikuvaa, mikä nuoremmilla on kolmikymppisistä..

Vierailija
45/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinähän niitä syitä tulikin. Itse olen 34-vuotias ja näytän noin 23-25-vuotiaalta, muiden sanomana, ei itseni. 

Et näytä

Miksi kaikki sitten sanoo niin? Moni siis ihmettelee miten voi olla jo lapsia ja työuraa noin nuorena. Ja sit kun kuulee oikean iän niin ovat ihan huuli pyöreänä. 

-eri

Imarteluu, varmuuden vuoksi arvaavat alakanttiin tai olisivat lasikin tarpeessa.

Miksi ihmeessä jotkut työkaverit haluaisi imarrella ja toisekseen ei se ole edes mitään kovin kohteliasta käytöstä hämmästellä toisen ikää. 

Jos ei imartelu sulle käy, niin tuossa oli kaksi muutakin vaihtoehtoa. 🥱🥱🥱

Mutta joo, tuo "ei ole edes mitään kovin kohteliasta käytöstä" heitto paljasti sen että olet ihan täys kareni. Eli arvaavat vaan sen iän varmuuden vuoksi alakanttiin jottei kareni ala taas vaahtoamaan ja raivoamaan jos vahingossa arvaa oikean iän tai yli.

Vierailija
46/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et näytä

Mikä hiton ongelma ihmisillä on ymmärtää, että babyfaceja on olemassa?! 😂 Kyllä minuakin luullaan 5-9 vuotta ikäistäni nuoremmaksi livenä(kin.) MIKÄ vttu siinä on liian vaikeaa sinulle kateelliselle käsittää? 

Niinpä. Jotkut näyttää myös keskiverto ikäistään vanhemmalta suunnilleen aina. Ihan luonnollista vaihtelua. Kyllähän sen tarkkaan katsomalla yleensä silmänympäryksistä näkee jos ihminen on sen 35 eikä 25, mutta harva syynää kanssaihmisiään niin tarkkaan. 

Vierailija
47/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin moni nainen luulee näyttävän ikäistään nuoremmalta

Varmaan koska osa näyttää? Kannattaa googlettaa neotenia, se on joillain naisilla yleistä

Mun naama on aika neoteeninen, mutta oon ryppyinen ja huono ihoinen. En polta, en kauheesti juo, mutta ryppyjä.

Vierailija
48/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala syömään terveellisesti. Voi vähän vaikuttaa mutta ei kai kauheasti. Riippuu kasvojen piirteistä paljon näyttääkö vanhemmalta vai nuoremmalta

Vierailija
49/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rankka lapsuus ja nuoruus?

Tämä kyllä rupsauttaa alta aikayksikön. 

Vierailija
50/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et näytä

Eli kaikki vähän päälle kaksikymppiset vain lämpimikseen valehtelevat minulle näin, että näytän heidän ikäiseltään, vaikken asiaa itse edes koskaan ota puheeksi? Tiedoksi myös, että olen mies. Naisille tällainen tilanne epätavallisempi olisikin, kieltämättä.  

Kyllä valehtelevat.

Siis kaikki random vieraat ihmiset vain yhdessä ovat mukana salaliitossa, jossa sanovat ihmiselle tämän näyttävän ikäistään nuoremmalta kysyttyään tämän ikää? Suosittelen sinulle lääkitystä. 

Vierailija
51/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No ihanko totta että jotkut julkkisnäyttelijä-mallit on paremman näköisiä kuin 99% ihmisistä. 

Menepä vaikka Kreikkaan tai Espanjaan katsomaan ihan tavallisia ihmisiä niin näet miten ikä kyllä näkyy heissä"

Juu, katsos kun aika vaikeata käyttää jotain nau badeja esimerkkeinä kun niistä ei ole kuvia netissä.

Mutta voit verrata noita julkkiksia suomalaisiin julkkiksiin ja jääkiekko vaimoihin. Vaikka fyffee löytyisi niin eipä auta.

Vierailija
52/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt useamman kerran niin, että olen hengaillut uuden tuttavan kanssa vuodenkin, eikä ikä ole tullut puheeksi. Sitten kun on tullut, niin ollut järkytys varsinkin nuoremmalle, kun kuvitellut minun olevan esim. 23v ja olenkin ollut 30+. Itse taas luulin tuon tyypin olevan jotain 25v, mutta olikin 19 :D 

Ja nainen olen, enkä näytä nuoremmalta, en ole pienikokoinen tai mitään. 

Vierailija
53/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et näytä

Kyllä valehtelevat.

Siis kaikki random vieraat ihmiset vain yhdessä ovat mukana salaliitossa, jossa sanovat ihmiselle tämän näyttävän ikäistään nuoremmalta kysyttyään tämän ikää? Suosittelen sinulle lääkitystä. 

Olen aspa työssä enkä koskaan törmää sellaisiin ihmisiin. Max 3-5 ikäistään nuoremman näköisiä on olemassa.

Mitkä ovat sitten todennäköisyydet että tämä palsta oikeasti on täynnä sellaisia?

Vierailija
54/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et näytä

Kyllä valehtelevat.

Siis kaikki random vieraat ihmiset vain yhdessä ovat mukana salaliitossa, jossa sanovat ihmiselle tämän näyttävän ikäistään nuoremmalta kysyttyään tämän ikää? Suosittelen s

Mistä tiedät minkä ikäinen joku on? :D

Vierailija
55/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et näytä

Parikymppisiltä sanottuna nimenomaan ei luotettavaa. Minuakin aina parikymppiset ja teinit luulee paljon nuoremmaksi, koska he kuvittelevat kolmikymppisen näyttävän joltain soccer momilta tms. He siis tajuavat kyllä, että olen heitä vanhempi, mutta koska en vastaa heidän (tiedostettua tai tiedostamatonta) mielikuvaa 30+ naisest

Eli siis "väärin arvioitu". Mitä väliä sillä on, miksi joku luulee jotain tietyn näköiseksi? Jos luulee niin sitten luulee. Miten veikkaajan oma ikä tekee tämän arvauksesta vähemmän validin? Tai ehkä näin, jos ikäero on massiivinen, kuten 90-vuotias yrittäessään arvioida ihmistä haarukassa 20-40 v. Mutta jos kaksikymppinen luulee kolmekymppistä itsensä näköiseksi, niin sitten tuo myös näyttää kaksikymppiseltä, sitä suuremmalla syyllä, että arvioija on itse tuon ikäinen.

Vierailija
56/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ ei se mun mielestä siitä sinänsä vähemmän validia tee, mutta en kuitenkaan kuvittele näyttäväni nuoremmalta, vaikka nuoremmat minua nuoremmaksi luuleekin. Olemukseni ja energiani ei ehkä ole tyypillinen ikäisilleni, mutta kyllä ihostani huomaa, että olen kolmikymppinen. Tosin sehän on yksilöllistä mistä ylipäätään lähdetään liikkeelle, monilla parikymppisillä on sellainen iho mikä mulla nyt kolmikymppisenä kun ihoni on hieman vanhentunut.

Mutta tosiaan, varmaan esim. kyseltäisiin kaikkialla papereita, jos näyttäisin nuoremmalta.. nyt kysellään vaan baarien ovilla. 

Vierailija
57/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et näytä

Mikä hiton ongelma ihmisillä on ymmärtää, että babyfaceja on olemassa?! 😂 Kyllä minuakin luullaan 5-9 vuotta ikäistäni nuoremmaksi livenä(kin.) MIKÄ vttu siinä on liian vaikeaa sinulle kateelliselle käsittää? 

Ehkäpä he luulevat sinua 5-9 vuotta nuoremmaksi tuon teinimäisen kielenkäyttösi vuoksi.