Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi näytän kolmekymppisenä viiskymppiseltä?

Vierailija
15.02.2025 |

Ryypätty on 15 vuotta, poltettu tupakkaa ja ruokavaliokin ollut vähän mitä on.

Näytän naamasta paljon vanhemmalta mitä olen.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär on melkein 30v ja häntä monet luulee teiniksi. Siis ihan vieraat ihmiset. Tosin hän asuu ulkomailla ja on pienikokoinen ja blondi niin verrattuna moneen latinoon tai mustaan näyttääkin babyltä. 

Vierailija
22/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni näyttää 3kymppisenä vanhalta mutta sitten eivät muutu 30 vuoteen yhtään vaan yhä näyttävät samalta. 

Näyttelijät Åke Lindman ja Matti Oravisto ovat hyviä esimerkkejä tästä. Lindman varsinkin oli jo parikymppisenä 35- vuotiaan näköinen, mutta sitten seitsemänkymppisenä olisi käynyt 55- vuotiaasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytär on melkein 30v ja häntä monet luulee teiniksi. Siis ihan vieraat ihmiset. Tosin hän asuu ulkomailla ja on pienikokoinen ja blondi niin verrattuna moneen latinoon tai mustaan näyttääkin babyltä. 

Mut kuitenkin tyttäresi on ikääntynyt sisältä päin. Tummat naiset ovat aina nuoria, suominainen ei.

Vierailija
24/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinähän niitä syitä tulikin. Itse olen 34-vuotias ja näytän noin 23-25-vuotiaalta, muiden sanomana, ei itseni. 

Et näytä

Eli kaikki vähän päälle kaksikymppiset vain lämpimikseen valehtelevat minulle näin, että näytän heidän ikäiseltään, vaikken asiaa itse edes koskaan ota puheeksi? Tiedoksi myös, että olen mies. Naisille tällainen tilanne epätavallisempi olisikin, kieltämättä.  

Kyllä valehtelevat.

Vierailija
25/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset rupsahtavat paljon nopeammin kuin latinat ja mustat.

Vierailija
26/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma lapsi on pitkä ja päälle 30v ja hänellä sama juttu. Luulen kyllä että johtuu enemmän kasvoista, hänellä sellaiset "söpöt" teinimäiset.

Vierailija
27/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinähän niitä syitä tulikin. Itse olen 34-vuotias ja näytän noin 23-25-vuotiaalta, muiden sanomana, ei itseni. 

Et näytä

Miksi kaikki sitten sanoo niin? Moni siis ihmettelee miten voi olla jo lapsia ja työuraa noin nuorena. Ja sit kun kuulee oikean iän niin ovat ihan huuli pyöreänä. 

-eri

Vierailija
28/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut näyttää nuoremmilta. Mutta tässä ei nyt ollut kyse siitä. Tuskin ap näyttää viiskymppiseltä kolmikymppisenä, itse saanut päähänsä tuollaisen vaan tai sitten on ikäkriisi

Vierailija
29/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päin vastoin, kai se on se aurinko joka vanhentaa, mutta suomalaiset on kyllä nuoren näköisiä lämpimien maiden asukkeihin verrattuna. 

Vierailija
30/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jotkut näyttää nuoremmilta. Mutta tässä ei nyt ollut kyse siitä. Tuskin ap näyttää viiskymppiseltä kolmikymppisenä, itse saanut päähänsä tuollaisen vaan tai sitten on ikäkriisi

Hyvin voi näyttää (hyvin säilyneeltä) viisikymppiseltä kolmekymppisenä, jos on elintavat ja geenit sellaiset että rupsahdus tulee nopeaa. 

Vierailija
31/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et näytä

Miksi kaikki sitten sanoo niin? Moni siis ihmettelee miten voi olla jo lapsia ja työuraa noin nuorena. Ja sit kun kuulee oikean iän niin ovat ihan huuli pyöreänä. 

-eri

Imarteluu, varmuuden vuoksi arvaavat alakanttiin tai olisivat lasikin tarpeessa.

Vierailija
32/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vastasit itse omaan kysymykseesi. 

Paitsi että taidat olla provo.

Vierailija
33/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankka lapsuus ja nuoruus?

Vierailija
34/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua luultiin n. 35 vuotiaaksi asti alaikäiseksi, eikä sitä kerrottu mitenkään kohteliaasti. 

Olen nyt 55v, ja minulle puhutaan joskus vieläkin "kuin alaikäiselle". 

Naapurissa on hoidokkeina jotkin kehitysvammaiset yli nelikymppiset veljekset. Todellakin näyttävät parikymppisiiltä.

Vierailija
35/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee noi luvut toisinpäin. Jätin alkot ja kessut kolmekymppisenä, lisäksi pidän huolen riittävästä veden juonnista, liikunnasta, suht terveellisestä ruokavaliosta ja päivittäisistä orkuista.

Vierailija
36/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35 ja ihan tässä tämän vuoden puolella kysyttiin paperit baariin mennessä 😅 ja ei, ei oltu mitenkään erityisen humalassa että olisi siksi haluttu pysäyttää, baarin ikäraja tosin oli ehkä joku 24v eikä 18. Kaupasta alkoholia ostaessa kysytään melkein joka kerta. 

Vierailija
37/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ikä, mutta ne ajokilometrit.

Vierailija
38/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et näytä

-eri

Imarteluu, varmuuden vuoksi arvaavat alakanttiin tai olisivat lasikin tarpeessa.

Miksi ihmeessä jotkut työkaverit haluaisi imarrella ja toisekseen ei se ole edes mitään kovin kohteliasta käytöstä hämmästellä toisen ikää. 

Vierailija
39/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päin vastoin, kai se on se aurinko joka vanhentaa, mutta suomalaiset on kyllä nuoren näköisiä lämpimien maiden asukkeihin verrattuna. 

Joo toki jos oot jossain täysin kehitysmaassa missä muijat tekee töitä pellolla päivät pitkät, niin tuo pätee.

Mutta, esim meksikossa, costa ricassa ja kolumbiassa missä on suht vaurasta latinomaiksi ne rupsahtavat paljon myöhemmin kuin suomalaiset naiset. Nelikymppinen kaunotar ei ole siellä harvinaisuus, kun taas suomessa on.

Esim shakira 48v, eva longoria 49v, eva mendez 50v. Paremman näköisiä kuin 99% 30-40v suomalaisista naisista. Ja 50v suomalaisista naista joka olisi paremman näköinen kuin ne en ole koskaan nähnyt.

Vierailija
40/57 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et näytä

Mikä hiton ongelma ihmisillä on ymmärtää, että babyfaceja on olemassa?! 😂 Kyllä minuakin luullaan 5-9 vuotta ikäistäni nuoremmaksi livenä(kin.) MIKÄ vttu siinä on liian vaikeaa sinulle kateelliselle käsittää?