Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä muka OIKEASTI on se, että eksät ottavat yhteyttä ja haluaisivat yrittää uudestaan?

Vierailija
15.02.2025 |

Ja miksi minulle ei sitten koskaan käy niin... Nytkin toivoisin vaan että ihminen, joka halusi yllättäen lopettaa tapailun, ottaisi yhteyttä, mutta ei sellaista tapahdu. Sitten kun aihetta googlaa, tulee osumia, että todella usein näin käy. Ilmeisesti sitten kaikille muille paitsi minulle.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onnistuuko jatko riippuu ihan siitä paljonko molemmat on valmiita tekemään töitä suhteen eteen. Niistä eron aiheuttaneista ongelmista täytyy päästä yli. Muutenhan lopputulos on sama.

22/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lähes aina tullut jätetyksi. Nuorena yksi exä olisi halunnut seksisuhteen eron jälkeen. Ja viime vuosina eräs tapailukumppani, jonka minä jätin, mutta hänkään ei ollut ihastunut minuun, lähetti vonkausviestin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me tapailtu vaan olimme menossa naimisiin. Itse tapailit muita ja siksi lähdin enkä enää yhteyttä ota. 

Vierailija
25/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt kerran näin. Tavattiin ja kuuntelin miehen selityksen, ja pidin hänelle tulikivenkatkuisen palopuheen, että jos ensimmäisellä kierroksella jostakin ilmestyi kiinnostavampi nainen, niin kuinka tyhmä miehen täytyy olla että hän aidosti luulee ettei niin käy toistekin? Ei kyse ole yksittäisten muiden naisten kiinnostavuudesta, vaan MINUN kiinnostavuudestani miehen silmissä.

Vierailija
26/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako eksää sulla AP oikein on?

Johtuisko se sinun bodycountista, ettei sua pyydetä takaisin?

Mä olen ollut parisuhteissa (2kpl) viimeiset 26 vuotta putkeen. Exiä tasan yksi. Ja kyllä, pyysi takaisin.

M42

Vierailija
27/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle pari kertaa. Ensimmäinen oli pettäjä.. ja sitten muutaman kuukauden kuluttua tuli viestiä, mitä kuuluu yms. En noteerannut mitenkään. Toisen kanssa oli ihmeellistä on-off-säätämistä. Kyllästyin ja totesin olevani ennemmin sinkku. Tapasinkin sitten tulevan mieheni jonkun ajan kuluttua. Kun häihin oli pari kuukautta, tämä ex-tyyppi alkoi laittaa viestiä, mitä kuuluu, miten menee? En noteerannut mitenkään.

Vierailija
28/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sattunut, mutta itse olin mennyt jo aikoja sitten eteenpäin. Toinen tapaus ehkä hieman katui suhteen lopettamista, muttei tarpeeksi. Ehkä enemmän vaivasi omatunto.

Vierailija
29/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-muijalla perse auki, lähti ovet paukkuen ja nyt yrittää takas en ota :D

Vierailija
30/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tainut käydä jokaisen kohdalla niin. Ennemmin tai myöhemmin joku on ottanut yhteyttä. Yhteydenotto on saattanut tulla jopa 10 vuoden päästä.

Itse tiedän ainakin kolme kaveria, joille on käynyt näin. Kävisipä minullekin... mutta turha toivo varmaankin. t. ap

Onko kavereillesi sitten käynyt niin, että exän yhteydenotto on johtanut paluuseen entistä onnellisempaan parisuhteeseen?  Itsellä on vähän sellainen tuntuma, että uudelleen lämmitetty harvemmin kauhean hyvin onnistuu. Jos suhde on jo kertaalleen todettu toimimattomaksi, niin miksi se toimisi toisellakaan kerralla, miksi hakata päätään uudelleen seinään..? Eikö olisi vaan parempi jättää exät taakse ja jatkaa eteenpäin..

Vierailija
31/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi itsekään uskonut että niin käy, mutta mulle kävi. Nuoruuden ex jätti mut rumasti toisen naisen takia. 12 vuotta myöhemmin eli pari vuotta sitten otti yhteyttä somessa, oli kaivannut "meitä". En vastannut mitään. Vieras ihminen jo siinä vaiheessa enkä muutenkaan tiedä mitä hänessä joskus näin! 

Vierailija
32/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt niin, että kolme exää on soittanut samana päivänä, melkein peräkkäin ja pyysivät takaisin. Eikä nämä olleet mitään lyhyitä suhteita, kaksi yli kymmenen vuoden suhdetta ja yksi kuuden vuoden suhde. Ensimmäinen exä oli yli kahdenkymmenen vuoden takaa, toinen noin kymmenen vuoden takaa ja kolmas viimeinen josta olin eroamassa. Tuon ensimmäisen miehen, joka oli myös lapseni isä, hautajaisissa olin keskiviikkona.

Vierailija
33/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on käynyt niin, että kolme exää on soittanut samana päivänä, melkein peräkkäin ja pyysivät takaisin. Eikä nämä olleet mitään lyhyitä suhteita, kaksi yli kymmenen vuoden suhdetta ja yksi kuuden vuoden suhde. Ensimmäinen exä oli yli kahdenkymmenen vuoden takaa, toinen noin kymmenen vuoden takaa ja kolmas viimeinen josta olin eroamassa. Tuon ensimmäisen miehen, joka oli myös lapseni isä, hautajaisissa olin keskiviikkona.

Mitä tuo alapeukku tekee tässä tosiasiassa.

Vierailija
34/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun on kaikenmaailman nuoruuden hoidot, joiden kanssa ei ole ollut edes kunnon seurustelusuhdetta, ottanut yhteyttä keski-iässä. Olen huomannut, että tämä on monilla tapahtunut siinä vaiheessa, kun heille on tullut ero vaimosta. Luultavasti ovat ottaneet yhteyttä kaikkiin muihinkin naisiin, jotka ovat tulleet mieleen siinä vaiheessa... en ole todellakaan innostunut moisista yhteydenotoista, vaan olen jättänyt vastaamatta tai antanut ymmärtää, että olen varattu, vaikken olisi juuri silloin ollutkaan. Niin on saanut keskustelun loppumaan lyhyeen.Yöks.

Vierailija
35/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kyllä. Eksä soitteli ja lähetti postia vaikka kuinka kauan. Oli todella piinallista. Yksi kiinnostunut on soitellut tai viestitellyt aina joskus harvakseltaan vuosikymmenien varrella, välillä kännissäkin. Lopulta estin hänet. Yksi tuttavuus lähetti ihan asiallisen kirjeen, jonka saatuani soitin hänelle. Yhden ystäväni nykyään ex-sulhanen, soitteli minulle jo heidän kihloissaoloaikana ja kertoi mm. haluavansa olla kanssani. Kielsin häntä ottamasta enää yhteyttä.

Ne kaksi, joiden kanssa oli molemminpuolisia tunteita ja joista muutenkin kaunis muisto, mutta ei suhdetta ja seksiä, eivät ole koskaan ottaneet minuun jälkikäteen yhteyttä. Haaveilin molempien kanssa (eri aikoina) yhteisestä elämästä, mutta päätin jättää heidät. Jäin kuitenkin pitkäksi aikaa kaipaamaan kumpaakin. He ovat kunnioittaneet yksityisyyttäni ja ovat jatkaneet omaa elämäänsä. Jos heistä jompikumpi olisi ottanut yhteyttä, olisi se aiheuttanut minussa tunnemyrskyn 

Vierailija
36/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuskin haluaisit perääsi kostonhimoista eksää soittelemaan ja viestittelemään perääsi tai jotakin kiinnostunutta soittamaan kännipuheluita tai ystäväsi miesystävää vonkaamaan sinua suhteeseen ystäväsi selän takana. Tai muuten sellaista manipuloijaa viestittämään ja ilmoittamaan itsestään aina kun menet itse elämässä eteenpäin ja olet löytänyt onnen. Nuo kaikki ovat epäkunnioittavaa ja yksityisyyttä häiritsevää käytöstä, jossa ei ole minkäänlaisia aineksia hyvään ja luottamukselliseen suhteeseen.

Vierailija
37/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ja se ei ole koskaan ollut minun puoleltani hyvä ja toivottu asia. On vain ärsyttänyt ja häirinnyt pahasti! 

Vierailija
38/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tähän ole mitään tilastoa olemassa. Itselläni on monta kokemusta joissa olisin toibonut etyä olisi ottanut yhteyttä, mutta ei näin ole käynyt. Sitten oli eräs laastarisuhde 30v sitten (mimä kätin hänet) ja mies yritti saada takaisin minut viimeksi n 10v sitten otyi yhteytyä ja kertoi kaipaavansa minua. Evvk.

Nuorena minulle kävi niin että 2.5v aboparina elmäisen jäkkeen rakastamani mies (jonka olin aina halunnut) petti minua ja jätti vaikka monta kertaa kk päästäkin sanoi kuitenkin "odottavansa minua". Täh. Siis ensin pettää ja jättää ja sitten odottaa.... eli itseriittoisena oletti että kun savu ja mun loukkaantuminen ja raivo hälvenee niin taas aletaan olemaan yhdessä. Erosta oli kukunut kutakuinkin 6 vuotta, hän eli laastarisuhteessaan ja oli joutumassa vasten rahtoaan naimisiin, hän vielä juoksi perässäni kertomaan minulle kuinka olisi halunnut minut ja kanssani naimisiin, saada perheen ja lapset. Kyyneleet silmissä kertoi kuinka ikävöi minua. Joo, niin minäkin olisin halunnut hänet mutta olin vielä liian ylpeä ja loukattu antamaan anteeksi sen mitä minulle teki. Hän päätyi kuitenkin alttarille sen laastarisuhde naisen kanssa ehkä jopa jonkun ikiaikaisen huijauksen (odotan lastasi ?) turvin. Sinne meni minun elämäni rakkaus ja sattuu ihan hitokseen. Sattuu vieläkin kun asiaa muistelen.

Vierailija
39/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tainut käydä jokaisen kohdalla niin. Ennemmin tai myöhemmin joku on ottanut yhteyttä. Yhteydenotto on saattanut tulla jopa 10 vuoden päästä.

Itse tiedän ainakin kolme kaveria, joille on käynyt näin. Kävisipä minullekin... mutta turha toivo varmaankin. t. ap

Mikä turha toivo?? Paremminkin hyvä onni! Jos ekalla kertaa meni jo metsään, niin opi hyvä nainen/mies virheestäsi heti, ei kymmenen samanlaisen rundin päästä! 

Vierailija
40/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä exä otti yhteyttä 20 vuoden jälkeen. Olin kolmen pienen lapsen äiti ja naimisissa. No, ei siitä mitään tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi