Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä muka OIKEASTI on se, että eksät ottavat yhteyttä ja haluaisivat yrittää uudestaan?

Vierailija
15.02.2025 |

Ja miksi minulle ei sitten koskaan käy niin... Nytkin toivoisin vaan että ihminen, joka halusi yllättäen lopettaa tapailun, ottaisi yhteyttä, mutta ei sellaista tapahdu. Sitten kun aihetta googlaa, tulee osumia, että todella usein näin käy. Ilmeisesti sitten kaikille muille paitsi minulle.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä ottaisit takaisin ihmisen, joka on jo kerran halunnut heivata sut pois elämästään? En mä ainakaan ottaisi! 

Asiat on usein tätä monimutkaisempia.

Vierailija
62/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että miehet noudattavat varsin yhtenevää kaavaa elämänsä käännekohdissa. Kun mies eroaa, hän käy läpi kaikki vanhat heilat ja yrittää katsoa tulisiko näistä jotain. Tähän on varmaan monta syytä. Ei ehkä osata olla yksin, ja eksät ovat se nopein vaihtoehto käydä läpi. Ehkä eron jälkeen dokaillaan ja heitellään muutenkin viestiä sinne tänne. Eipä näihin ole ollut tarvetta vastata, kun ne on niin läpinäkyviä. Hetken lohtua kaivataan, kännissä, ei sen enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan "erottu" mieheni kanssa kaksi kertaa. Eka kerralla oltiin erossa 2 kk, enkä tiedä oliko kumpikaan tosissaan eroamassa. Toisella kerralla oltiin erossa 6 kk ja sinä aikana hän seurusteli toisen kanssa. Olin alkuun aika rikki, hän romahti vasta kun itselläni alkoi helpottaa.

Mutta nyt todellakin uskon että ollaan yhdessä vanhuuteen saakka 🥰

Olette yhdessä kunnes mies saa haaviinsa jonkun toisen.

Kyllä hänelle tarjokkaita on ollut, mutta eipä ole lähtenyt. Molemmilla on hyvä olla tässä 😊

Sinä se kyllä melkoinen pelle olet

Vierailija
64/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan "erottu" mieheni kanssa kaksi kertaa. Eka kerralla oltiin erossa 2 kk, enkä tiedä oliko kumpikaan tosissaan eroamassa. Toisella kerralla oltiin erossa 6 kk ja sinä aikana hän seurusteli toisen kanssa. Olin alkuun aika rikki, hän romahti vasta kun itselläni alkoi helpottaa.

Mutta nyt todellakin uskon että ollaan yhdessä vanhuuteen saakka 🥰

Olette yhdessä kunnes mies saa haaviinsa jonkun toisen.

Kyllä hänelle tarjokkaita on ollut, mutta eipä ole lähtenyt. Molemmilla on hyvä olla tässä 😊

Sinä se kyllä melkoinen pelle olet

Sulla varmaan on tähän myös perustelut, kun tällaisia ventovieraalle lauot? 😂

Vierailija
65/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ottaisitko oikeasti takaisin miehen, joka on jättänyt sinut ja yrittänyt seurustelua toisen naisen kanssa ja sekoillut siellä täällä? Sitten hän häntä koipien välissä ottaa sinuun yhteyttä kun kaikki muut jutut ovat kosahtaneet kasaan? Olisitko tosiaan kovin ilahtunut?

Vierailija
66/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ex-vaimon pillu kuitenkin parempaa, mitä runkkuilu peilen eieis?

Vierailija
67/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin tehnyt niin, että olen jättänyt tärkeän ihmisen, mennyt yhteen täysin väärän ihmisen kanssa, eronnut ja katunut kaikkea paljon. En ole kuitenkaan mennyt enää se ensimmäisen oikean rakkauden luokse, vaan jatkanut elämääni kunnes sain asiani kuntoon ja löysin lopulta sopivan ihmisenkin. 

Vierailija
68/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksät on eksiä syystä. Yhden kanssa eroa tehtiin pitkään ja haluttiin takaisin puolin ja toisin, toisen kanssa kerrasta poikki ja kolmas aina välillä viestitteli vuoden niitä näitä muttei suoraan pyytänyt takaisin. Yksi tapailukumppani haukkui ensin pystyyn kun sanoin ettei tunteita ole tullut ja seuraavana päivänä anoi anteeksi ja uutta tilaisuutta. Olin kuitenkin jo liian varpaillani tästä. Eli kyllä näitä sattuu :D

Vierailija
69/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että miehet noudattavat varsin yhtenevää kaavaa elämänsä käännekohdissa. Kun mies eroaa, hän käy läpi kaikki vanhat heilat ja yrittää katsoa tulisiko näistä jotain. Tähän on varmaan monta syytä. Ei ehkä osata olla yksin, ja eksät ovat se nopein vaihtoehto käydä läpi. Ehkä eron jälkeen dokaillaan ja heitellään muutenkin viestiä sinne tänne. Eipä näihin ole ollut tarvetta vastata, kun ne on niin läpinäkyviä. Hetken lohtua kaivataan, kännissä, ei sen enempää.

Todellakin tämä! 

Vierailija
70/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse ovat jättäneet niin varmaan pienempi todennäköisyys.

Itse toivon vain että exät jättäisi rauhaan. Mutta ei. Vuosia eron jälkeenkin yrittävät viestiä.

Vierailija
71/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko sellaista tilannetta olemassakaan, että mies voisi ottaa myöhemmin yhteyttä kunniakkaasti ja rehdisti? Niin, ettei hän olisi jättänyt sinua toivoen löytävänsä jotakin parempaa ja ilman, että hän olisi välissä ollut jonkun toisen kanssa? Kerro millaista tilannetta toivot? Niin, että voisit oikeasti kunnioittaa sitä miestä ja hän kunnioittaisi sinua.

Vierailija
72/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän miesten kuvioon kuuluu myös se että aina se viimeiseksi eronnut nainen on pilannut hänen elämänsä.

Sanotaan nyt vaikka että Martti-Petteri on suhteessa Sirkka-Liisan kanssa, ja mies jää kiinni huorissa käymisestä. Tulee ero ja Martti-Petteri itkee miten julma hänen eksänsä on kun pihtasi ja siksi miehen piti pettää. Aikaa kuluu ja Martti-Petteri päätyy uuteen suhteeseen Marja-Tertun kanssa. Suhde kariutuu, koska Martti-Petteri hankkii itselleen alkoholiongelman. Martti-Petteri itkee miten julma Marja-Terttu on kun ei siedä miehen juopottelua ja jätti. Martti-Petteri muistelee että oikeastaan Sirkka-Liisa olikin tosi ihana, eikä yhtään niin julma kuin Marja-Terttu, joten hän lähettää Sirkalle viestiä. Jne.

Vierailija
73/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
74/75 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Do you want your spouse back? Are you struggling with legal processes?

I want to share my experience in this comment section. My wife left me and filed for divorce, and I was devastated. A friend at work told me about her experience with a psychic, which I decided to try. I was surprised by the outcome, and my wife came back to me after years of separation, and all legal proceedings were miraculously dismissed. This particular psychic can help repair a broken relationship and end divorce proceedings between spouses. I believe this could help someone who is facing similar challenges. Contact: psychicwizard77@gmail.com. WhatsApp number: +1(251)4960544

Vierailija
75/75 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa'a. Riippuu siitä, miten olet exiäsi aikoinaan kohdellut.

Minäkin toivon tapaavani yhden exän, jonka kanssa olen jo kahdesti seukannut. Ihan sovussa ollaan erottu ja pidetty yhteyttä.

Kun muutan sinne lähemmäksi häntä, kuka tietää, josko kolmas kerta toden sanois. Nyt on liikaa välimatkaa. Se meille sen toisen eron tekikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä