Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä muka OIKEASTI on se, että eksät ottavat yhteyttä ja haluaisivat yrittää uudestaan?

Vierailija
15.02.2025 |

Ja miksi minulle ei sitten koskaan käy niin... Nytkin toivoisin vaan että ihminen, joka halusi yllättäen lopettaa tapailun, ottaisi yhteyttä, mutta ei sellaista tapahdu. Sitten kun aihetta googlaa, tulee osumia, että todella usein näin käy. Ilmeisesti sitten kaikille muille paitsi minulle.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tuli eksä takaisin kuukausi eron jälkeen. Oltiin sitten kuukausi yhdessä kunnes välirikko tuli taas. En nyt tiedä oliko tämä lopullinen ero.

Miten niin ei aikuinen ihminen tiedä, miten olla erossa? Kai ymmärrät, että suhde loppuu ihan siihen kun sanot että pomputtelu loppui nyt?

Vierailija
42/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä siitä olisi seurannut, jos hän, jota oikeasti rakastin ja jonka kanssa tunteet olivat molemminpuolisia, mutta jonka päätin jättää ennen varsinaista seurustelua, ottaisi tai olisi vuosien varrella ottanut minuun yhteyttä. No, sellaista ei tapahdu, koska itse tein aikoinaan sen päätöksen. Ja koen, ettei olisi oikein, että itse ottaisin häneen yhteyttä. Niihin tunteisiin ei ole enää kajottu puolin eikä toisin. Haluan uskoa, että näin on hyvä ja oikein, ettemme ole lähteneet riskeeraamaan nykyisiä suhteitamme. 

Kaikenlaisiamuita yrittäjiä ja häiritsijöitä on kyllä ilmaantunut jälkikäteen. Minulla on vain yksi eksä ja hän häiritsi minua jälkikäteen todella pahasti. Muut ovat olleet muita nuoruuteni ajoilta olevia kiinnostuneita, jotka ilmeisesti kuvittelevat, että saisivat minut lämpenemään kun aika ajoin jotakin yrittävät. En arvosta tällaista enkä ole muutenkaan ollut heistä koskaan kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M57 tässä. Mulla vain 6 exää. Kukaan ei ole ehdotellut eron jälkeen mitään. Muutaman exän kanssa kävi niin, kun siis vielä seurusteltiin, että heidän ex-miehensä ruikuttivat, pyysivät kahveille jne. Sanoin näille naisille, etten ala katsomaan exien kanssa kaveeraamista. Heikkoja miehiä, jotka hyväxikäyttää naisten lempeyttä.

Vierailija
44/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on käynyt kerran näin. Tavattiin ja kuuntelin miehen selityksen, ja pidin hänelle tulikivenkatkuisen palopuheen, että jos ensimmäisellä kierroksella jostakin ilmestyi kiinnostavampi nainen, niin kuinka tyhmä miehen täytyy olla että hän aidosti luulee ettei niin käy toistekin? Ei kyse ole yksittäisten muiden naisten kiinnostavuudesta, vaan MINUN kiinnostavuudestani miehen silmissä.

Mulla käynyt samoin. Jos miehellä oli 2,5 v ajan jokin ihmeellinen tarve saada kaikkien naisten huomio, joku hyväksynnän kerjäämisen tarve, tarve tulla huomioiduksi ja ihailluksi, maine "naisten naurattajana" niin mihin se katoaisi muutamassa vuodessa.

Hän ei ymmärtänyt eikä osannut todella itsekeskeisenä ihmisenä ottaa huomioon minun tunteita. Hänen paras ystävänsän oli samanlainen pettävä häntäheikki joka petti myös tyttöystäväänsä ja sai siitä huolimatta aina tämän tyttöystävän heti takaisin kun sormiaan napsautyi. Ilmeisesti tämä minunkin nuoruudenaikainen exäni luuli asioiden menevän niin. Hän käy baaraissa, vapaudesta nauttien, sitten ollaan 1/2v -vuosi erillään ja hän vähän ryyppää ja rilluttelee vapaana sen ajan paneskellen satunnaisia tarjollaolijoita sikin sokin ja sitten kun ikävä minua kohtaan taas voimistuu, ei jaksa enää juhlia ja hän vähän kyynelehtii olkaani vasten tunnustaen kuinka hänellä on ikävä minua niin minä olen taas ihan et "voi miten kiva, minäkin rakastan sinua, aloitetaan puhtaalta pöydältä" ja taas leikitään kotia siihen saakka kunnes hän taas hairahtuu.  

Taisi kolahtaa ja pahasti hänelle päin näköä se että asiat ei menneetkään näin. Minä lähdin muualle opiskelemaan, välttelin edes synnyinkotikunnassa käymistä koska tiesin hänen viettävän siell vapaa-aikojaan, jotta en vaan törmää häneen. Hävitin siis itseni 100% hänen läheisyydestään. En ole sellainen tyhjäpää joka antaa anteeksi sen kaiken mitä minulle teki ja henkisesti loukkasi. Jos en olisi häntä rakastanut ja halunnut häntä niin paljon, niin hän ei olisi satuttanut minua. 

Nykyisin kun nään häntä satunnaisesti sieluuni sattuu vieläkin ja vnhat niin hyvät kuin huonotkin muistot nousee mieleen.

Vierailija
45/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä boi määritellä millään prosentilla ottaako yhteyttä vai ei. Se ei ole edes mitenkään liitännäinen siihen kumpi jätti. Minulla kokemuksia molemmista, siitä että jätin tai siitä että mies petti ja jätti ja molemmat ruikutti kuitenkin myöhemmin perään. Toisaalta sitten kun toivoo että joku minut jättänyt olisi kuitenkin ottanut yhteyttä niin sitä ei hemmeti kuitenkaan tapahdu. Itse en koskaan kysele kenenkään perään. Olen aivan liian ylpeä siihen, jos mies jättää, vaikka tuntuu että kuolen siihen, en kysele perään, en ole ruikuttaja enkä voisi koskaan kuvitella että kanssani ollaan säälistä. Olen jopa torjunut miehen (jota kaipasin ja rakastin) lämmittely-yritykset tyyliin "nyt saat maistaa omaa lääkettäsi", niin makaa kuin petaa ym ym ja aloitin kostosuhteen hänen tuttavansa kanssa. Hää hää, siitäs sait J..i. Sattuko, tuntko pahalta? Loukatun naisen kosto on karmea!

Vierailija
46/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako eksää sulla AP oikein on?

Johtuisko se sinun bodycountista, ettei sua pyydetä takaisin?

Mä olen ollut parisuhteissa (2kpl) viimeiset 26 vuotta putkeen. Exiä tasan yksi. Ja kyllä, pyysi takaisin.

M42

Lasken tässä eksiksi myös lyhyemmiksi jääneet tapailusuhteet. Yhteensä heitä on 5 kpl. En ole yhdenkään kanssa keskustellut mistään bodycounteista, ei ole aikuisten ihmisten puheenaihe se. t. ap

Vierailija
47/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se onnistuuko jatko riippuu ihan siitä paljonko molemmat on valmiita tekemään töitä suhteen eteen. Niistä eron aiheuttaneista ongelmista täytyy päästä yli. Muutenhan lopputulos on sama.

Itse toivoisin yhteydenottoa nimenomaan sellaiselta, jonka kanssa ei suhteessa ollut ongelmia tai mitään vääntämistä. t. ap

Vierailija
48/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, tuskin haluaisit perääsi kostonhimoista eksää soittelemaan ja viestittelemään perääsi tai jotakin kiinnostunutta soittamaan kännipuheluita tai ystäväsi miesystävää vonkaamaan sinua suhteeseen ystäväsi selän takana. Tai muuten sellaista manipuloijaa viestittämään ja ilmoittamaan itsestään aina kun menet itse elämässä eteenpäin ja olet löytänyt onnen. Nuo kaikki ovat epäkunnioittavaa ja yksityisyyttä häiritsevää käytöstä, jossa ei ole minkäänlaisia aineksia hyvään ja luottamukselliseen suhteeseen.

No en haluaisi tuollaista. Mutta ei ole mitään kostettavaa enkä usko, että kännipuheluakaan tulisi. Ei minulla mitään huonokäytöksisiä eksiä ole. Tarkoitinkin manipuloinnin sijaan aitoa kiinnostusta. t. ap

Vierailija
49/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan "erottu" mieheni kanssa kaksi kertaa. Eka kerralla oltiin erossa 2 kk, enkä tiedä oliko kumpikaan tosissaan eroamassa. Toisella kerralla oltiin erossa 6 kk ja sinä aikana hän seurusteli toisen kanssa. Olin alkuun aika rikki, hän romahti vasta kun itselläni alkoi helpottaa.

Mutta nyt todellakin uskon että ollaan yhdessä vanhuuteen saakka 🥰

Pidetään peukkuja!

Vierailija
50/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla pari kuukautta erosta niin alettiin puhua yhteen palaamisesta ja parin kuukauden kuluttua niin tehtiin.

Vierailija
51/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä harmittele! Nämä ruinaajat on aina jotenkin ongelmaisia ja läheisriippuvaisia, jotka ei osaa päästää irti. Ei tuo ole ihan normaalia käytöstä.

Vierailija
52/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei taida olla yhtään exää joka ei ois haikaillu takas. Kuusi tulee nyt äkkiä mieleen..

Vierailija
53/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

,

Vierailija
54/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei ole asiallista osoittaa sitä aitoa kiinnostusta ainakaan enää itse varattuna tai varatulle ihmiselle, vaikka olisi kuinka hyväkäytöksinen. Se juna meni jo. Hyvää käytöstä on se, ettei enää häiritse ja lietso toisen tunteita ja mene kepillä sohimaan toisen perhe-elämää oman perheensä selän takana. Jos molemmat ovat vapaita, se on eri asia.

Vierailija
55/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun ensimmäinen rakkauteni ottaisi yhteyttä, en voisi luottaa häneen, vaikka kaipaankin häntä ja vaikka toivoisin itse hänen kohtaamistaan. Hän tulisi kuitenkin lietsomaan vanhoja tunteitamme, mikä uhkaisi nykyistä suhdettani ja perhettäni. Eli se ovi on sulkeutunut lopullisesti ja siksi tuollaista ei voi mielestäni tehdä puolin eikä toisin. No ehkä et tarkoittanut tällaista tilannetta, vaan sinkkujen välisiä suhteita. 

Vierailija
56/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi yleistä, ottavat yhteyttä vuosikausia,

Vierailija
57/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovathan nuo ja yhden kanssa päädyin jopa yrittämään uudelleenlämmittelyä. Aika pian muistui mieleen miksi päätyi alun perin exäksi.

No miksi?

Vierailija
58/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että se mies ei ole sinua varten eikä sinun arvoisesi, jos hän häipyy eikä ota enää yhteyttä. Minulla oli yhden miehen kanssa vahvaa kiinnostusta ilmassa. Odotin, että hän tekee aloitteen. Hänen ympärillään parveili muitakin kiinnostuneita naisia. Se oli yksi syy miksi en halunnut itse tehdä aloitetta. Halusin, että hän osoittaa oman tahtonsa. Lopulta hän teki aloitteen ja siitä pitäen olemme olleet yhdessä, nyt jo vuosikymmeniä.

Älä odota miestä, joka ei osoita omaa tahtoaan ja haluaan olla nimenomaan sinun kanssasi.

Vierailija
59/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä ottaisit takaisin ihmisen, joka on jo kerran halunnut heivata sut pois elämästään? En mä ainakaan ottaisi! 

Vierailija
60/75 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se onnistuuko jatko riippuu ihan siitä paljonko molemmat on valmiita tekemään töitä suhteen eteen. Niistä eron aiheuttaneista ongelmista täytyy päästä yli. Muutenhan lopputulos on sama.

Itse toivoisin yhteydenottoa nimenomaan sellaiselta, jonka kanssa ei suhteessa ollut ongelmia tai mitään vääntämistä. t. ap

No, hän ei halunnut valita sinua, joten... neext!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän