Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten poistatte nenä- ja korvakarvat

Vierailija
14.02.2025 |

Naiset ja miehet, parhaat vinkit jakoon. :)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimmillaan nenäkarvojen poistaminen voi johtaa kuolemaan. Erikoislääkäri Erich Voigt kertoo Business Insiderin julkaisemalla videolla, että nenäkarvojen liiallinen nyppiminen voi aiheuttaa vaarallisia sivuvaikutuksia. Ilman nenäkarvoja vierashiukkaset saattavat päätyä ihmisen nenä- ja sivuonteloihin tai pahimmillaan aivojen verenkiertoon.

Vierahiukkaset voivat puolestaan aiheuttaa tulehduksia. Nenäkarvoja voi siistiä, mutta niiden nyppimisen kanssa tulee olla äärimmäisen varovainen. Markkinoilla on tarkoitukseen suunniteltuja nenäkarvatrimmereitä.

Nyppikää nyt karvanne idiootit.

Minä en nypi, vaan leikkaan. Vuosikaudet olen siistinyt nenäkarvat parin viikon välein. Tukan leikkaan millin sängeksi parin viikon välein, samoin siistin alapään karvoituksen. Parran ajan joka toinen päivä.

Vierailija
22/31 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nenästä poistan samalla trimmerillä kuin muotoilen kulmakarvatkin. Phillipsin mini trimmeri ollut varmaan 15 vuotta käytössä.

Mies nyppii nenäkarvansa sormilla nyppäämällä ja hänen pari hassua iän myötä ilmaantunutta korvakarvaa nypin pois pinseteillä.

Pari hassua korvakarvaa? Odotahan kun pääsee kuusikymppiseksi. Sinulla on käsiteltävänä puska!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen karvoja teillä on KORVISSA?

Niitä mitä miehillä on ja joita sä et kaihisilminesi tajua poistaa.

Vierailija
24/31 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturi poistaa ne kivuttomasti kerran kuussa. 

Vierailija
25/31 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa että.

Mä niin nautin kun tämä trolli tarttuu aina mun syöttiin.

Vierailija
26/31 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nenästä poistan samalla trimmerillä kuin muotoilen kulmakarvatkin. Phillipsin mini trimmeri ollut varmaan 15 vuotta käytössä.

Mies nyppii nenäkarvansa sormilla nyppäämällä ja hänen pari hassua iän myötä ilmaantunutta korvakarvaa nypin pois pinseteillä.

Isä teki itse tuota samaa, kiroili sitten kun koski :) Hänen korvakarvoihin en koskaan kiinttänyt huomiota. Äidin naamakarvoja nypin joskus pinseteillä: la:na, just vähän ennen kuin oli bussiinlähtö, kotona käydessäni tuo. Kysyin aina, et nipistikö vai jatkanko? :) ... Hoitajat yleensä teki sen, eivät vaan joskus joutaneet.

Pappavainaa köllähti joskus tuvanpenkille: nyt leikkaat minulta/häneltä varpaankynnet. Nuo oli ne, "henkilökohtaiset palvelukset", mitä olen elämässäni joutunut tekemään. (tosin isän pään "ajoin", hänen mielestä tuli hyvää jälkeä, valitti sitten, et päätä paleltaa. Sanoin, et oisit sanonut, niin en olisi ajanut niin lyhyeksi, parin millin sänki).

Vierailija
27/31 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trimmeri kuumentaa leikkuupään pinnan bakteereille sopimattomaksi. Mutta on silti hyvä pitää se desinfioituna ja korkin alla.

Vierailija
28/31 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn syyrialaisella parturilla poltattamassa karvat pois ja jutustelemassa miesjuttuja. 

Vierailija
29/31 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahalla repäisen kerralla yhtenä tuppona nenäkarvani pois

Vierailija
30/31 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootit repii ,viisaat vaan lyhentää.kusipäät ei tajua mikä on suodatin.No se siitä teidän sairas elämä vaan lyhenee.

Vierailija
31/31 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille on oma trimmeri M