Voiko heteromies ja heteronainen olla vain ystäviä?
Onko heteromiehen ja heteronaisen ystävyys ilman seksuaalista tai romanttista latausta mahdollinen missään tilanteessa?
Jos sukulaisuussuhde vaikuttaa asiaan, kuinka kaukaisen sukulaisen kanssa se vielä on mahdollista? Sisaruksilla harvemmin on seksuaalista vetoa toisiaan kohtaan. Serkuillakin harvemmin. Entä pikkuserkut ja sitä kaukaisemmat sukulaiset?
Tiedän, että tästä ollaan montaa mieltä, joten kiinnostaa, mitä mieltä olette.
Itse olen lähes aseksuaali hetero, eli tunnen seksuaalista vetoa vain hyvin harvoja vastakkaisen sukupuolen edustajia kohtaan. Samaa sukupuolta olevia kohtaan en lainkaan.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi. En minä ainakaan tunne mitään vetoa kaverimiehiäni kohtaan.
Ja kaverimiehesi vetävät käteen kotonaan sinua ajatellen!
Käsittääkseni tämä ei vaadi edes sitä kaveruutta.
Miehille kuitenkin vinkiksi: Vaikka tunnustaisit jännitteen tai vetovoiman sille kaverinaiselle, niin älä helkkarissa kerro hänelle, että fantasioit hänestä seksuaalisesti. Ei haittaa, vaikka salassa tekisit niin, mutta oikeasti me ei haluta tietää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Tottakait voi. Varsinkin ruman naisen tai miehen kanssa voivat olla ystäviä.
Niin, mä voin olla sen ruman tai vaatimattoman näköisen miehen kanssa kaveri, mutta se mies haluaa muutakin. Jatkossa kavereikseni kelpaavat vain hyvännäköiset miehet. Turvallisempaa niin.
Voivat jos siihen kuulu seksi. Muuten eivät.
Minusta helposti voi olla kavereita.
Hyvä ulkonäkö voi vaikeuttaa seksitöntä suhdetta. Mutta on syytä muistaa, että ei tavikset ole yleensä ottean erityisen hyvännäköisiä.
Minulla on ollut seksiä kauniiden naisten kanssa, ja tämä on jatkunut kaverisuhteena. Eli kyllä sekin voi toimia.
Ainakin itseltäni miehenä on onnistunut minkäänlaiset läheiset ystävyyssuhteet naisten kanssa vain silloin, kun olemme aiemmin tai samaan aikaan olleet seksuaalisessa suhteessa.
Tottakai nainen on ihminen, kyllä naiset osaavat tehdä kaiken mitä mieskin. En tarvitse naista kuin seksiin. En halua olla naisen kanssa ystävä, koska viihdyn miesten kanssa paremmin.