Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin tuntea negatiivisia tunteita siitä, että joku työntekijä on pitkällä saikulla ja työt kasaantuvat muiden niskaan?

Vierailija
14.02.2025 |

Eihän sairaudelle voi mitään, mutta silti jotenkin vituttaa kun muut joutuvat paikkaamaan ja tekemään enemmän niska limassa hommia jotta tiimin tavoitteet saavutetaan.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen pitkällä sairaslomalla ja voisi hyvin olla, että aloittaja on työkaverini. 

Tunnen syyllisyyttä siitä, että olen sairas ja toivoisin olevani työkykyinen. Asiaa ei yhtään helpota se, että työkaverit kysyvät koska palaan ja jotkut ovat jopa kyseenalaistaneet sairausloman tarpeen sekä suoranaisesti mollanneet asialla. 

Voi olla, etten palaa enää työkuntoiseksi tai voi olla, että palaan vain osittain. Kuitenkin rukoilen, että tervehtyisin ja voisin vain tehdä työtä. Minussa olisi potentiaalia moneen vielä jos vain tulisin kuntoon vielä. 

Sepä. Itse olen vähintään 3kk saikulla ja takuuta työkunnosta ei ole, tähän tuli vielä lisää sairautta sotkemaan kuvioita. Todellakin olisin mieluummin töissä ja omalla paikallani tiimissä. 

Vierailija
42/42 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi