annatteko Vauva-palstan tunnelman reflektoida tosielämäänne?
Arvioitteko persuja rasisteiksi, yms. Myös tuolla ulkona?
Kommentit (13)
Kyllä tämä palsta, jossa voi kirjoittaa anonyyminä, on vaikuttanut paljon siihen, minkälaisena perussuomalaiset näen.
No en todellakaan! Minä olisin ihan paska ihminen, mitä en kyllä ole.
Lähinnä vasureita pidän ihan sekopäisinä tän palstan perusteella.
Ei, koska tiedostan että palstaa käyttävät nykyaikana pienten vauvojen äitien/isien sijasta mt-ongelmaiset äärioikeistolaiset joita ottaa pannuun ylilaudan maksulliseksi muuttuminen.
Valtaosa ihmisistä on ihan tolkun ihmisiä jotka eivät halua olla noiden pahaa oloa ja neitsyyttään nettiin kaatavien miesten kanssa missään tekemisissä.
En vauvapalstan perusteella, mutta vieläkään en ole tavannut livenä yhtäkään persua, jonka syy äänestää persuja ei olisi rasismi. Eihän niillä mitään muuta puolueohjelmaa olekaan, mitä kannattaa.
Miten niin reflektoida? Tämähän on tosielämä.
Ap:n kysymykseen sisältyy nyt virheellinen olettama siitä, että kenelläkään täällä olis mitään tosielämää.
En tietenkään. Täällähän ei voi mistään tietää kuka mitäkin on kirjoittanut. Tai onko oikea mielipidet tai tieto, vain pelkkää provoa. Joten miksi kukaan tekisi yhtään mistään mitään päätelmiä täällä nimettömässä virtuaalitodellisuudessa, kuin siitä että ihmisillä on mielikuvitusta?
Minä tunnen ihmisiä ihan livenä aika paljon, ja kyllä jotkut asiat vaan tulee esille myös oikeassa elämässä kun on vain oikeassa seurassa. Tunnen esimerkiksi ihmisiä eri puolueista, ja muutenkin on helppo päätellä asioita kun katsoo vaikka facessa mitä jotkut ihmiset ihan omalla nimellään ja naamallaa siellä kirjoittelee.
Kyllä tämä palsta kieltämättä on vaikuttanut ihmiskuvaani. Internet yleisesti. Minulla ei ole ystäviä, ja pääosin sosiaalinen kanssakäymiseni tapahtuu täällä.
Sen takia uskon, että monet ihmiset ovat tällaisia oikeassakin elämässä, salaisesti, koska en muustakaan tiedä.
Paitsi viimeaikoina on ollut kokemuksia, jotka ovat haastaneet näitä käsityksiä. Silti välillä vaikea toimia oikeassa elämässä, kun muistaa tämän palstan pahan olon ja vihamielisyyden, ja olettaa näkemistään ihmisistä samaa. :,)
Onhan tämä muistutus siitä millainen maailma on myös olemassa, kun itse tunnen vain täyspäisiä ihmisiä.
Reflektoida? LOL, Opettele AP suomea.
No periaatteessa kyllä, koska täällä ihmiset voivat puhua anonyymisti ja näin ollen todelliset ajatukset tulevat esille.
En. Ymmärrän että internet on nykyään lähinnä pahan olon purkamispaikka yksinkertaisille massoille, eikä sitä pidä ottaa todesta vaan ohittaa olankohautuksella.