Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vahva (positiivinen, joka et valita) ihminen, ovatko heikot ihmiset yrittäneet vahingoittaa sinua henkisesti?

Vierailija
14.02.2025 |

Ikävä rakentaa tuollaista vastakkainasettelua kuin vahvat vs. heikot, mutta olen vakavasti alkanut epäillä että eräs heikko ihminen yrittää _tarkoituksellisesti_ repiä minua alas sellaiseen pelkoon ja ahdistukseen jossa hän itse elää. Hän aina sanoo jotain negatiivista ja pelottelevaa kaikesta mitä kerron elämästäni. Se on niin ohjelmallista ja ennalta-arvattavaa että se ei voi olla sattumaa. Jos testiksi esitän etten ymmärtänyt mitä hän tarkoittaa, hän sanoo sen uudestaan vielä ilkeämmin ja pelottelevammin. Hänen ilmeinen tarkoituksensa on synnyttää minussa negatiivisia tunteita kun muutoin olen niin huoleton ja positiivinen vaikka on minunkin elämässäni haasteita. Epäilen hänen olevan kateellinen. Tämä on alkanut viimeisen parin vuoden sisällä (kun hänen oma paha olonsa on kärjistynyt). Aion lopettaa yhteydenpidon jos hän ei paranna tapojaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan edes tiedä, en ole ottanut lähipiiriini heikkoja ja muiden kanssa en ole tekemisissä.

Vierailija
2/2 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olet tuollaista kokemusta. Ne jotka ovat yrittäneet minua vahingoittaa, ovat yleensä ihan keskivertoja. Eikä ne yritykset ikinä kestä kauaa.

Sen sijaan on kokemusta siitä, että heikompi ja pelokkaampi ihminen ihan aidosti pelkää puolestani ja yrittää siksi varoitella minua kaikista vastaan tulevista vaaroista. tämä voi kestää kauankin, koska hänen mielestään olisi oikeasti vastuutonta olla varoittelematta ja osin hän pitää minua hullunrohkeana hölmönä, joka ei osaa ottaa huomioon kaikkea asiaan liittyviä tosiseikkoja ja todennäköisyyksiä. Hän ei voi uskoa, että minä tajuan ne kyllä, mutta silti pidän noita riskejä ottamisen arvoisina, koska hänelle ne eivät todellakaan ole sitä.

Tämä johtaa samaan lopputulokseen, samaan käytökseen kuin mitä ap kuvaa, mutta tarkoitus ei ole vahingoittaa minua, vaan pikemminkin estää minua vahingoittamasta itseäni. Eikä se oikeasti haittaa minua mitenkään, vaikka vähän ärsyttääkin välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi