Mies otti perjantain töistä vapaaksi jotta voi pelata uutta videopeliä
Aikuinen mies kyseessä. Aikoo pelata yöhön asti. En voi käsittää.
Kommentit (32)
Oleellinen kysymys aloituksessa on: saavatko molemmat puolisot hoidettua oman nettopuolikkaansa talouden kuluista. Jos kyllä, niin ei liene mitään väliä vaikka mies ottaisi 28 päivää vapaata seuratakseen vompattien elämää.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa pojalta 20-30 v jonnelta,miehet ei pelaa.
Ei kiinnosta. Siis jonkun fossiilin mielipiteet, tarkoitan.
Mä otin yhden perjantain vapaaksi, jotta lähden käymään Tallinnassa. Monikaan ei ymmärrä
Voit antaa herrallesi pöydän alla ahnaita, säännölisiä suikkareita.
Minusta ihan pätevä syy saikuttaa.
Meidän tyttö ottaa lukiosta vapaaviikon, että voi kaunistautua wanhojen tansseja varten. Olen asiasta eri mieltä, mutta kun parhaat kaveritkin tekee kuulemma niin, ihan normaalia käyttää viiikkoa kampaajalla, suihkurusketuksessa, kynsistudiolla, kosmetologilla ym ym juoksemisessa.
Puvun ym hankin, mutta tuollainen on liikaa ja tytär maksaa nuo itse.
Vierailija kirjoitti:
Oleellinen kysymys aloituksessa on: saavatko molemmat puolisot hoidettua oman nettopuolikkaansa talouden kuluista. Jos kyllä, niin ei liene mitään väliä vaikka mies ottaisi 28 päivää vapaata seuratakseen vompattien elämää.
No ei ole, parisuhteeseen kun kuulu aika paljon muutakin kuin pelkkä kulujen puolitus. Aivan järjetön viesti.
Mutta itse aiheeseen. Mielestäni tuo on oikein hyvä syy ottaa vapaata. Itse aloin pelaamaan vasta muutama vuosi sitten ja tästä johtuen peli kuin peli tulee minulle uutena, joten näitä peli vapaita tulee otettua vähän väliä. RDR2:n kohdalla täytyi ottaa jopa muutama saikkupäivä.
Perheen päänä miehelläsi on velvollisuus ja oikeus tehdä erilaisia perhettä koskevia päätöksiä. Vaimona toki tuet herraasi ja teet hänen olonsa mahdollisimman mukavaksi.
No johan... jos kerran voi noin tehdä, niin ei muuta kuin ottamaan päivä vapaaksi ja pelaamaan. 😂
Hyvä juttu! Jaksaa arkea taas paremmin kun välillä panostaa enemmän harrastuksiin ja vapaa-aikaan.
Se on tuo miehen tekemisten kyttääminen ja arvottaminen oman pienen ja ahtaan mielen mukaan sellainen ilmiö, että miehen kannattaisi olla jo lähtenyt.