Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies otti perjantain töistä vapaaksi jotta voi pelata uutta videopeliä

Vierailija
13.02.2025 |

Aikuinen mies kyseessä. Aikoo pelata yöhön asti. En voi käsittää.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tuo miehen tekemisten kyttääminen ja arvottaminen oman pienen ja ahtaan mielen mukaan sellainen ilmiö, että miehen kannattaisi olla jo lähtenyt.

Vierailija
22/32 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleellinen kysymys aloituksessa on: saavatko molemmat puolisot hoidettua oman nettopuolikkaansa talouden kuluista. Jos kyllä, niin ei liene mitään väliä vaikka mies ottaisi 28 päivää vapaata seuratakseen vompattien elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa pojalta 20-30 v jonnelta,miehet ei pelaa.

Ei kiinnosta. Siis jonkun fossiilin mielipiteet, tarkoitan.

Vierailija
24/32 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin yhden perjantain vapaaksi, jotta lähden käymään Tallinnassa. Monikaan ei ymmärrä

Vierailija
25/32 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit antaa herrallesi pöydän alla ahnaita, säännölisiä suikkareita.

Vierailija
26/32 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan pätevä syy saikuttaa.

Vierailija
27/32 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö ottaa lukiosta vapaaviikon, että voi kaunistautua wanhojen tansseja varten. Olen asiasta eri mieltä, mutta kun parhaat kaveritkin tekee kuulemma niin, ihan normaalia käyttää viiikkoa kampaajalla, suihkurusketuksessa, kynsistudiolla, kosmetologilla ym ym juoksemisessa. 

Puvun ym hankin, mutta tuollainen on liikaa ja tytär maksaa nuo itse.

Vierailija
28/32 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oleellinen kysymys aloituksessa on: saavatko molemmat puolisot hoidettua oman nettopuolikkaansa talouden kuluista. Jos kyllä, niin ei liene mitään väliä vaikka mies ottaisi 28 päivää vapaata seuratakseen vompattien elämää.

No ei ole, parisuhteeseen kun kuulu aika paljon muutakin kuin pelkkä kulujen puolitus. Aivan järjetön viesti.

Mutta itse aiheeseen. Mielestäni tuo on oikein hyvä syy ottaa vapaata. Itse aloin pelaamaan vasta muutama vuosi sitten ja tästä johtuen peli kuin peli tulee minulle uutena, joten näitä peli vapaita tulee otettua vähän väliä. RDR2:n kohdalla täytyi ottaa jopa muutama saikkupäivä.

Vierailija
29/32 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako häppää samalla?

Vierailija
30/32 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen päänä miehelläsi on velvollisuus ja oikeus tehdä erilaisia perhettä koskevia päätöksiä. Vaimona toki tuet herraasi ja teet hänen olonsa mahdollisimman mukavaksi.

Vierailija
31/32 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan... jos kerran voi noin tehdä, niin ei muuta kuin ottamaan päivä vapaaksi ja pelaamaan. 😂

Vierailija
32/32 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu! Jaksaa arkea taas paremmin kun välillä panostaa enemmän harrastuksiin ja vapaa-aikaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan