Kerrohon sinä tekosyysi. Miksi omistat auton ja ajat sillä? Häpeä!
Ymmärätkö paljonko perästä puskee saasteita, kun painelet sitä kaasua. Minua todella ahdistaa kovasti ajatus autoista. Itse en ole suostunut henkilö auton kyytiin pian 30 vuoteen. Ympäristö on minun sydämeni asia.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan ap olisiko kivaa kun sinua vietäisiin pomppivilla hevoskärryillä sairaalaan kun ambulanssia ei olisi? Tai jos haluaisit matkustaa toiseen kaupunkiin se olisi pyörä tai hevoskärrit,oletan että juna ja lentokone ovat myös mielestäsi pahasta. Olisitko innokas pyöräilemään vaikka Savonlinnasta Turkuun?
Et tunnu ymmärttävän että maailma ilman autoja veisi meidät keski-ajalle.
Kyllä ymmärtää, se on näiden kommunistien tavoite!
Ei ole hevosta, ei kärryjä, ei rekeä, eikä hevoselle heiniä. Riittääkö ap? Eikä kengitysseppää, ei tallia.
Meillä ei ollut autoa 15 vuoteen eikä sitä tarvittu kahdestaan puolison kanssa. Vastasyntyneen ja vähän isommankin lapsen kanssa on nyt kuitenkin kohtalaisen hankala liikkua monin paikoin pelkillä julkisilla. Vauvatalkoita kuulutetaan joka tuutista, mutta ilmeisesti näitä syntyneitä lapsia pitäisi kuskata koiravaljakolla tai reellä. Tai kenties itse hiihtää paikasta toiseen mukula selässä. Vai mitä ap ehdottaisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tarvitsen autoa työni tekemiseen. Mikä on sinun tekosyysi kysellä typeriä?
Etkä tarvitse. Tuollaisia ammatteja ei pidä harjoittaa.
Ap
Ilmiselvää provoilua, mutta ihmiset silti vastailevat selvän trollin keskusteluun.
Kerrohan ap olisiko kivaa kun sinua vietäisiin pomppivilla hevoskärryillä sairaalaan kun ambulanssia ei olisi? Tai jos haluaisit matkustaa toiseen kaupunkiin se olisi pyörä tai hevoskärrit,oletan että juna ja lentokone ovat myös mielestäsi pahasta. Olisitko innokas pyöräilemään vaikka Savonlinnasta Turkuun?
Et tunnu ymmärttävän että maailma ilman autoja veisi meidät keski-ajalle.