Että mä vihaan sanontaa, että; "Pitää saada jotain iltapalaa", aikuisen miehen suusta.
Tässä tapauksessa se tarkoitti aina jotain "herkkuja" joka helvtin ilta. Ranskalaisia, makkaraa, pitsaa, hillomunkkeja, pullapitkoa, jäätelöä tmv. Kun yli 50 vuotias mies tarvitsee vielä joka ilta "jotain herkkuja" ennen kuin menee nukkumaan, niin on yksi turn off.mpi mitä miehestä löytyy. Joskus kun kävikin niin, että mitään ei ollutkaan, niin aikuinen mies alkoi kiukutella kuin pieni lapsi ja miltei itki.
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tuollainen. Se söi pakonomaisesti telkun ääressä. Katsoi jotain vtun Alaskan kullanhuuhtojia ja mätti suolakeksejä ja valkohomejuustoa.
Sillä oli noin 30 kiloa ylipainoa.
Pistin pihalle ja otin avaimet pois.
Ei ihme. Vain ääliö syö suolakeksejä ja valkohomejustoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tuollainen. Se söi pakonomaisesti telkun ääressä. Katsoi jotain vtun Alaskan kullanhuuhtojia ja mätti suolakeksejä ja valkohomejuustoa.
Ei ihme. Vain ääliö syö suolakeksejä ja valkohomejustoa!
mikä vika?
Nyt pitää saada jotain iltapalaa
t aikuinen mies
Mies kiukutteli kun kaapissa ei ollut mitään hyvää? Miksei itse käynyt kaupassa tai tilannut? Anna kun arvaan, kaupassa käynti on muijien homma
Aamusella myös " Mitä meillä on tänään ruoaksi?" on myös aika paha.
Kyllä ne naisetkin osaa. Olen bi ja exäni oli iltasyöjä jonka piti saada aina lihiksiä ja nakkeja,ranskanperunoita ja nugetteja, sipsejä,jäätelöä.. mässyn mässyn myöhään yöhön,jäi tv:n eteen syömään kun menin nukkumaan ja heräsin kun oli tullut sänkyyn ja kuorsasi kuin moottorisaha. Ylipainoinen oli ja jotain häikkää verenpaineiden kanssa. Kun erosimme, painoi varmaan jo 120 kg eikä kyennyt enää jatkamaan siivoustyössä kun polvet ei kestäneet.
Empatia hyvä ja ymmärrys. Mistä tietää minkälainen olo miehellä oli.
Vihjaa sille, että kannattaa syödä paremmin aamusta ja päivällä, niin ei kasaannu ruuanpuute sinne iltaan.
Tämän faktanhan jokainen tietää?
Mutta miksi ette anna ihmisten olla sellaisia kuin he ovat? Onko pakko kontrolloida toisia joka asiassa?
Upea kokonaisuus ihan kaiken kaikkiaan. Siis ap ja miehensä.
Vierailija kirjoitti:
Oma ex joi hulluna limsaa ja puhui limpasta,hyi hitto kun aikuinen mies kitisee "eikö meillä oo limppaa?Haluun limppaa".
Aikuisen miehen pitäisi haluta mieluummin pimppaa kuin limppaa.
Vierailija kirjoitti:
Ai joka ikinen ilta, ehkäpä jopa vuosien ajan? Älä jaksa. Oli olo mikä hyvänsä, se tuskin paranee jatkuvalla mässäämisellä.
Ja juu, mullakin oli ex, itseäni 14 vuotta vanhempi eli silloin jo 50v täyttänyt, joka vinkui joka välissä maitoa. Siis oikeasti. Elämänkriisi jos ei kotona ollut maitoa ja sitten kun sitä haettiin, piti niistä purkeista kyylätä tarkasti Parasta ennen-päiväykset ja kaivaa se maitopurkki mahdollisimman takaa jotta ei mene huonoksi. Miten muka?? Kun äijä veti sitä litran päivässä ihan vaan janojuomaksi plus sitten mitä ruoan kanssa tai ihan vaan varmaan semmoseen "oloon". Puhumattakaan siitä, että avattukin maito säilyy päiviä sen päiväyksen jälkeen. Itse käytän maitoa kahvissa, leivonnassa ja esim. juustokastikkeen tekoon. Siis nykyään. Silloin en ehtinyt kun äijä kuittasi kaikki maidot. Ei juonut kahvia eikä teetä, kaakaota vaan. Tietenkin, koska maito. Vinkui napalilaisessa ravintolassa, että "Eikö täällä ole perunaa??" ja päälle vinkui maitoa juotavaksi. Silloin häivyin sen ravintolan ovesta, myöhemmin koko ukon elämästä. Ei siinä mitään jos pitää jostakin juomasta tai ruoasta, mutta voisiko joskus ottaa huomioon ajan, paikan, tilanteen ja vaikka jopa muutkin ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi sinunkin ottaa jotain herkkua iltapalaksi niin et olisi noin kiukkuinen.
Terveisin 200 kiloinen valas
M35
Itsekin syön iltapalaa. Yleensä leivän ja jogurttia ja jotain hedelmää. Ikävää että tämä on jollekin turn off. En itse pärjää päivällisellä aamupalaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai joka ikinen ilta, ehkäpä jopa vuosien ajan? Älä jaksa. Oli olo mikä hyvänsä, se tuskin paranee jatkuvalla mässäämisellä.
Ja juu, mullakin oli ex, itseäni 14 vuotta vanhempi eli silloin jo 50v täyttänyt, joka vinkui joka välissä maitoa. Siis oikeasti. Elämänkriisi jos ei kotona ollut maitoa ja sitten kun sitä haettiin, piti niistä purkeista kyylätä tarkasti Parasta ennen-päiväykset ja kaivaa se maitopurkki mahdollisimman takaa jotta ei mene huonoksi. Miten muka?? Kun äijä veti sitä litran päivässä ihan vaan janojuomaksi plus sitten mitä ruoan kanssa tai ihan vaan varmaan semmoseen "oloon". Puhumattakaan siitä, että avattukin maito säilyy päiviä sen päiväyksen jälkeen. Itse käytän maitoa kahvissa, leivonnassa ja esim. juustokastikkeen tekoon. Siis nykyään. Silloin en ehtinyt kun
Miksi ei saa juoda maitoa? Miksi kahvi tai tee on sopivaa juomista, mutta kaakao ei? Sen ymmärrän, ettei entisessä ravintolassa tarvitse vinkua suomalaisen ruuan perään, mutta kai sitä saa kysyä onko perunaruokaa? Riisi on epäterveellistä ja epäekomogista. Jopa epäeettistä.
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi ihmiset ei saa olla omanlaisiaan.
Ex oli tuommoinen, ei kylläkään munkkeja syönyt. Mutta koko yö meni aina kaasukammiossa kun selvästi hänellä oli keliakia ja silti piti syödä leipää valtavat määrät. Vaihdoin toiseen huoneeseen nukkumaan ja lopulta erosimme myös. Hyi mikä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi sinunkin ottaa jotain herkkua iltapalaksi niin et olisi noin kiukkuinen.
Terveisin 200 kiloinen valas
M35
35 vuotias ja 200 kg. Onneksi miehen on helpompi laihduttaa ja 35 vuotiaana se vielä onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
"Minulla oli tuollainen"? Kuulostaa omistamisesta.
Mies osaa ruokkia itsensä, tissinimijä.