IS: Nämä kansalaisuudet ovat yliedustettuina Suomen seksuaalirikoksissa tuore tilasto julki
Kommentit (61)
Ei ei ei en usko en!
Razisisizzzmia!
t. 🐟
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä mä aina sanoin? Me persut olemme oikeassa. Vihertransut on väärässä.
VASEMMISTO ALASS
Missäs te muka ootte ollu oikeessa paitsi siinä, että persut ei saa pillua
No kertokaa se lista joku kellä tuo extra tilaus.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tällainen yhteiskunnallisesti tärkeä uutinen pitäisi olla vapaasti luettavissa?
Vastaavat tilastot on olleet julkisessa tiedossa jo vuosia. Ulkomaalaisten yliedustus seksuaalirikoksissa on ollut nousussa jo pitkän aikaa. Jostain syystä persut jaksavat aina silloin tällöin alkaa lällättelemään raiskauksen uhreille. T. Vassu
Vierailija kirjoitti:
Erikoista että silti naiset ovat niitä jotka näitä r aiskareita yrittää puolustella.
Minä en puolustele yhtäkään raiskaria. En vaan välitä raiskarin kansalaisuudesta, toisin kuin persut. T. Vassu
Mitä järkeä on linkittää tilasto, mitä ei pääse katsomaan? Provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ilmiannettu
LOL
Ei se totuutta muuta vaikka kuinka pyrit täällä sensuroimaan XD
Miksi te meette näihin persutrolleihin?
Vierailija kirjoitti:
Perrsupoikien iltarutiinit menossa.Tumputuksen lotinaa kuuluu......
Trump kiihottaa persuja enemmän kuin kukaan nainen.
Kaikki ovat Tynkkysiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on ainakin aina somalit ja arabimiehet kohdelleet sängyssä hyvin
N23
Hyi helvetti.
elefanntinainenoletvarmastielimammutti
Olen kyllä yrittänyt pitää itseni hoikkana ja söpön sirona, ja ei ole kyllä tähän mennessä kukaan valittanut. Ovat päinvastoin pyytäneet päästä uudestaan
N23
Persu ottaa Niggaa kakkoseen...ja vielä vapaaehtoisesti....joskus jopa pyytää....
Vierailija kirjoitti:
Älkäät naiset ole näille mamuille kiertopalkintoja.
Ma mut kiinnostaa vain persuja, ei naisia.
Vierailija kirjoitti:
Oon Helsingin sillan alla odottamassa hakijaani 🥺👉🏻👈🏻 Tuu äkkiä 😫
Jätä kumi suosiolla kotiin~💖 Paljas tuntuu parhaimmalta 🤤
Toivottavasti ei haittaa että ovuloin 🤭 Haluun sun siemenen 🥰
N18
Tulossa ollaan!
Vierailija kirjoitti:
Tästäkin ketjusta näkee kuinka sairaita vasemmistolaiset ovat. Järkyttävää luettavaa.
Ja gullikädessä luet.....ja sitten meni kourille...voi Persureppana....
Hedelmistään puu tunnetaan sanoi mummuvainaa.
Vierailija kirjoitti:
Hommaforumilla on tilasto luettavissa. Aika jännä kuinka pieni vähemmistö tekee hirveästi rikoksia ja vassariämmät hurraa.
Persuthan täällä hurraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossakin vaiheessa Suomen laki muuttui niin, että sormipillukin laskettiin yhdynnäksi / raiskaukseksi.
Tuota minäkin olen raiskattuna naisena ihmetellyt. On aivan eri asia saada väkisin sisäänsä penis kuin sormi.
Mutta näköjään monen mielestä se on ihan sama asia. Kovin kummallista minustakin.
Vierailija kirjoitti:
Tästäkin ketjusta näkee kuinka sairaita vasemmistolaiset ovat. Järkyttävää luettavaa.
Jos tarkoitat noita läähätysviestejä niin kyseessä on miespuolinen persutrolli. Samoin nuo ilmianto- ja yksittäistapausjutut.
Vierailija kirjoitti:
No mitkä kansalaisuudet?
Kantasuomalaiset 99,99999999999999%
Jos olisi puolue mikä olisi kaikessa muussa vasemmistolainen paitsi m muutossa ja transasioissa niin äänestäisin heti.
Harmittaa kun en vaan voi äänestää oikeistoa koska ei niiden arvot vaan sovi omiini.
Ainoa hyvä piirre tässä keskustelussa on se, että se poistetaan kohta. Bye!