Olen alle 30v mies ja minua kiinnostavat vain vanhemmat naiset
Onko muita nuoria miehiä joita kiinnostaa vain vanhemmat naiset? Tapailen tällä hetkellä 57 vuotiasta naista.
Kommentit (28)
On käynyt lääkärissä ja saanut erektiolääkettäkin. Taustalla niin fyysisiä kuin psyykkisiäkin tekijöitä. Näillä mennään.
N49
Vierailija kirjoitti:
On käynyt lääkärissä ja saanut erektiolääkettäkin. Taustalla niin fyysisiä kuin psyykkisiäkin tekijöitä. Näillä mennään.
N49
Toivottavasti voit saada edes osittaista tyydytystä omista käsistä ja fantasioista. T: m 26 v
Vierailija kirjoitti:
Olen keskustellut mieheni kanssa ja hänelle on ok että haen seksiä muualta. Kun ei hänellä kerta haluja enää ole. Minun puolestani hänkin saa mennä, jos vaan jonkun kanssa seisoo. Muuten meillä on vakaa suhde ja ihana perhe, sitä ei olla hajottamassa. Vielä en ole siis käynyt vieraissa. Mies ei kuulemma halua tietää menoistani sen tarkemmin, joten ei väliä onko nuori vai vanha.
N49
Olisit nainen minun makuuni.
M33
Erja Häkkinen. Ai että pillu pillussaan!
Olisi kyllä ihana mature vetää viikseen
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen joka tykkää vain vanhoista naisista. Ikää minulla on 33v.
Vanha on ikävä sana. :D
Suosittelen sanaa vanhempi nainen.
Wanhusnaisilla himot loppuvat lopullisesti.
Melbourne Women's Midlife Health Project seurasi 13 vuoden ajan 438 naista SPEQ kyselyarviointien ja hormonimittausten avulla. Tutkimukseen valittiin 45-55 ikäisiä naisia (keskiarvo 48v) joilla kaikilla oli lähtötilanteessa vielä kuukautisvuotoa. Yhteenvetoa:
Naisten seksuaalisen toiminnan kaikki osa-alueet heikkenevät iän myötä.
Seksuaalitoimintoihin aiheutuu lisäheikennys kun naiset siirtyvät vaihdevuosien läpi. Tämä lisäheikennys liittyy estradioli-tasojen [ovat eräitä estrogeenejä] laskuun.
LÄHDE: The American Journal Of Medicine: 'Sexuality', https://www.amjmed.com/article/S0002-9343(05)00890-9/fulltext (ilmainen) Katso ainakin himograafi, Figure 1.
Vierailija kirjoitti:
Wanhusnaisilla himot loppuvat lopullisesti.
Melbourne Women's Midlife Health Project seurasi 13 vuoden ajan 438 naista SPEQ kyselyarviointien ja hormonimittausten avulla. Tutkimukseen valittiin 45-55 ikäisiä naisia (keskiarvo 48v) joilla kaikilla oli lähtötilanteessa vielä kuukautisvuotoa. Yhteenvetoa:
Naisten seksuaalisen toiminnan kaikki osa-alueet heikkenevät iän myötä.
Seksuaalitoimintoihin aiheutuu lisäheikennys kun naiset siirtyvät vaihdevuosien läpi. Tämä lisäheikennys liittyy estradioli-tasojen [ovat eräitä estrogeenejä] laskuun.
LÄHDE: The American Journal Of Medicine: 'Sexuality', https://www.amjmed.com/article/S0002-9343(05)00890-9/fulltext (ilmainen) Katso ainakin himograafi, Figure 1.
Miten vanhusmiehet? Haluaako ne vielä 66- vuotiaina? Naapurin setä kun katselee minua välillä. Mitähän sillä on mielessä?
Tv. N 19v.
Onko miehesi käyny lääkärissä? Taustalla voi olla terveyteen liittyviä ongelmia ja sitten on tietysti potenssilääkkeet joita lääkäri voi määrätä. Hoidatko omaa panetusta kuinka aktiivisesti masturbaatiolla? T: m 26 v