Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen alle 30v mies ja minua kiinnostavat vain vanhemmat naiset

Vierailija
13.02.2025 |

Onko muita nuoria miehiä joita kiinnostaa vain vanhemmat naiset? Tapailen tällä hetkellä 57 vuotiasta naista.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen joka tykkää vain vanhoista naisista. Ikää minulla on 33v.

Vierailija
2/28 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen joka tykkää vain vanhoista naisista. Ikää minulla on 33v.

Täällä saman ikäinen M. Tykkään myös vanhemmista naisista, seksi on paljon parempaa vanhempien kanssa. Usein ovat vielä karanneet ukoiltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Vanhemmat naiset ovat parhainta parhautta. Nuorissa se ongelma kun ne vaan miettii miltä ne näyttää mistäkin asennossa, ovat estyneitä ja häveliäitä ja seksi on vaan joku ihme suoritus. Vanhemmat tietää mitä tahtovat ja osaavat näyttää sen, ovat rentoja ja itsevarmoja ja se vasta on kuumaa se. 

En harrasta seksiä alle 50 v kanssa ja olen itse 26.

Vierailija
4/28 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ketjun aloittaja, ja tapailen tätä 57v. eronnutta naista. Ainoa ongelma on se, että emme uskalla liikkua julkisesti yhdessä. Asumme eri osoitteissa, mutta tapaamme päivittäin ja usein olen yötä tämän naisen luona.

Vierailija
5/28 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan pystyisi olemaan nuoren (18- 30+)  miehen kanssa. Tuntisin itseni pedariksi. Kiva kun joku kykenee, ja molemmat nauttii. 

Aikuiset lapseni on 24 ja 34v, oma ikä on 52. Saman ikäluokan miehet on kokeneita ja helliä, nelikymppiset oikeasti aikuisia. 

Vierailija
6/28 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaan pystyisi olemaan nuoren (18- 30+)  miehen kanssa. Tuntisin itseni pedariksi. Kiva kun joku kykenee, ja molemmat nauttii. 

Aikuiset lapseni on 24 ja 34v, oma ikä on 52. Saman ikäluokan miehet on kokeneita ja helliä, nelikymppiset oikeasti aikuisia. 

Rakkaus ja seksi ei katso ikää kunhan ollaan lain sallimissa rajoissa ;) Naisten esteisyys tässä asiassa on mielenkiintoinen ilmiö. T: m 26 v

Vierailija
7/28 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 45v nainen enkä voisi kuvitellakaan edes pelkkää seksiä alle 30v miehen kanssa. Jopa 35v on mulle liian nuori. Ei kiinnosta reilusti nuoremmat miehet, varsinkaan sellaiset jotka voisi olla omia lapsia iän puolesta. Mua on aina kiinnostaneet vanhemmat miehet.

Vierailija
8/28 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten, kun olette itse vanhoja ukkoja teitä alkaa kiinnostamaan vain nuoret naiset. Ja haukutte oman ikäiset naiset suohon.

Vierailija
9/28 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus ja seksi ei katso ikää kunhan ollaan lain sallimissa rajoissa ;) Naisten esteisyys tässä asiassa on mielenkiintoinen ilmiö. T: m 26 v

Ei periaatteessa, jos ei ole nuoren aikuisen äiti (tai isä). Ikää vertaa väkisinkin lapsiinsa. Sinänsä, itseäni ei haittaisi olla 10-15 v vanhemman miehen kanssa, ja olen ollutkin. 

Olisi hyvä olla jotain yhteistä henkiselläkin puolella. Vaikka olen nuorekas, niin liian nuori on liian nuori. 

Vierailija
10/28 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei periaatteessa, jos ei ole nuoren aikuisen äiti (tai isä). Ikää vertaa väkisinkin lapsiinsa. Sinänsä, itseäni ei haittaisi olla 10-15 v vanhemman miehen kanssa, ja olen ollutkin. 

Olisi hyvä olla jotain yhteistä henkiselläkin puolella. Vaikka olen nuorekas, niin liian nuori on liian nuori. 

Toisin päin sitä voisi verrata vanhempiensa ikään. Mutta niin ei ainakaan mulla tapahdu. Voisin harrastaa seksiä 18-70 vuoden ikäisten kanssa ihan hyvin tai rakastua sen ikäisiin. T: m 26 v Ps. Ehkä olen vain vähäestoinen. 

Vierailija
11/28 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisi

Paitsi että jokainen on jonkun lapsi, mutta kaikilla ei ole lapsia. Aikuinen/täysikasvuinen on irtaantunut vanhemmistaan, mutta jälkeläisiin säilyy toisenlainen side 

Vierailija
12/28 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväni on 50 v ja paras panokaverini koskaan. Moni työkaverini on 50-60 v nainen ja vähintään puolet on yhä hottiksia, ainakin vaatteet päällä.

M53

Vierailija
13/28 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan, entäpä sitten kun olet itse vanha joko takki kääntyy ja jahtaat nuoriapilluja.

Vierailija
14/28 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä 47v naisena pystyisi olemaan yhtään nuoremman kanssa kun mun nykyinen, joka 9v nuorempi. Tähän on jo tottunu mutta alkuun itseä epäilytti ja vähän vaivasi, mies kuitenkin ns kypsä ikäisekseen joten ei ole ollut ongelmia. Kiva jos nuoret miehet kummiskin meistä vanhemmista leideistä tykkää 😃

Vierailija
15/28 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että! Snne Kukkohovi pillu pillussaan. Olisi ihana mature vetää viikseen

Vierailija
16/28 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania olette te nuoret miehet! Minullakin on 23 vuotta nuorempi miesystävä, enkä ikinä vaihtaisi mihinkään vanhaan kappuraan. Fyysinen puoli on aivan luxusta, on myös virkistävää jutella nuoremman ihmisen kanssa maailman asioista. Sen lisäksi hän pitää huolta autostani, digilaitteistani, kokkailee, pitää minut kaikin tavoin pirteänä ja ajan tasalla maailman menosta. Ihanaa!

Vierailija
17/28 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin huolisin nuoren rakastajan! Oma mies ei enää kykene. Tai halua. Ihan sama, mutta minua panettaa koko ajan. Nuoren miehen (min. 27 v) kanssa ei olisi huolta vakavasta parisuhteesta, ihan vaan seksin merkeissä tavattaisi.

N49

Vierailija
18/28 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä 47v naisena pystyisi olemaan yhtään nuoremman kanssa kun mun nykyinen, joka 9v nuorempi. Tähän on jo tottunu mutta alkuun itseä epäilytti ja vähän vaivasi, mies kuitenkin ns kypsä ikäisekseen joten ei ole ollut ongelmia. Kiva jos nuoret miehet kummiskin meistä vanhemmista leideistä tykkää 😃

Tykätään ja kiihotutaan kun teitä katsellaan sekä tietty fantasioidaan. T: m 26 v 

Vierailija
19/28 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin huolisin nuoren rakastajan! Oma mies ei enää kykene. Tai halua. Ihan sama, mutta minua panettaa koko ajan. Nuoren miehen (min. 27 v) kanssa ei olisi huolta vakavasta parisuhteesta, ihan vaan seksin merkeissä tavattaisi.

N49

Oletko keskustellut aiheesta miehesi kanssa? Voisiko hän olla suostuvainen sellaiseen järjestelyyn, missä käyt panemassa nuoremman miehen kanssa? T: m 26 v

Vierailija
20/28 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskustellut mieheni kanssa ja hänelle on ok että haen seksiä muualta. Kun ei hänellä kerta haluja enää ole. Minun puolestani hänkin saa mennä, jos vaan jonkun kanssa seisoo. Muuten meillä on vakaa suhde ja ihana perhe, sitä ei olla hajottamassa. Vielä en ole siis käynyt vieraissa. Mies ei kuulemma halua tietää menoistani sen tarkemmin, joten ei väliä onko nuori vai vanha.

N49