Moniko nainen täällä masturboi pyörivällä sähköhammasharjalla?
Kommentit (26)
Lähes kaikki kynnelle kykenevät. Niillä on myös polkupyörän pumppu pepussa jolloin voi pumpata painetta masturboidessa.
Täällä yksi mies joka työntää tuon ahteriin. Hyvin säväyttää.
Varmaan moni joo ja käytetyllä harjalla vieläpä jolloin hiiva leviää suuhun ja suun bakteerikanta emästimeen.
Ilmankos olinkin maistavinani sivumaun.
M46
Eipä tule käytettyä. Hammasharjalla harjataan hampaat ja sitten on toiset vekottimet tuohon toiseen asiaan.
Ei helvetti näitä aloituksia täällä.. :D
Vierailija kirjoitti:
Olen masturboinut ja oli hyvä.
T. Aleksi, 22 v
Vierailija kirjoitti:
Yläasteen ruokatunti 💁🏼
Vaimon sähköhammasharjalla saa kylppärin lattiakaivosta pinttyneet möhnät hyvin irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yläasteen ruokatunti 💁🏼
Vissiin joo kerta ei ole mitään tietämystä kunnon seksivälineistä...
Hammasharjan hinnalla saa paljon paremman tarkoitukseen tehdyn värisyttimen. Miksi ihmeessä käyttää jotain joka ei toimi ollenkaan alapäähän?
Kokeile itse pölynimuria ja tule ketjuun kertomaan toimiko kuin masturbaattori.
Suosittelen pyörivää juuriharjaa. Laitat sen matonpesulaiturille ja istut päälle, sitten kytket pyörimään.
Se on oikeasti hyvä, keksin jo teininä tuon. Ei toki harjapäätä pidä käyttää, vaan sitä muoviosaa harjan takana. Hyvät täristykset saa klittaan kun siihen päälle laittaa, ja orgasmi irtoaa noin minuutissa.
https://www.motonet.fi/tuote/mirka-karaliuskelaikka-k80?product=40-11577
Tuo toimii paljon hammasharjaa vamemmin. Riittävän nopeaan akkuporakoneeseen kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Hammasharjan hinnalla saa paljon paremman tarkoitukseen tehdyn värisyttimen. Miksi ihmeessä käyttää jotain joka ei toimi ollenkaan alapäähän?
Eikös siinä nuorten kohuseksioppaassa vinkattu imurin vartta itsetyydytyskäyttöön?
Vierailija kirjoitti:
Se on oikeasti hyvä, keksin jo teininä tuon. Ei toki harjapäätä pidä käyttää, vaan sitä muoviosaa harjan takana. Hyvät täristykset saa klittaan kun siihen päälle laittaa, ja orgasmi irtoaa noin minuutissa.
Joo ei.
Ei se delffiini montaa euroa maksa.
Minä nautin painepesuriorgasmeista. Aivan mahtava vekotin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös siinä nuorten kohuseksioppaassa vinkattu imurin vartta itsetyydytyskäyttöön?
Tarkoitatko sitä opasta, jossa neuvottiin, ettei risoja sukkia tai sotkuista WC:tä kannata kuvata samalla, kun kuvaa romattista kuvaa omasta letkun pätkästään?
Olen masturboinut ja oli hyvä.