ICH KOMME Erika Vikman noussut toiseksi eurovision odds-listalla!
Eurooppalainen viisuväki ymmärtää hyvän päälle..
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"- Tämä kertoo siitä, että oli mikä tahansa ammatti tai status, niin me kaikki kuitenkin tavalla tai toisella juoksemme rahan perässä. Joihinkin se vaikuttaa paljon vahvemmin, joihinkin ehkä vähän vähemmän. Me kaikki myymme itseämme, olemme kaikki huo.ria, hän jatkoi."
Pikku-Erika on mennyt kyllä jo ihan pihalle.
En minä ainakaan huo.raa rahasta mitä vain. Myöskään ansiotyötäni en tee vain rahasta, vaan lähinnä siksi, että se antaa haasteita, saan toteuttaa siinä itseäni ja se vastaa ammattitaitoani ja koulutustani.
Hyvin kyynistä ja nihilististä elämänkatsomusta tämä erektio-Erika tarjoilee nuorille naisille. Toivottavasti pitävät tuota naikkosta i.dioottina ja valitsevat oman, paljon fiksumman tien.
Seksi ja raha - siinä tämän Erektio-Erikan elämänt
"Tekisitkö siis työtäsi täysin ilmaiseksi? Ymmärrän Erika pointin tuossa."
Ai että on kaksi vaihtoehtoa: tehdä työ ilmaiseksi tai huo.rata?
Minusta huo.raaminen esim. musiikkibisneksessä tarkoittaa sitä, että myy esim. ammatillisen kunnianhimonsa rahasta. Erikan kommentin myös tulkitsen niin, että hänkin on valmis myymään itseään pronohabituksensa kanssa, koska saa siitä hyvät rahat.
Sitten sinä sanot, että minä olen moraalisesti pohjasakkaa ja ihmisvihaaja, kun sanon, että työssä minua motivoi muutkin asiat kuin raha.
Käärijässä ja Erikassa on se ero, että Käärijän biisiä teki mieli kuunnella ja sitä videota katsoa aina uudestaan. Erikan biisiä taas ei. Siitä puuttuu se jokin, mikä koukuttaa.
Lihaisa blondi on nyt sitten rynkyttänyt itsensä tilastoihin. No, katsotaan mihin laulu riittää itse kisoissa.
Aivan hirveä kappale. Mitäpä muuta voi huoralta odottaa. Häpeän olla suomalainen. Perse paljaana lauletaan panemisesta. Oikeen kansainvälisellä areenalla. Oikea paikka tälle laulajalle olisi maailman vanhin ammatti
Moni ulkomaalainen Euroviisustriimaaja pitää Erikan voittoa hyvinkin mahdollisena. Tässäkin yhden saksalaisen ihana reaktio.
Euroviisufaneille aivan sama. Kun suuri yleisö tämän näkee, on tulos se, että finaalipaikka jää haaveeksi.
Huomatkaa että ihmiset maksavat noista vedonlyöntitilastoista. Tuskin kukaan bettaisi rahaa pilan takia.
Katsoo ulkomaille, niin siellä erikasta tykätään todella paljon!
Välillä uskoin, että voittaa. Mutta sen jälkeen on tullut mailta uusia edustajien valintoja, joten enää en usko.
Siellä on huippuesityksiä tulossa.
IHANAA ETTÄ VIISUT TULEVAT NYT SUOMEEN!
Vierailija kirjoitti:
Jännittää kuinka käy. Tsemmoiä Erikalle !
Huonosti kävi🤣
Ja siihen liittyvä äärioikeiston nousu mm. Saksassa: Ich komme. Ich komme.
Ilmankos persut ja äärioikeito diggaa Erikan biisistä ja hyökkäävät täällä fanaattisesti niitä kohtaan, jotka eivät pidä. Myös Sanna Ukkola ns. kolumnissaan.