Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ICH KOMME Erika Vikman noussut toiseksi eurovision odds-listalla!

Vierailija
13.02.2025 |

Eurooppalainen viisuväki ymmärtää hyvän päälle..

Kommentit (132)

Vierailija
41/132 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt millään pahalla mutta oliko tuossa vuodatuksessa joku logiikkakin jossain? Pikemminkin onnistuit tuottamaan niin sekavan lausespagetin että olet itse paras argumentti omia väitteitäsi vastaan.

No mitä et ymmärtänyt? Ei minulla ole mitään väitteitä, vaan totesin että naurattaa kuinka ulkomaalaiset fanit nyt pitävät totuutena että 1) Suomi lähettää vain hulluja biisejä viisuihin 2) Kaikkihan äänestää Suomea vain siksi että Suomi on Suomi. Ja kumpikaan ei pidä paikkaansa kuten me pitempään viisuja seuranneet todellakin tiedämme. Eli mitä et tässä tajua tai mistä olet eri mieltä?

Vierailija
42/132 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Euroviisuissa vain pösilöt äänestää. Raati ratkaisee kumminkin voittajan.

Näin on käynyt vain parina viime vuonna. Muuten on voittanut kansan suosikki, tai esitys joka ei ole saanut kansalta eikä raadilta parhaita pisteitä. Ei mikään sano että taas raati voittaisi.

Tämä. Olen lukenut paljon kommentteja että ainahan raati ratkaisee voittajan vaikka näin ei ole käynyt kuin 2024 ja 2023 nykyisen pistelaskun aikana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/132 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Euroviisuissa vain pösilöt äänestää. Raati ratkaisee kumminkin voittajan.

Näin on käynyt vain parina viime vuonna. Muuten on voittanut kansan suosikki, tai esitys joka ei ole saanut kansalta eikä raadilta parhaita pisteitä. Ei mikään sano että taas raati voittaisi.

Tämä. Olen lukenut paljon kommentteja että ainahan raati ratkaisee voittajan vaikka näin ei ole käynyt kuin 2024 ja 2023 nykyisen pistelaskun aikana. 

Yksi kaikkien aikojen soitetuimmista voittajista eli Archade ei ollut kummankaan suosikki. Yleisön toinen (voittaja Norjan Keino) ja juryn kolmas (edelleä Pohjois-Makedonia ja Ruotsi).

Tuolloinhan tapahtui virhe jurypisteissä ja lähetyksessä väitettiin että Ruotsi voitti jurypisteet vaikka oikeasti Pohjois-Makedonia oli 6 pistettä edellä. Tämä siis vei Tamaralta sen huippuhetken jännittää lopussa pisteitään, kun viimeisenä pisteet saikin virheen takia John Lundvik. Surullista ja epäreilua. Mutta onneksi Archade voitti, oli mielestäni ansaittu.

Vierailija
44/132 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi perustaa 2 uutta kilpailua: laulu- kisan ja sitten kohautuskilpailun. 

Vierailija
45/132 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi perustaa 2 uutta kilpailua: laulu- kisan ja sitten kohautuskilpailun. 

Ei tuo missään muualla kohauta kuin täällä, ei ulkkarit ymmärrä suomea (käänneöstekstit viisuille kun on suomalainen erikoisuus) ja harva saksaakaan. Erika laulaa hyvin, ja esiintyy vielä paremmin. 

Vierailija
46/132 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa!

Vierailija
47/132 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finaalipaikka alkaa olla jo varma!

Vierailija
48/132 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainahan suomi oudot-listan kärkisijat viisukahinoissa nappaa.

Vierailija
49/132 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on tän hetken 1.

Ruotsi 😅😅😅.

JOnka edustajaa ei oo valittu?

Vierailija
50/132 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on tän hetken 1.

Ruotsi 😅😅😅.

Ei oo ei. Mutta sehän ei vedonlyöntiä hidasta koska Måns on mukana.

Vierailija
51/132 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva todeta että tämän vuoden UMK oli hyvä kattaus biisejä ja olisi ollut vielä kattavampi jos Puppykin olisi saanut olla mukana. Hyvä että Suomessa erottaudutaan kunnolla Ruotsin Melloista jotka alkaa välillä maistua jo vähän väljähtäneeltä keitokselta. UMK on nykyisin hyvin seurattu skaba maailmalla josta nousee timantteja kisaan kuten Käärijä ja nyt Erika! 12 points!

Vierailija
52/132 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on tän hetken 1.

Ruotsi 😅😅😅.

Ei oo ei. Mutta sehän ei vedonlyöntiä hidasta koska Måns on mukana.

No onpa tylsää jos voittaa melodit

Vierailija
53/132 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan joka vuosi sama juttu. Suomi mukamas voittajasuosikki. Etkö tajua, että tämä on eurooppalaisten medioiden vitsailua suomalaisten kustannuksella? Hauskaa ja harmitonta toki, mutta tuskin arvasivat aloittaessaan, että suomalaiset menevät samaan aprilli-pilaan aina vaan, vuosi toisensa jälkeen 🤣

Valoja nyt päälle. Miksi ne pitäisi Suomea niin erikoisena, että sille pitäisi oikein erikseen "vitsailla"?

Tuo on just sellaista luulotautista sekoilua, kun joillakin ihmisillä on taipumus luulla, että kaikki "katsoo" just minua ja kaikki on kiinnostunu just mun tekemisistä jne. 

Vierailija
54/132 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on monta kappaletta julkaisematta. Liian aikaista iloita. 

Vierailija
55/132 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi ruotsi olla taas 1?, Ja nämä alkaa olla politiikka viisut nykyään, Ukraina ja Israel saa ääniä aikalailla, ihan vaan Ukrainan ja Israelin tilanteen takia

Koska tiedetään, että karsinnoissa on mukana Måns, ja tiedetään myös, ettei hän lähtisi mukaan muulla kuin kappaleella, jolla voi voittaa koko skaban.

Niinpä, mun suosikki ois kyllä John Lundvik vaikka tämän vuoden viisu ei ihan nappi olekaan. Rakastin sitä Too late for lovea v2019. 

Vierailija
56/132 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on vain huono biisi. Heikko melodia. Vedonlyönnissä painaa nyt se, että kyseessä on viisuihin toivottu artisti.

Oli se Belgian Mustiikin viime vuonna vedonlyönnin kärjessä. Ei silti päässyt edes finaaliin. Erikan uskon pääsevän finaaliin, mutta sijoitus on joku 14-18.

No ei päässyt ei, kun se live oli aivan hirveä. Järkyttävän ruma stailaus ja laulu meni niin penkin alle kuin vain voi. Studioversio oli upea, siksi pääsi vedonlyönnissä korkealle ja käsittääkseni Musti valittiin suoraan, jos en nyt ihan väärin muista?

Suomella on nyt tilanne, live on se mikä nosti meidän osakkeita. Siinä mielessä olen siis luottavampi että ei Erika sitä liveä semissäkään mene sössimään. Hyvä Suomi, katsotaan kuinka pitkälle riittää.

Olen aivan samaa mieltä, että Belgian live pilasi kaiken. Eikä minulla ole Erikaa vastaan mitään. Tietysti suomalaisena toivon hänelle hyvää.

Väkisin en voi kenenkään kappaleesta pitää. Winman oli viime vuonna oddseissa paljon korkeammalla kuin mitä sitten lopulta sijoittui.

Kaikki "kovat" vastukset on vielä valitsematta. Italia, Ruotsi, Ranska nyt ainakin. Eikä se minusta ole tylsää, että aina samat maat on kärjessä. Seuraan parhaillaan San Remoa, ja se on sellainen prässi että laadukas esitys tulee, vaikka lähettäisivät sijalle 5 sijoittuneen.

Vierailija
57/132 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt millään pahalla mutta oliko tuossa vuodatuksessa joku logiikkakin jossain? Pikemminkin onnistuit tuottamaan niin sekavan lausespagetin että olet itse paras argumentti omia väitteitäsi vastaan.

No mitä et ymmärtänyt? Ei minulla ole mitään väitteitä, vaan totesin että naurattaa kuinka ulkomaalaiset fanit nyt pitävät totuutena että 1) Suomi lähettää vain hulluja biisejä viisuihin 2) Kaikkihan äänestää Suomea vain siksi että Suomi on Suomi. Ja kumpikaan ei pidä paikkaansa kuten me pitempään viisuja seuranneet todellakin tiedämme. Eli mitä et tässä tajua tai mistä olet eri mieltä?

Eli väität monta asiaa mutta yhtäkään et todista tai perustele mitenkään ja sitten kuittaat ne vääräksi ihan yhtä lailla mutulla? Hieno homma tai jotain.

Vierailija
58/132 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan joka vuosi sama juttu. Suomi mukamas voittajasuosikki. Etkö tajua, että tämä on eurooppalaisten medioiden vitsailua suomalaisten kustannuksella? Hauskaa ja harmitonta toki, mutta tuskin arvasivat aloittaessaan, että suomalaiset menevät samaan aprilli-pilaan aina vaan, vuosi toisensa jälkeen 🤣

Eurooppalaiset mediat on yks juttu ja sitten on erikseen kansainväliset viisufanien rankkaukset - josta tässä nyt on kyse. 

Vierailija
59/132 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nuo suuntaa antavia. Ei Winman ollut lähelläkään noin hyvällä paikalla viime vuonna. Käärijä ja BC olivat melko kärjessä. Tais Käärijä olla hetken ykkösenäkin.

Vierailija
60/132 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika menestyy varmasti.