Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori oharit

Vierailija
12.02.2025 |

Annetaan tavaran varailu ja oharit torissa tai fb roskalavat. On super raivostuttavaa! 

Jakakaa pahimmat kokemuksenne, tarvitsen vertaistukea!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän varattuna vain sillä ehdolla että vähintään puolet hinnasta haksetaan etukäteen. Jos tekee oharit, pidän rahat.

Vierailija
2/4 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin sohvaa hakemaan 60km päästä, soitin lähtiessä.  Olikin just käynyt naapurista noutaja kun pihaan päästiin.  Omaksi onnekseen myyjä oli naispuolinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinänsä paha, mutta hauska. Sovin että nähdään hakijan kanssa ja annoin osoitteen, tyyppiä ei näy ja se sanoo että olen paikalla, tässä ravintolan kohdalla, koko kadulla ei ole yhtäkään ravintolaa ja lähikortteleista ei löydy ravintoloita ja sitten selvisi että tämä tyyppi on Helsingissä ja minä olen ihan eri paikkakunnalla, samanniminen katu löytyy täältä, Helsingistä ja melkein joka toisesta Suomen kaupungista. Ilmoituksessa kyllä lukee paikkakunta, mutta hakija ei näköjään ollut huomannut. Mietin että onpas joku ihan erityisen fiksu ja sama kävi toisen kerran, eri tyyppi, mutta oli taas Helsingissä samannimisellä kadulla.

Vierailija
4/4 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tavara on varattu ja nouto sovittu eri henkilön kanssa jo 5 kertaa ja aina oharit. Olen huomannut että jos laittaa annetaan, tulee kauhea määrä ohareita, mutta jos pyytää edes 1e maksun niin saattaa jopa mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä