Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

USAn puolustusministeri vahvisti tänään ettei Ukrainalla ole asiaa Natoon ja se joutuu luovuttamaan Venäjälle alueensa

Vierailija
12.02.2025 |

USAn joukot ei myöskään tule astumaan jalallaan Ukrainaan.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011029871.html

Kommentit (390)

Vierailija
301/390 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos neuvotteluissa päätetään, että Suomen natojäsenyys peruuntuu? Kaikki on nyt mahdollista.

Ei ole. Valitettavasti Natosta ei voida erottaa ketään, ei edes paskarysylän kätyreitä.

Vierailija
302/390 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se nyt valitettavasti näyttää siltä että alue luovutuksia tulee tapahtumaan.

Kyllä se nyt valitettavasti näyttää siltä, ettei iigor tule koskaan oppimaan yhdys sanoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/390 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukrainan pitäisi ymmärtää se ettei ukraina sotimalla ja hyökkäämällä saavuta mitään. Ukraina omilla sekoiluillaan aiheutti koko sodan.

Venäjä oli pakotettu ottamaan haltuun alueita vai olisiko venäjän pitänyt vaan katsoa sivusta kun ukraina tekee pahoja asioita venäläisille?

Ei hyvä ihme sentään.... Vuorokausi ennen hyökkäystään Venäjä vannoi, ettei ole aikeissa siirtyä rajan yli Ukrainan puolelle. Ja sitten hyökkäsi.

Vierailija
304/390 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se, mitä tämäkin Ukrainan heitteillejättö taas todistaa on se, että länneltä saadussa avussa on iso ero, kuuluuko Natoon vai ei. Ukraina ei kuulu, me kuulumme nykyään, onneksi.

Olisi aika kusiset paikat, jos nyt olisimme jääneet Naton ulkopuolelle. Oli aivan valtavan tärkeä ja hieno juttu, että päättäjämme liittivät Suomen Natoon, viime tipassa, mutta onneksi ajoissa.

Niin, hyvä Sanna!

Vierailija
305/390 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos neuvotteluissa päätetään, että Suomen natojäsenyys peruuntuu? Kaikki on nyt mahdollista.

Puhutko aina iigor pelkkää  paskaa vai tuleeko sun suusta koskaan mitään asiaa.

Tää oli mun eka kommentti tähän ketjuun ja olen nainen jolla ihan suomalainen nimi.

🥱🥱🥱 Ja minä olen kirahvi. 

Yritä edes, tatjana!

Vierailija
306/390 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se, mitä tämäkin Ukrainan heitteillejättö taas todistaa on se, että länneltä saadussa avussa on iso ero, kuuluuko Natoon vai ei. Ukraina ei kuulu, me kuulumme nykyään, onneksi.

Olisi aika kusiset paikat, jos nyt olisimme jääneet Naton ulkopuolelle. Oli aivan valtavan tärkeä ja hieno juttu, että päättäjämme liittivät Suomen Natoon, viime tipassa, mutta onneksi ajoissa.

Helpottaakohan tuo nyt yhtään kun ei se USA tule sen kummemmin muita euroopan mailtakaan puolustamaan jos venäjä päättää hyökätä vielä muihin EU maihin

Vierailija
307/390 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutko aina iigor pelkkää  paskaa vai tuleeko sun suusta koskaan mitään asiaa.

Tää oli mun eka kommentti tähän ketjuun ja olen nainen jolla ihan suomalainen nimi.

🥱🥱🥱 Ja minä olen kirahvi. 

Yritä edes, tatjana!

No älä usko sitten. Menen muualle. Toivottavasti se oli totta mitä joku sanoi, ettei natojäsenyyttä voi perua.

Vierailija
308/390 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakohan mandariiniviipaletta tämänkin ketjun ryqqä on tienannut tänään? 😄

Vierailija
309/390 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos trump kusee, tarkoittaa se että omasta ydinaseesta tulee suomelle ykkösprioritteetti.

Vierailija
310/390 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei USA päätä, mitä alueita jokin toinen valtio luovuttaa jollekin kolmannelle valtiolle. Ihan kuin Trump ei pysty pakkosiirtämään gazalaisia näiden omilta mailta vain siksi, että hän saisi oman rantahuvilan Lähi-itään.

Ei mutta lopettamalla kaiken tukensa ei Ukrainalla ole mitään mahdollisuuksia. Niin tai näin.

Turha on USA syyttää vaan Eurooppaa. Miksi ei annettu heti ja paljon tukea.

Vierailija
311/390 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän tiesivät kaikki realistit, jotka ovat asioita pohtineet maltilla ja ilman öyhötystä. Nyt sotaöyhöillä meni sormi peppureikäänn, kun USAn puolustusministeri kertoi asiat avoimesti. Suurvallat ovat suurvaltoja, muiden on sopeuduttava. Hyvä, saadaan tämä mieletön sota loppumaan.

Yhdysvallat ei ole tämän päätöksen jälkeen suurvalta - vaan uskottavuus kaatui Venäjän nöyristelyyn. Kiina on Taiwanissa vuoden kuluttua ja Trump selittelee kotimaassa, että en minä kuulkaas uskalla yhtään mitään.

Trump haluaa lopettaa Ukrainan sodan juuri siksi, että kokee Kiinan pahemmaksi uhaksi. 

Vierailija
312/390 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole mahdollista, tampio. Ja itsehän en natoon halunnut alunperinkään ja olen edelleen sitä mieltä, että se oli virhe. Dca-sopimus nyt ainakin oli oikein emämunaus. Mutta silti sinun väitteessäsi ei ole järjen hiventäkään. Oletko hysteerinen mummo vai trolli?

Vierailija
313/390 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei USA päätä, mitä alueita jokin toinen valtio luovuttaa jollekin kolmannelle valtiolle. Ihan kuin Trump ei pysty pakkosiirtämään gazalaisia näiden omilta mailta vain siksi, että hän saisi oman rantahuvilan Lähi-itään.

Ei mutta lopettamalla kaiken tukensa ei Ukrainalla ole mitään mahdollisuuksia. Niin tai näin.

Turha on USA syyttää vaan Eurooppaa. Miksi ei annettu heti ja paljon tukea.

Asukasmäärään verrattuna Usa ei ole tukenut erityisen paljon muihin verrattuna.

Vierailija
314/390 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, miten sopivat. ryqqälän raja pysyy kiinni, eikä mitään kauppaa ole enää tarvetta käydä. 

Eipä siellä tunkiolassa mitään haluttavaa olekaan. 

Sukur*zailkoot keskenään. 🙂

Vierailija
315/390 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brics 🥳

Taasko se putnisti-kaappihomo on haaveilemassa jortikoista? 😂

Vierailija
316/390 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brics 🥳

Joukko maailman rupusakkimaita. 🤗

Vierailija
317/390 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torakoiden pelko on tyhmyyden alku. 

ryqqälä tulee hajoamaan. Mielenkiintoista nähdä, kuka saa mitäkin. Ja kuka haluaa... 

Vierailija
318/390 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää kaikki hätääntyneet palstalaiset jo kaivamaan itsellenne poteroa itärajalle. Sillä tulette vielä tarvitsemaan sitä, uskokaan pois vaan.

Olisi hyvää liikuntaa näille kelan tuilla eläville.

Eli vkk-putinisteille.

Vierailija
319/390 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä ainoa toimiva ratkaisu Venäjän aiheuttamaan turvallisuusongelmaan on Venäjän demilitarisointi. Se taas vaatisi vaivannäköä, joten siirretään sitten vaan konfliktia eteenpäin antamalla Putinille aikaa valmistautua seuraavaan hyökkäykseensä.

perinteisesti kun venäjän sisällä olot menee liian turvattomiksi, se demilitarisoi itse itsensä

Vierailija
320/390 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen psykoosi saisi muka tavallisen suomalaisen meuhkaamaan ryss1stä ja iigoreista näissä ketjuissa joka päivä jo kolmatta vuotta ilmaiseksi?

Hyvät rahat ootte tienannut varmaan.

Oleellisempi kysymys on, että millainen psykoosi tekee väitetysti suomalaisesta henkilöstä putinistin? Siihen ei ihan normaalin oppikirjan kuvaamat mielisairaudet riitäkään, ei edes patologiseen juoppouteen yhdistettynä joka niin ikään jokaiselta putinistilta löytyy. Sukurutsa ja synnynnäinen aivovamma lienevät selittäviä lisätekijöitä.