Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesari antaa ohjeen kuinka selittää lapselle Ich komme

Vierailija
12.02.2025 |

😂😂😂Ei hyvää päivää

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisivat myös selittää Kikan biisin sukkula Venukseen! 

Avaruusmatkailustahan se kertoo. Kikka oli aikaansa edellä. 

Jep tätä laulettiin nuorena ilman taka-ajatuksia. Nuorille pitää muistaa mainita tämäkin, että näitä kaksikielisiä voi aina laulaa kahdella tavalla. Siitä se nimi kaksimielinen tulee. Ne ei aina tarkoita pervoja. 

Sun logiikalla voidaan laulaa rasistisia ja sovinistisia viisuja, jos lapset eivät ymmärrä niiden oikeaa merkitystä?

Rasismi ehdoton nounou, mutta kaikenlainen pervoilu kyllä kiitos!

Siis mitä pervoa on naisen o

Sitä samaa voi kysyä Erikan esityksen rakentajilta. 

Vierailija
102/117 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä kun huoranvittuäiti saa sellaisen orkun, että kusi lentää. Olethan sinä lapseni nähnyt sen monta kertaa.

Näin asia selitetään paremmissa wt-piireissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä selittämistä tossa on? Ich komme tarkoittaa tulemista eikä sillä oo mitään tekemistä seksin kanssa.

Uskomme kyllä, että tuleminen ei ole sulle tuttua seksin yhteydessä.

Tosi moni nainenhan ei saa "sitä" emätinyhdynnässä. Nyt kun saa niin sen merkkipaaluksi tehdään biisi?

Vierailija
104/117 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesari on pitkään janonnut mahdollisuutta puhua seksistä lapsille.

Kyllä se tuntuu olevan persuilla päällimmäisenä mielessä ja aina tilanteesta riippumatta.

Vierailija
105/117 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hesari ja erika eivät nyt oikein kykene yhdistämään kansaa :D

Vierailija
106/117 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla voi selittää, mitä tarkoittaa vaikka Päivi Räsäsen elämän biisi (valitsi siinä ohjelmassa) Pelimies: 

Jos niin mä saan sinut innostumaan, teen sulle sen pienen tempun vanhanaikaisen

oon pelimies kovakuntoinen

tahdon koskettaa

tänä iltana ei tuu pakkeja

Äläkääpä jaksako vouhottaa.

Esitettiinkö Pelimies koko perheen laulukilpailussa tulta syöksevän jättifalloksen päällä fetissiasussa kyykkien?

Esittikö Erika? Ei mun kahdeksanvuotias mieti, että siinä se nainen on fetissiasussa jättifalloksen päällä ja että nyt hänen kappaleen kuulijana pitäisi tehdä tai sietää aikuisilta jotain seksuaalista. Tai että mukaansa tempaava sävelen tahdissa tanssiminen ja mukana laulaminen altistaa hänet aikuisten sopimattomille seksuaalisille teoille. Kappale kertoo hänelle ihan jostain muusta kuin seksuaalisuudesta ja se fallos on ihan vaan mikrofoni. Pahat aikuiset on pahoja ihan ilman Erikan kappalettakin ja sen valjastamisen johonkin järkyttävien tekojen mahdollistajaksi tms. on vaan ihan käsittämätöntä. Mä toivon, että Erikan kappale saa naiset nimenomaan halitsemaan itse omaa seksuaalisuuttaan, voimaantumaan ja pitämään puolensa kaiken maailman urpoja vastaan. 

Vierailija
107/117 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisivat myös selittää Kikan biisin sukkula Venukseen! 

Avaruusmatkailustahan se kertoo. Kikka oli aikaansa edellä. 

Jep tätä laulettiin nuorena ilman taka-ajatuksia. Nuorille pitää muistaa mainita tämäkin, että näitä kaksikielisiä voi aina laulaa kahdella tavalla. Siitä se nimi kaksimielinen tulee. Ne ei aina tarkoita pervoja. 

Sun logiikalla voidaan laulaa rasistisia ja sovinistisia viisuja, jos lapset eivät ymmärrä niiden oikeaa merkitystä?

Rasismi ehdoton nounou, mutta kaikenlainen pervoilu kyllä kiitos!

Siis mitä pervoa on naisen o

ei mitään kuten ei miehenkään. Ehtiikö vielä parantamaan viisuesitystä ja mies ruikkimaan lavalle, hesari voi pääkirjoituksessaan kertoa miten selitetään perheelle?

Vierailija
108/117 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites Nylon Beatin hitit joita me ysärilapset kuunneltiin ja hoilattiin mukana? "Seksi vie ja taksi tuo, siideri mua liikuttaa" ja niin edelleen. 

Silti ei ole ok hoilottaa naisen orgasmista Ich Komme lateksiasussa koko perheen ohjelmassa, vaikka lapsi ei ihan kaikkea tajuaisikaan. On siis ok rallaattaa Halutaan olla keene reitä, jos lapsi ei tajua sanan merkitystä?

Mutta miksi juuri naisen orgasmi on ongelma? Jatkuvasti hoilotellaan miesten seksuaalisuudesta ja miehen laukeamisesta. Miksi naisen laukeaminen on rivoa? 

Olisi hauska tietää, että mitä soittolistaa kuuntelet :D Machos orgasmus?

ei juuri naisen orgasmi ole ongelma. Ei perheohjelmissa lauleta miesten orgasmeistakaan. Ei tälläkään kertaa.

Vierailija
109/117 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ich komme tarkoittaa minä tulen, laulaja Eerika ei tosin kerro monelta hän on tulossa ja mihin.

Varmaan kuudeksi kirjastolle marttakokoukseen ja niissä vetimissä totta kai. Tai no, nykymartat. 

Vierailija
110/117 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En salli lapsieni katsoa euroviisuja. Eivät ole lapsille sopivaa sisältöä

Vierailija
111/117 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites Nylon Beatin hitit joita me ysärilapset kuunneltiin ja hoilattiin mukana? "Seksi vie ja taksi tuo, siideri mua liikuttaa" ja niin edelleen. 

Silti ei ole ok hoilottaa naisen orgasmista Ich Komme lateksiasussa koko perheen ohjelmassa, vaikka lapsi ei ihan kaikkea tajuaisikaan. On siis ok rallaattaa Halutaan olla keene reitä, jos lapsi ei tajua sanan merkitystä?

Mutta miksi juuri naisen orgasmi on ongelma? Jatkuvasti hoilotellaan miesten seksuaalisuudesta ja miehen laukeamisesta. Miksi naisen laukeaminen on rivoa? 

ei juuri naisen orgasmi ole ongelma. Ei perheohjelmissa lauleta miesten orgasmeistakaan. Ei tälläkään

Mikä on perheohjelma? Onko Putous sitä? Siellähän ei erään sketsihahmon toimesta mistään muusta puhutakaan.

Vierailija
112/117 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei juuri naisen orgasmi ole ongelma. Ei perheohjelmiss

aikoinaan en antanut lasteni katsoa putousta, teineinä saivat.

En ymmärrä, miksi intersektionaaliset feministit haluavat seksualioida kaiken ml. perheohjelmat. Kyllä maailmasta seksuaalista materiaalia löytyy, mutta ei sitä tarvitse kaikkialle tuputtaa. Tai laitetaanko sitten suoraan kunnon jyystövideoita, kelpaako se?

pitääkö euroviisut kohta rajoittaa rated-16, niin voimaantuneet naiset voivat hieroa haarojaan ja voimaantua vapaasti esityksissään. Sitä materiaalia löytyy netistä hakemattakin, mutta sen paikka ei ole kaikille suunnatuissa ohjelmissa

Vierailija
113/117 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla voi selittää, mitä tarkoittaa vaikka Päivi Räsäsen elämän biisi (valitsi siinä ohjelmassa) Pelimies: 

tahdon koskettaa

Esitettiinkö Pelimies koko perheen laulukilpailussa tulta syöksevän jättifalloksen päällä fetissiasussa kyykkien?

Esittikö Erika? Ei mun kahdeksanvuotias mieti, että siinä se nainen on fetissiasussa jättifalloksen päällä ja että nyt hänen kappaleen kuulijana pitäisi tehdä tai sietää aikuisilta jotain seksuaalista. Tai että mukaansa tempaava sävelen tahdissa tanssiminen ja mukana laulaminen altistaa hänet aikuisten sopimat

onko vastavuoroisesti OK, jos mies hinkaa itseään tekoreikään stringeissä ja voihkii tulevansa? Katselet koko perheen kanssa?

Vierailija
114/117 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tahdon koskettaa

Esittikö Erika? Ei mun kahdeksanvuotias mieti, että siinä se nainen on fetissiasussa jättifalloksen päällä ja että nyt hänen kappaleen kuulijana pitäisi tehdä tai sietää aikuisilta jotain seksuaalista. Tai että mukaansa tempaava sävelen tahdissa tanssiminen ja

Tää on just ongelma näissä keskusteluissa. Hinkkasiko Erika ja voihkiko? Liioittelu ei varsinaisesti edistä keskustelua. 

Vierailija
115/117 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa että onko ketään kotona.

Vierailija
116/117 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän sateenkaari-väki, eli homot, lesbot, transihmiset ja muut sellaiset unelmoivat. Että seksistä kerrotaan mahdollisimman seikkaperäisesti lapsille ja mieluummin vielä opetetaan sitä heille harrastamalla sitä heidän kanssa.

Vierailija
117/117 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tahdon koskettaa

Tuohan on niin ympäripyöreästi sanoitettu, ettei sitä tarvitse lapsille selittää mitenkään. Lukevat sen lapsena yhdellä tavalla, kunnes hoksaavat sitten vanhempana mistä siinä puhutaan.

Olet vähän pölhö etkä osaa asettua lapsen asemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi