Mikä siinä on, että suomalaiset miehet eivät ymmärrä, että treffien idea on saada nainen viihtymään?
Ja parisuhteeseen pääsemiseen pitää pystyä tarjoamaan naiselle jotain enemmän kuin mitä naisella on yksin.
Kommentit (370)
Vierailija kirjoitti:
Ihan se on viihtyminen pitäisi olla molemminpuolista. Mutta mitään sirkustemppuja ei tarvita. Jos toisen seura ei ole viihdyttävää ja mielenkiintoista, niin turha jatkaa kovin pitkälle.
Minulla on aina tirehtöörin hattu päässä
Treffien tarkoitus on tutustua toisiinsa. Löytää hyvät ja huonot puolet. Selvittää, mikä on toiselle tärkeää ja lmikä ei. Ja sopiiko sielut ( ja kehot) yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Viihdytkö muualla kuin kalleimmassa ravintolassa useiden avattujen viinapullojen äärellä, nainen?
En varmaankaan, kun ehdotit.😹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko tärkeää on myös että mies itse viihtyy.
Naisen kannalta se on ihan sama viihtyy tai ei. Aina tulee uusia pöksyihin ja parisuhteeseen yrittäjiä.
Naiselle on siis sama jos sinne pöksyihin tulee mies, joka ei viihdy hänen seurassaan?
Vierailija kirjoitti:
Treffien tarkoitus on tutustua toisiinsa. Löytää hyvät ja huonot puolet. Selvittää, mikä on toiselle tärkeää ja lmikä ei. Ja sopiiko sielut ( ja kehot) yhteen.
Eli kirkkoon voi mennä rukoileen?😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffin idea on, että molemmat osapuolet tutustuvat toisiinsa. Mitä ihmeen viihdytystä tässä nyt pitäisi olla puolin ja toisin.
Se sujuu paremmin, jos on mukavaa.
Omituinen keskustelu. Alkaa valjeta se, miksi on olemassa tällaisia inceleitä. Miksei kaikille avaudu haarat koskaan.
Ehkä parempi sunkin aloittaatutustumisesta. Vaikuttaa siltä, että aika harva sun seurassa viihtyis
Vierailija kirjoitti:
Mies halusi viedä minut ensitreffeillä nimenomaan kauhuelokuvaa katsomaan, vaikka nimenomaan sanoin, että en ymmärrä sellaista kliseistä hölynpölyä, enkä pidä siitä tunnelmasta millään tavalla. Mitään kompromissia ei asian kanssa tehnyt, vaan tuputti väkisin omaa näkemystään niiden elokuvien hienoudesta. Olisi pitänyt heti silloin ymmärtää, että mitään parannusta ei ollut jatkossakaan luvassa.
No niin olisi. En ihan ymmärrä miksi edes lähdit?
Tää taas on ihan eri asia kuin se, että olettaa lähtökohtaisesti toisella olevan (sukupuolen vuoksi) joku valtava vaikutuksenteon paikka. Ei ole. Molemmilla on paikka tutustua ja katsoa synkkaako.
Vierailija kirjoitti:
Naisetkin voisivat tajuta, että voisivat tuda jotain muutakin, kuin täytetyt huulet ja ihan vit## typerän ilmeen!!
Ei mulla ainakaan sellaisia ole, pidän kyllä typerinä jotka niitä naisista ottaa. Why? Menee rahaa ja ei ole osa sun luonnollista ulkonäköä.
Mä en oikein ymmärrä. Jos se mies ei riitä itsenään sua viihdyttämään edes ekoilla treffeillä, miksi jatkaa? Niitä kivoja juttuja ehtii tekemään myöhemmin, kun pystyy jo keskittymään johonkin muuhunkin.
Vierailija kirjoitti:
Treffien idea ei ole saada nainen viihtymään. Kahjo āmmā, mene hoitoon.
No mikä se mielestäsi on?
Naiset vaan kartoittaa treffeillä miehen lompakon paksuutta. Kannattaa valehdella siihen saakka että saa pimpsaa sitten voi kertoo että ei ookkaan kovin rikas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko tärkeää on myös että mies itse viihtyy.
Naisen kannalta se on ihan sama viihtyy tai ei. Aina tulee uusia pöksyihin ja parisuhteeseen yrittäjiä.
Naiselle on siis sama jos sinne pöksyihin tulee mies, joka ei viihdy hänen seurassaan?
Ei tietenkään, vaan jokaiselle naiselle on tunkua sinne pöksyihin ihan miehiltä, jotka sinne haluavat mennä viihtymään.
Vierailija kirjoitti:
Viihdytkö muualla kuin kalleimmassa ravintolassa useiden avattujen viinapullojen äärellä, nainen?
En todellakaan, me tapasimme sovituilla treffeillä kahvilassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffien idea on saada pillua.
Tämä se on yleensä miehillä mielessä ja sen eteen ei tehdä oikeastaan yhtään mitään. Koska miehetkään ei panosta mihinkään niin minäkin aloin treffailla verkkareissa tai kotiasussa.
Vakka kantensa valitsee. Lähtökohtaisesti hieno asenne kaikilla osapuolilla: "nuo yhet on veemäisiä mutta pitäs olla joku niin meenpä mutta teen selväksi ettei kiinnosta". Onnee vaan kaikil.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se viihtyminen treffeillä on kyllä jokaisen omalla vastuulla.
Ai se, että toinen kokoajan keksii aiheita ja toinen istuu tuppisuuna? Kyllä se molempien "vastuulla" on!
Itsehän se aiheita keksivä on treffikumppaninsa valinnut.
Mitä vittua? Jos ekat deitit et tiedä onks toinen moottoriturpa vai ei. Itse sä olet valinnut näemmä "päteä" täällä ja aika heikosti. Kyllä se on kahden kauppa ja keskustella pitää osata, ihan minimi vaatimus!
En todellakaan ymmärrä miehiä, jotka tulevat jonkun ihme vaatimuslistojen kanssa epäsiisteinä treffeille naisen kanssa. Ihanko tosissanne kuvittelette, että naiset lankeaa moisiin sikoihin?
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta jonkun läskin viihtyminen
Miksi viet hänet treffeille jos ei viehätä
Kallein viinimesta ja hyvä dinneri kuulostaa kyllä hyvältä 🙂.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisetkin voisivat tajuta, että voisivat tuda jotain muutakin, kuin täytetyt huulet ja ihan vit## typerän ilmeen!!
Ei mulla ainakaan sellaisia ole, pidän kyllä typerinä jotka niitä naisista ottaa. Why? Menee rahaa ja ei ole osa sun luonnollista ulkonäköä.
No nyt on asenne ja arvot naisella kohdallaan. Olispa sun kaltaisias enemmän.
Itsehän se aiheita keksivä on treffikumppaninsa valinnut.