Mikä siinä on, että suomalaiset miehet eivät ymmärrä, että treffien idea on saada nainen viihtymään?
Ja parisuhteeseen pääsemiseen pitää pystyä tarjoamaan naiselle jotain enemmän kuin mitä naisella on yksin.
Kommentit (370)
Melko tärkeää on myös että mies itse viihtyy.
Vierailija kirjoitti:
Naisen kannalta se on ihan sama viihtyy tai ei. Aina tulee uusia pöksyihin ja parisuhteeseen yrittäjiä.
En ole mikään sirkuspelle joka viihdyttää naista, treffien idea on tutustua toisiinsa.
Myös parisuhteessa pitäisi saada toinen viihtymään, ei kärsimään.
Ihan se on viihtyminen pitäisi olla molemminpuolista. Mutta mitään sirkustemppuja ei tarvita. Jos toisen seura ei ole viihdyttävää ja mielenkiintoista, niin turha jatkaa kovin pitkälle.
Joskus tulee aina ajatus että pitäisikö yrittää hakea parisuhdetta, mutta kun tätä palstaa lukee niin tulee aina järkiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Muulle ei tunnu olevankaan väliä, kunhan mies viihtyy.
Jaa sekö se on idea? Kiitos tiedosta. Jospa seukilla kertaa lykästää :D
Jotkut maksattaa kulut naisella.
Mies halusi viedä minut ensitreffeillä nimenomaan kauhuelokuvaa katsomaan, vaikka nimenomaan sanoin, että en ymmärrä sellaista kliseistä hölynpölyä, enkä pidä siitä tunnelmasta millään tavalla. Mitään kompromissia ei asian kanssa tehnyt, vaan tuputti väkisin omaa näkemystään niiden elokuvien hienoudesta. Olisi pitänyt heti silloin ymmärtää, että mitään parannusta ei ollut jatkossakaan luvassa.
Treffien idea on, että molemmat osapuolet viihtyisivät.
Vierailija kirjoitti:
Ap kuulostaa mulkulta.
Munanpuutteessa.
Ei ole. Treffien idea on puolin ja toisin selvittää, onko se toinen kiinnostava ja itselle sopiva kumppaniksi.
T. Nainen
Kyllä mä toivon että mun kanssa treffeillä aikoinaan käyneet miehet ovat myös viihtyneet. Kauhea ajatus jos tekivät asioita vain jotta minä viihtyisin.
Sanoisin, että parin pitäisi viihtyä YHDESSÄ. Se voi johtaa suhteeseen.
Ei treffeistä voi tullamitään, jos molemmat miettivät vain minä minä minä.
Olisi se kyllä kiusallista, jos minun pitäisi mieheni kanssa ottaa treffeille mukaan joku nainen viihdytettäväksi.
Treffin idea on, että molemmat osapuolet tutustuvat toisiinsa. Mitä ihmeen viihdytystä tässä nyt pitäisi olla puolin ja toisin.
Pystyn tarjoamaan pannullisen sumppia ja hyviä keskusteluja kotitreffeillä.