Mikä siinä on, että suomalaiset miehet eivät ymmärrä, että treffien idea on saada nainen viihtymään?
Ja parisuhteeseen pääsemiseen pitää pystyä tarjoamaan naiselle jotain enemmän kuin mitä naisella on yksin.
Kommentit (370)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko tärkeää on myös että mies itse viihtyy.
AIJAA TÄÄ OLI UUTTA TIETOA. että jos minä en viihdy niin uusia treffejä ei tule. OIKEASTI KIITOS TÄSTÄ VTUN TYHJÄSTÄ ILMISELVÄSTÄ PASKAKOMMENTISTA. toivon että saat syö*än.
Samaa mieltä! Hyvä kanssasisar.
Mies tarvitsee naista käsittäkseen tunteita ja tunne-elämää. Ei ne osaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Treffien tarkoitus on tutustua toisiinsa. Löytää hyvät ja huonot puolet. Selvittää, mikä on toiselle tärkeää ja lmikä ei. Ja sopiiko sielut ( ja kehot) yhteen.
No itselle tuli sellainen olo, että treffeillä on mahdollisuus selvittää kuinka monesta asiasta mies on valehdellut. Lopetin deittailun, kun kyllästyin valehtelijoihin. Totaalista ajanhukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies tarvitsee naista käsittäkseen tunteita ja tunne-elämää. Ei ne osaa itse.
Koska tähänkin ketjuun osallistuneet naiset on ollut oikeita äiti aurinkoisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AIJAA TÄÄ OLI UUTTA TIETOA. että jos minä en viihdy niin uusia treffejä ei tule. OIKEASTI KIITOS TÄSTÄ VTUN TYHJÄSTÄ ILMISELVÄSTÄ PASKAKOMMENTISTA. toivon että saat syö*än.
Tätä kommenttia pitää tutkailla kirjoittajan käyttämän kielen monipuolisuuden, oikeinkirjoituksen tason, kirjoituksen metasisällön, sekä oletetun sukupuolen tahoilta yleistäen, kun miettii sitä elämänkumppanin valintaa.
Moni kauniimpi nainen on tottunut siihen, että epätoivoinen mies tarjoaa treffeillä avokätisesti naiselle kaiken mitä nainen haluaa. Siitä nainen vetänyt johtopäätöksen, että avokätinen miehen tarjoilu on treffeillä normaalia. Sitten nainen loukkaantuu kun kaikki miehet eivät suostukaan tähän.
Tärkeintä on että molemmat viihtyy, mies ja muna.
Olin kerran treffeillä naisen kanssa, joka tuli paskaisissa koirankusetusvaatteissa ja rakki oli mukana, koska hän halusi yhdistää koiran paskatus ja kusetuskävelyn treffeihin. Ei meikkiä, ei mitään. Ei osannut tippaakaan olla nainen tai kiinnostava ulkonäöltään tai olemukseltaan. Puhui vain itsestään ja mun kiinnostus oli alusta asti nolla. Sitten treffien päätteeksi hän vielä sanoo että hän ei kiinnostunut. Nauratti koko idiootti. Olin sata kertaa liian hyvä hänelle. Hänen tasonsa olisi joku suun kautta hengittävä duunari jonka housut roikkuu puolitangossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Treffien idea on tutustua toiseen ihmiseen ja tunnustella, olisiko siitä parisuhteeseen tai edes kaveriksi.
Miksei matalan kynnyksen treffit esimerkiksi Biltemassa tai Ikeassa 1 euron kahvi +pulla käy? Myöhemmin voi panostaa enemmän treffeillä, jos kemiaa löytyy. Menetykset ovat molemmin puolin pienempiä, jos ne treffit jäävät siihen yhteen kertaan.
Jos se normaali kahvilahintainen kahvi ja pulla on liikaa, se kertoo vain siitä, että miestä ei kiinnosta nainen pätkääkään ja treffaa vaikka kumisaapasta, jos halvalla lähtee.
Miksi törsätä rahaa hömppään kun halvemmakin saa saman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oih! Ihanan kiihkeää, kiihotun! Ota muna suuhun, tuosta noin 🍆, aaahhh.
Vierailija kirjoitti:
Mies halusi viedä minut ensitreffeillä nimenomaan kauhuelokuvaa katsomaan, vaikka nimenomaan sanoin, että en ymmärrä sellaista kliseistä hölynpölyä, enkä pidä siitä tunnelmasta millään tavalla. Mitään kompromissia ei asian kanssa tehnyt, vaan tuputti väkisin omaa näkemystään niiden elokuvien hienoudesta. Olisi pitänyt heti silloin ymmärtää, että mitään parannusta ei ollut jatkossakaan luvassa.
Niin, naisten pitäis ekasta kerrasta ymmärtää kun mies käyttäytyy huonosti, ettei tuu paremmaksi menemään.
Pysyn mielummin kotona, koska viihdyn täällä. Ei kiinnosta pätkääkään teidän treffit 😂
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei hei hei! Pidä breikki! Teet loistavaa työtä k u s i p ä ä n ä olemisessa, mutta joskus voi relatakin!
Jaxuhali!
-eri
Jokainen tavisläpsyttelijä, puoliksi levinnyt nainen on ainakin kerran elämässään saanut olla yliseksuaalisen tasokkaan miehen masturbointireikä ja luulee sen perusteella että sellainen mies on hänen tasonsa.
En ole koskaan suunnitellut mitään treffejä. Olen mennyt ns tunteella,eli fiiliksen mukaan. Miksi suunnitella etukäteen kun voi inspiroida minne menee tai mitä tekee? Hakee misun kyytiin ja antaa hänen päättää mitä ja minne haluaa.
Kukapa ei kaljalaatikon ja pizzan kanssa viihtyisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Treffien idea on tutustua toiseen ihmiseen ja tunnustella, olisiko siitä parisuhteeseen tai edes kaveriksi.
Miksei matalan kynnyksen treffit esimerkiksi Biltemassa tai Ikeassa 1 euron kahvi +pulla käy? Myöhemmin voi panostaa enemmän treffeillä, jos kemiaa löytyy. Menetykset ovat molemmin puolin pienempiä, jos ne treffit jäävät siihen yhteen kertaan.
Jos se normaali kahvilahintainen kahvi ja pulla on liikaa, se kertoo vain siitä, että miestä ei kiinnosta nainen pätkääkään ja treffaa vaikka kumisaapasta, jos halvalla lähtee.
Normaalia on että suomalaista naista kiinnostaa ensisijaisesti taloudellinen hyöty miehessä.
Vierailija kirjoitti:
Itse kadun, että eron jälkeen liityin Tinderiin. Tai siis 6 kk erosta. Sieltä en mukaani napannut mitään, joka olisi tehnyt minulle hyvää. Päin vastoin, rikoin itseäni enemmän ja tuhlasin aikaani. En enää ikinä käytä deittiappeja. Vieläkin kadun muutamaa miestä, jonka kanssa tuntui että kemiat oli hyvät, eivät olleet mitään kovin komeita mutta koin, että jotain vakavaakin voisi tulla.. mutta sitten osoittautuivatkin samanlaisiksi kuin muut, monta muijaa kierroksessa ja heillä naamat tosiaan eivät olleet mitään mallin naamoja. Sen jälkeen nostin tasoa ulkonäön suhteen ja myös muiden kriteerien suhteen, raha ja ei saa olla lapsia ja löysin miehen ihan toisesta maasta, jonka kanssa seksi ja kaikki on ihan erilaista vielä usean vuoden jälkeenkin. Eron jälkeen on iso riski rikkoa itseään. En ole suositellut kenellekkään eron kokeneelle että lähdeppäs Tinderiin rikkomaan lisää.
Hyvä että ymmärsit jättää suomalaiset miehet rauhaan.
Kyllähän minä sen ymmärsin ja aika monta kertaa onnistuinkin ja suhteissa olin. Sittemmin ymmärsin senkin, että oma viihtymiseni 100% 24/7 on se kaikkein tärkein asia, jonka jälkeen jätin deittailun kokonaan pois. Elämä on parasta näin.
Aika moni käräjätuomari on nykyään kyllä nainen, be aware.