Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Ovatko suomalaiset naiset haukkuneet sinua inceliksi tai setämieheksi?

Vierailija
12.02.2025 |

Tilastojen mukaan yli 83% suomalaisista naisista on haukkunut miehiä netissä.

Kysynkin nyt miesten kokemuksia naisten miesvihasta.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti mutta setä-titteliä ovat jotkut minusta pikkulapsille käyttäneet.

Vierailija
42/46 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulimapyhävulvasirkusperheuli avasi ihan oman viikonlopun ulinaketjun. Menestystä ja onnea 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan täytyy ymmärtää, että Suomessa on maailman hulluimmat akat. Ne höpisee siis ihan mitä sattuu. Ei hullujen höpinöitä kannata tosissaan ottaa. Se vasta hullua olisikin.

Ootko käynyt taas japsihuorissa?

Vierailija
44/46 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kk sitten tuntematon nuori nainen haukkui kuvottavaksi baarissa. Istuin yksin omissa oloissani flunssatoipilaana. Viereisen pöydän maailman keskipiste päätti sitten sanoa, että mun hengittäminen häiritsee ja olen kuvottava äijä. Hengitin toki hieman tukkoisesti, mutta mitä sitten. Tuo maailman napa varmaan luuli että läähätän sille. Tuollaisia on etenkin nuorissa naisissa valtavasti. Kuvittelevat, että jokainen mies ja etenkin keski-ikäinen mies ovat heidän peräänsä. No ei vttu olla. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
45/46 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nainen haukkunut joskus mutta niin on miehetkin he ovat haukkuneet enempi mitä naiset.  Mutta inceliksi tai setämieheksi ei ole tainnut kukaan haukkua. Jos ei jotain palstoja lasketa tieten.

Vierailija
46/46 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, luonnehdin itse itseäni setämieheksi enkä ole yhtään hullumpi sellainen.

Palstakeskusteluissa jos ap aloittaa haulkumalla suomalaisnaiset nalkuttaviksi  läskeiksi ja ilmoittaa muuttavansa Thaimaahan niin sitten voi kyllä tulla vastapalloon tuollainen setämiesepäily.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi