Mies! Ovatko suomalaiset naiset haukkuneet sinua inceliksi tai setämieheksi?
Tilastojen mukaan yli 83% suomalaisista naisista on haukkunut miehiä netissä.
Kysynkin nyt miesten kokemuksia naisten miesvihasta.
Kommentit (46)
Olen kuullut palstalla, että koska kolmekymppisenä miehenä olen deittaillut 18-vuotiasta tyttöä, olen niin incel, setämies ETTÄ pedofiili, kaikki samaan aikaan. :D
Ei. Ovat vaan huutaneet, "lisää, lisää."
Olen elämäni kunnossa oleva homomies, mutta koska menen ihan heterosta, minua haukutaan jatkuvasti äijäksi ja inceliksi.
Aloittajan täytyy ymmärtää, että Suomessa on maailman hulluimmat akat. Ne höpisee siis ihan mitä sattuu. Ei hullujen höpinöitä kannata tosissaan ottaa. Se vasta hullua olisikin.
Mua ovat haukkuneet molemmiksi, mutta oon nainen. Auts.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ulkomaalaiset naiset ei ole ikinä.
Mikä tää erityisryhmä "ulkomaalaiset" on aina suomalaisille junteille? N.8 miljardia ihmistä versus n.5.5 milj suomalaista.
Ei paljoa kiinnosta muiden naisten mielipiteet minusta kuin kumppanin, siskon ja työtovereiden.
Kyllä. Terveisiä "Autisti" Danderelta. Ketään kuka haukkuu väärillä diagnooseilla, seksuaalisilla preferensseillä, suhdeodotuksilla tai millään muullakaan valheella --- ei ole minun kunnioituksen arvoinen.
Ei ole päin naamaa haukuttu, enkä ole tietääkseni antanut aihettakaan. Netissähän noista jauhetaan tai jossain hesarin paskoissa kolumneissa. Valuu kuin vesi hanhen selästä moinen ulina.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole päin naamaa haukuttu, enkä ole tietääkseni antanut aihettakaan. Netissähän noista jauhetaan tai jossain hesarin paskoissa kolumneissa. Valuu kuin vesi hanhen selästä moinen ulina.
Täsmälleen sama täällä. Olen itse toki joskus kutsunut itseäni setämieheksi ihan läpällä ja suunnilleen samanikäistä kaveriakin, mutta kukaan ei silti edes leikillään ole sen jälkeenkään nimitellyt samoin. Tuntemillani ihmisillä onkin käytöstavat ja ymmärtävät asioita paljon paremmin kuin keskimääräinen internettrolli. Tai katkera ja huomionkipeä kolumnisti.
Vierailija kirjoitti:
Voi kyynel!
Loistoesimerkki miesten kohtaamasta väheksynnästä.
Kadulla tuntemattomat huutelee joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesvihan täytyy loppua!
Sitä saa, mitä tilaa. Opettele käytöstavat.
Sitä samaa sitten kaltaisillesi äm mille. Sitä saa mitä tilaa. Ai eikö se toimikaan molempiin suuntiin? Yllätys.
Eivät tosielämässä. Ainakaan pilkallisesti. Jotkut nuoremmat naiset ovat saattaneet kutsua setämieheksi silleen flirttailevasti. Nykyinen 18 v säätöni joskus kutsuu flirttailevasti daddyksi, mikä on kuumaa. M35
Olen luullut, että setämies vastaa puumaa.
Vierailija kirjoitti:
Viimeks on haukuttu sillon inceliks ku sanoin et se maanpuolustus ei oo oikeudenmukasesri järjestetty suomes. En kyllä tiiä miten se liitty seksin saamiseen, ja oon muutenki naimisis oleva perheenisä.
Valtaosa näistä palstavajakeista ei tiedä mitä incel tarkoittaa. Huutelevat sitä joka väliin kun eivät muuta osaa.
Vierailija kirjoitti:
Eivät tosielämässä. Ainakaan pilkallisesti. Jotkut nuoremmat naiset ovat saattaneet kutsua setämieheksi silleen flirttailevasti. Nykyinen 18 v säätöni joskus kutsuu flirttailevasti daddyksi, mikä on kuumaa. M35
Ok! Mun sugar babe kutsuu mua rehtorix! Hottista!
Viimeks on haukuttu sillon inceliks ku sanoin et se maanpuolustus ei oo oikeudenmukasesri järjestetty suomes. En kyllä tiiä miten se liitty seksin saamiseen, ja oon muutenki naimisis oleva perheenisä.