Lasten ja nuorten 2kkos yypin diapeetes SUUR uhkana kun paisto piste herkut ja sipsit karkit maistuu liika hyvin
enään ei näe lapsia nuoria ostamassa hedelmiä tai vihantaa ainoastaan makeaa ja rasvaista berlin munkki sipsi jäädelö karuski limsa enregiajuomia sairastutaan ja lihotaan TERVEYSVERO
Kommentit (91)
Onko paistopisteistä tullut kommenttia uudenmaan kokoomusnuorilta?
Eikö tämä pitäisi huolettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-5/5
miinus viisi jaettuna viidellä on yhtä kuin -1.
Arvosteluasteikolla miinus yhdestä nollan kautta yhteen, joku äkkipikaisempi voisi murjaista jotain murska-arviosta. Minä? Minä olen säntillinen ihminen ja jätän kommentoimatta.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se tuppaa menemään. Huolestuttavaa nähdä kansan lihoavan ja sairastuvan elintasosairauksiin ja yhteiskunta maksaa viulut.
Surkeampaa on tämä kirjoitustaidottomuus, kuka kirjoittaa lihoaa, p.o. lihoo.
SUUR SURKU kun ENÄÄN ei nää hoikkia ja liikuntallisia lapsia ja nuoria kuin pajun vitsat pyöräilemässä, temppuilemassa ja hevos ratsastamassa vaan NYKY nuoriso ja muukin kansan osa LIHOAA JA LEVIÄÄ kun ei liikuta vaan autot mopetit pussit ja ties mitkä nyky ajan hilavitkuttimet kuljettaa kaikkialle😬 puhumattakaan ihmisten SUUR rakkaudesta karuskiin ja paisto piste tavaraan
ei kai se mikään ihme ole että maistuu kun kouluissa on siirrytty eri kasvis- / vegeruokiin ja lapset ovat aina nälkäisinä koulussa ja sieltä lähtiessään
Vierailija kirjoitti:
🥸 SUUR ruuhkaa ja megalomaanista kuhinaa IRTTIS laareilla ja paisto pisteellä OU NOU
SINÄ OLET SUUR IDIOOTTI😑
Vieläkö tää on täällä? Voitteko POISTAA?
Vierailija kirjoitti:
SUUR SURKU kun ENÄÄN ei nää hoikkia ja liikuntallisia lapsia ja nuoria kuin pajun vitsat pyöräilemässä, temppuilemassa ja hevos ratsastamassa vaan NYKY nuoriso ja muukin kansan osa LIHOAA JA LEVIÄÄ kun ei liikuta vaan autot mopetit pussit ja ties mitkä nyky ajan hilavitkuttimet kuljettaa kaikkialle😬 puhumattakaan ihmisten SUUR rakkaudesta karuskiin ja paisto piste tavaraan
:D
Jees. Tämä on huolestuttava asiain tila.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö tää on täällä? Voitteko POISTAA?
Ei voi. Tämä on YHTEISKUNNALLISESTI tärkeä ketju.
Ap on kansanterveyden pioneeri, kansalaisärsyttämisen grand old man ja piikki pulleiden palstamässyttäjien lihassa.
On kyllä niin sekavaa tekstiä aloituksessa että vaikuttaa ihan joltain kehitysvammaisen töherrykseltä