Miten "iskisin" noin viisikymppisen varatun naisen?
Vinkkejä tänne, kiitos! Hän on erittäin kaunis ja ihana tapaus...en ole eläissäni ollut näin rakastunut keneenkään. En vain pysty unohtamaan häntä; hän on elämäni rakkaus. Mulle kävisi salasuhde tai tapailusuhdekin, jopa ystävyys/kaveruus, jossa läheisyyttä. Help!
T. Hieman nuorempi & rakastunut
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
No ton ikänen jos on ollut pitkään naimisissa tuskin eroo. Lähesty vaan suoraan. 50v. nainen varmasti osaa kypsästi suhtautua
Luin että kypsästi ilahtua :D aloin miettiä, mitä se kypsä ilo on.
Laita sille viesti selkokirjoituksella! Me ei enää nähdä eikä tajuta mitään.
Suoraan sanottuna, et mitenkään..
Voimia! muista unelmoida!
Alkajaisiksi riippuu varmaan paljon siitä kuinka paha naisen ikäkriisi on ja kuinka huonossa parisuhteessa on ja kuinka kokematon on. Kyllä. Moni tuon ikäinenkin voi olla todella kokematon. Todellakaan ei kannata panna sen varaan että saat jonkun "opettajan" siitä sänkyysi tai että perheellinen osaisi flirttailla itsevarmasti ja käydä treffeillä.
Paras keino on tutustua lapsiin ja luoda suhde lapsiin ensin.
Sitä kautta sitten.
Älä tule edes yrittämään. Olen onnellisesti naimisissa ja miestäni parempaa ei satavarmasti löydy!
Vierailija kirjoitti:
Sitä kautta sitten.
Jep. Lapset menee aina ensin parisuhteessa. Tätä ei moni mies tajua.
No mä oon huomannut että nuorempi mies on ihastunut.
Ja se on kyllä upea mies.
Mutta itsellä on aivan täydellinen mies, oman ikäinen ja vaihtaminen ei tule kyseeseen.
Harmittaa tämän miehen puolesta, hänellä olisi ottajia omassa ikäluokassaan, miksi ihmeessä käyttää aikaa tällaseen vanhaan luuskaan
Tule vain yrittämään, ihan kämppiksiä miehen kanssa oltu jo pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä kautta sitten.
Jep. Lapset menee aina ensin parisuhteessa. Tätä ei moni mies tajua.
Ettekö te osaa lukea? Nainen on varattu. Hän ei todellakaan ala esitellä avioliiton ulkopuolista rakastajaa lapsilleen. Toisekseen tuon ikäisen lapset voivat olla jo pari-kolmekymppisiä. Lapset ei "mene ensin" lopun ikää.
Mutta siis ihan vinkkinä, että jos haluat osallistua keskusteluun, lue ja ymmärrä aloitus ensin. Onko liikaa vaadittu?
Ketä kiinnostaa sun rakastumisesi?
Loppuelämäsikin tulee jäämään lyhyenlaiseksi, tai no ehkä se jatkuu pitkäänkin, syöttöletkuissa.
T. Isäntä
Jos se olen minä, olen kiitollinen rakkaudestasi, mutta minun kuuluu miehelleni, joka on varsinainen mussukka. Meillä on suunnitelma pitää hauskaa loppuun asti.
Käytä välillä sitä vasenta kättäsi. 25v oikealla on jo tarpeeksi
Kysy rohkeasti treffeille, mä lähtisin jos värähtäisi kohdallasi. Olen varattu mutta ollaan kämppikset enää.
Vierailija kirjoitti:
Kysy rohkeasti treffeille, mä lähtisin jos värähtäisi kohdallasi. Olen varattu mutta ollaan kämppikset enää.
Tämä! Jos tulee pakit niin ne ei tunnu pahalta kun voi selittää sen johtuneen ikäerosta. Samoin pakkien antaminen ei tunnu pahalta samasta syystä.
En mitenkään, olen ihan hetero ja parisuhteessa.
N50
Vierailija kirjoitti:
En ole kiinnostunut transseksuaaleista. Jos viisaria tarkoitit:
No ton ikänen jos on ollut pitkään naimisissa tuskin eroo. Lähesty vaan suoraan. 50v. nainen varmasti osaa kypsästi suhtautua