Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elina Gustafsson ja Susani Mahadura

Vierailija
12.02.2025 |

Kommentit (198)

Vierailija
121/198 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elina oli lapseni koululla puhumassa taannoin. Oli pakko antaa rehtorille palautetta, että nyt ei ollut oikein nappiin valittu esikuva, valitettavasti. Kertoi siellä miten on nuorena tehnyt käytännössä kaiken päin persettä ja sieltä noussut "menestykseen". Minusta hän ei ole ihminen, jonka jalanjäljissä toivoisin oman nuoreni kulkevan. Etsimässä jatkuvasti uutta adrenaliiniryöppyä, muiden tunteista välittämättä.

Oletko tosissasi? SM-, PM- ja EM-kultaa sekä MM-prossia voittanut nyrkkeilijä, joka alta parikymppisenä tuli ulos kaapista ja isä sitten hylkäsi.

Juuri tuollaisia esikuvia teinit tarvitsevat, pahoinvoinnista ylös nousevia ja unelmiinsa uskovia. Sinun omassa päässäsi kuvittelemasi asiat Elina Gustafssonin parisuhteista on lievästi sanottuna uskomaton syy antaa rehtorille palautetta kouluvierailusta!

Vierailija
122/198 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, että Ellusta on tullut turha julkkis, jonka ainoa anti on parisuhdekiemurat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/198 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen KUKAAN ei ole KOSKAAN ymmärtänyt minua näin, on ihan suoraa vittuilua niin exille kuin muillekin ystäville. Tajusi sen itse tai ei. Mutta aivan linjassa Ellun ah-niin-suuriin tunteisiin. Kaikki on joko on tai off, eli suomeksi täysin epävakaata toimintaa.

Vierailija
124/198 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen naisellinen nainen. Jos olisin lesbo, niin tykkäisin naisellisista naisista, enkä miehekkäistä,,koska muuten valitsisin oikean miehen.🙄

Minä taas voin viehättyä ihan kaikenlaisista naisista, jos on mielenkiintoinen ja hyvä tyyppi sekä kemiat kohtaa.

Minä taas olen lesbo, joka viehättyy vain maskuliinisista cis-naisista. En tosin Ellusta, sillä pidän turvallisesta vakaudesta ja terveestä itseluottamuksesta. Ellussa näen vain keskenkasvuisen tuuliviirin, jonka kannattaisi vetäytyä julkisuudesta tutustumaan itseensä.

Vierailija
125/198 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elina oli lapseni koululla puhumassa taannoin. Oli pakko antaa rehtorille palautetta, että nyt ei ollut oikein nappiin valittu esikuva, valitettavasti. Kertoi siellä miten on nuorena tehnyt käytännössä kaiken päin persettä ja sieltä noussut "menestykseen". Minusta hän ei ole ihminen, jonka jalanjäljissä toivoisin oman nuoreni kulkevan. Etsimässä jatkuvasti uutta adrenaliiniryöppyä, muiden tunteista välittämättä.

Hohhoi.

Vierailija
126/198 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tosissasi? SM-, PM- ja EM-kultaa sekä MM-prossia voittanut nyrkkeilijä, joka alta parikymppisenä tuli ulos kaapista ja isä sitten hylkäsi.

Juuri tuollaisia esikuvia teinit tarvitsevat, pahoinvoinnista ylös nousevia ja unelmiinsa uskovia. Sinun omassa päässäsi kuvittelemasi asiat Elina Gustafssonin parisuhteista on lievästi sanottuna uskomaton syy antaa rehtorille palautetta kouluvierailusta!

Täysin tosissani. Moni muukin on saavuttanut urheilun saralla paljon, käyttäytymättä silti ylimielisesti niin tv-ohjelmissa, somessa kuin ilmeisesti parisuhteissaankin. Pidin hänestä vielä kun seurusteli Emmin kanssa, mutta siitä lähti kunnon luisu alamäkeen, eikä loppua näy. En todellakaan halua oman nuoreni ottavan oppia siitä, miten oma tahto ja fiilis menee kaiken edelle. 

Vierailija
127/198 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä Elina keksii vähätteleviä nimityksiä näille elämänsä naisille? Ansku oli pikkukettu, Susani nyt näköjään sitten piisamirotta.

Jos näyttää siltä?

Vierailija
128/198 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme häröilyä tältä Gustafsonilta. Haluaako olla koko ajan julkisuudessa vai mitä?

Vierailija
129/198 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on PIERUKAVERI? 

Että suhde on edennyt siihen pisteeseen että uskaltaa pieraista toisen läsnäollessa, eikä enää tarvitse hiippaillaan vessaan päästelemään kaasuja. Harva varmaan ihan alkuhuumassa uskaltaa ottaa pieru-uskallus vaihteen päälle.

Olen kai estynyt, mutta minusta toisen seurassa piereskely ei kerro edistyneestä suhteesta vaan huonoista käytöstavoista.

Vierailija
130/198 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko nämä Ellukee ja Mahakuralla ovat tunteneet? 

😅😅😅Mahakuralla

Todella lapsellista.

Vierailija
131/198 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on PIERUKAVERI? 

Että suhde on edennyt siihen pisteeseen että uskaltaa pieraista toisen läsnäollessa, eikä enää tarvitse hiippaillaan vessaan päästelemään kaasuja. Harva varmaan ihan alkuhuumassa uskaltaa ottaa pieru-uskallus vaihteen päälle.

Olen kai estynyt, mutta minusta toisen seurassa piereskely ei kerro edistyneestä suhteesta vaan huonoista käytöstavoista.

Ihan samaa mieltä.

Vierailija
132/198 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susanin avomies on muusikko Benjamin Lehti jonka äiti on Baba Lybeck.

Ja Baban tytär on laulaja Lxandra, joka myöskin on letun perään perso.

Lxandra ja Susani olisi nätimpi pari.

Ai että,  Baballakin hyvä poikatukka ja on Jorman ja Sami Sykön bestiksiä. Taitaa olla "suvaitsevaisuutta" annettu vähän isommalla kauhalla tuohon perheeseen. Kiva.

Vierailija
133/198 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta eka polkaisulla!

Vierailija
134/198 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä Elina keksii vähätteleviä nimityksiä näille elämänsä naisille? Ansku oli pikkukettu, Susani nyt näköjään sitten piisamirotta.

Juttua lukematta, hän kettuilee Susanin älystä, toinenhan on oikein filosofi! Minun on vaikeaa uskoa, että piereskelevällä bensalenkkarilla on kauheasti annettavaa mihinkään älyllisempään. 

Vierailija
135/198 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Elina on todella epämiellyttävä. Satuitteko katsomaan Kuutamolla - ohjelman, jossa oli mukana? Siis en koskaan juuri koe myötähäpeää, vaan annan ihmisten olla sellaisia kuin ovat, mutta tässä tapauksessa toivoin, että olisin voinut painaa Elinan mutelle. 

Vierailija
136/198 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrassaan erikoista. Ellu jos kuka on millä tahansa mitä epäviehättävin ihminen. Silti haluaa tehdä toiseen vaikutuksen pieremällä?

Sitävastoin sekä Ansku että Susani ovat viehättäviä ja vivahderikkaita ihmisiä - kaikista mahdollisista suuntauksista riippumatta.

Vetävätkö nyt vastakohdat toisiaan puoleensa? Hetken huuman jälkeen loppu lienee väistämätön.

Huolimatta puheista, että vähintään puolet ihmisistä on bi-seksuaaleja tai itseasiassa kaikki, niin homoilla, lesboilla ja bi-ihmisillä on aika rajalliset markkinat. Aktiivisesti homoa/lesboja on jotain 2-4% ja bi-ihmisiä enintään toinen mokoma.  Ja jos itse on julkkis eikä tiinatavallinen nappaa, niin julkkispiireissä on aika vähän valinnanvaraa. Eli jos vietti on vahva omaan sukupuoleen, niin muut kriteerit joustavat.

Vierailija
137/198 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Ellu on kuin Roope Salminen- yhtä tiuhaan vaihtuu kumppanit, ja joka kerta kyseessä on elämän suurin rakkaus.

Vierailija
138/198 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin itse että susanna seurustelisi sen Hills bändin laulajan kanssa! Olenkohan nyt saanut ihan väärää tietoa? Ihan luotettavalta lähteeltä kuulin

Vierailija
139/198 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellun puoleleta ehkä ystävyyttä enemmästä kyse mutta Susanin tuskin. 

Vierailija
140/198 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan toisten nyrkeillä hakkaaminen voi olla kenenkään ajattelevan ihmisen elämän esikuvallinen pyrkimys. Typerää järjestää näitä "opettamaan".