Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elina Gustafsson ja Susani Mahadura

Kommentit (196)

Vierailija
81/196 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on PIERUKAVERI? 

Että suhde on edennyt siihen pisteeseen että uskaltaa pieraista toisen läsnäollessa, eikä enää tarvitse hiippaillaan vessaan päästelemään kaasuja. Harva varmaan ihan alkuhuumassa uskaltaa ottaa pieru-uskallus vaihteen päälle.

Onks tämä homojen parissa joku kiertoilmaus parisuhteen aloituksesta? 

Meillä ei piereskellä toisen aikana, vaikka suhde on molempien mielestä hyvä ja läheinen. Vahinkopieruja toki sattuu kaikille. Olin kerran kylässä pariskunnan luona, katsottiin telkkaa ja ukko nosti välillä toista kankkuaan  ja rusautti pierun siis vieraan eli minun läsnäollessa, vaimoakin hävetti. Se oli kyllä aikamoinen kokemus kyläreissulla.

Vierailija
82/196 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on PIERUKAVERI? 

Että suhde on edennyt siihen pisteeseen että uskaltaa pieraista toisen läsnäollessa, eikä enää tarvitse hiippaillaan vessaan päästelemään kaasuja. Harva varmaan ihan alkuhuumassa uskaltaa ottaa pieru-uskallus vaihteen päälle.

Ihan heterosuhteissakin tuo on hyvä mittari sille, milloin suhteessa on lähennytty ja toisen kiintymykseen voi luottaa jo niin paljon, että hän ei jätä vaikka pieraisen seurassaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/196 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susani - pelasta itsesi vielä kun voit!

Samaa toivon! Susani on herttainen ja älykäs nainen. Elina taas on sieltä älykkyyskäyrän toisesta päästä. Sopivat yhteen yhtä hyvin kuin minkkiturkki ja Hai-saappaat.

Vierailija
84/196 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elina näyttää mieheltä, onko?

Ei kai hän mitään hoitoja ole ottanut. Kunhan esiintyy miehenä.

Ei esiinny miehenä. Identifioituu naiseksi. 

Vierailija
85/196 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elina näyttää mieheltä, onko?

Ei kai hän mitään hoitoja ole ottanut. Kunhan esiintyy miehenä.

Ei esiinny miehenä. Identifioituu naiseksi. 

Mä taas olen ymmärtänyt tämän Eeegeen niin että lesbouden ohella pitää itseään naisena eikä ole tarkoitusta sukupuolen muutokselle mieheksi mutta pukeutuu ja käyttäytyy ja imago niinku maskuliini ja enemmänkin mies- kuin naismainen. Tässä kuten edellisessä suhteessakin, on helppo nähdä kumpi on se suhteen maskuliini ja kumpi femiini. Kumpi on dominantti ja kumpi passiivi. Vähän kuten tämä Senni S. Tai Sanni K ja kumppani. 

Vierailija
86/196 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen kaa ellu oli ennen anskua?

Vierailija
87/196 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman tästä aiheesta ulos mutta pakko tuoda tämä esiin jota miehenä ihmettelen. Nykyään vaaditaan että heteroseksuaalisessa parisuhteessa pitäisi olla kaikilta osin tasa-arvoinen siten, että vanhat sukupuoleen liittyvät roolimallit pitää hylätä ja että ne ovat sovinistisia, eli myrkyllisiä. Vaikka nämä roolimallit sopisivat itselleen asianomaisille hyvin, niin ulkopuoliset tuomitsee ne sovinisti sinua ja ne kommentit että kuinka te tai sä suostut elää tuollaisilla tavoilla, ei oo tätä päivää...

Sitten kun jostain Apu lehdestä lukee jutun 29 vuotta yhdessä olleesta homoparista, he itse kertovat kuinka he jakavat koti/taloustyöt tavalla kuin toinen on mies ja toinen nainen joka hoitaa ruokatalouden ja etupäässä pyykin ja siivouksen kun taas toinen hoitaa laskut ja rahan ja jopa sen "mieslaitteen" auton. Ja tämä on heille luontevaa. Näin he itse sanovat. Toinen on taiteellinen sisustaja ja toinen nikkari ja puuhapete. Tietenkin he ovat vain yksi pariskunta mutta kun tämä roolittaminen on käsittääkseni hyvin yleistä ainakin miesparien keskuudessa?

Mutta heteropareilta vaaditaan että kaikki on tasa-arvosta, yhteistä ja velvoittavaa ja jos siitä poikkeaa, että olette "perinteisiä" toinen niinku alistaa toista tai toinen alistuu toiselle??? 

Vierailija
88/196 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo Elinan kaavamaisesti toistama käytös jossa nostetaan se uus ihminen aina jollekin jalustalle ja siihen liimaudutaan täysin kertoo varmaan aika monelle sellaisesta tietyn tyyppisestä persoonallisuudesta jota kannatta kavahtaa. Niin äkkiä ja korkealle kuin sitä ihminen nostetaan, yhtä äkkiä hän myös siltä alas otetaan ja mitätöidään. Varokaa näitä mustavalkoisia ihmisiä.

Vierailija
89/196 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on PIERUKAVERI? 

Ihan heterosuhteissakin tuo on hyvä mittari sille, milloin suhteessa on lähennytty ja toisen kiintymykseen voi luottaa jo niin paljon, että hän ei jätä vaikka pieraisen seurassaan :D

Mun suhteissa ei viimeisintä lukuunottamatta ole piereskelty, kumpikaan. Viimeinen päättyi muutenkin siihen, että koin miehen kohtelevan mua samoin kuin jotain rekkamieskaveriaan. Ei kiitos. Vahinkopierut eri asia. 

Vierailija
90/196 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elina suosittu ootte kateellisia

Vierailija
91/196 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaaleat kulmakarvat ovat olleet muodissa jo pari vuotta hyvät mummelit

Ai siksikö Linda Lampenius näytti uusimman Avun kannessa niin oudolta: se onkin muotia, kiitos tiedosta!

juu saimi teki siitä muotia jo ajat sitten.

Vierailija
92/196 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:Minä tunnen surua ja myötähäpeää naispareista ja miespareista.Tämä on hyväksytty yhteiskuntamme taholta, mutta nämä parimuodostelmat ei ole luonnollisia. Ystävyys ok. mutta muuten ei.Biologia ei muutu miksikään.

Tää on aina mielenkiintoinen väite. Yli tuhannella eläinlajilla nimittäin esiintyy homoseksuaalista käyttäytymistä, miksei sitten ihmiselläkin. (En laske ihmistä eläimeksi.) Siinä mielessä kyse on hyvin luonnollisesta asiasta. Se taas on sitten toinen kysymys, onko luonnollisuus ja moraaliset valinnat suoraan sidottuja toisiinsa. 

Koirilla ja kädellisillä sen tehtävä on ainakin osoittaa dominanssia,  vähemmän lämpimiä tunteita..

Vierailija
93/196 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Elina vaikuttaa jotenkin raskaalta ihmiseltä 

mulla tulee sen naamasta aina woody harrelson mieleen :)

Vierailija
94/196 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä näe tuossa mitään muuta kuin ystävyyttä. Heistä on tehty juttu MeNaiset-lehteen pyöräilyreissusta. Älkää nyt jaksako.

Jos olisikin vain ystävyyttä, niin miksi antaa eron jälkeen  tuollaisen haastattelun, jossa kertoo että nyt vasta löytyi ihminen joka ymmärtää, ja vielä  johonkin rakkausteemaiseen lehden numeroon.

Ellu vielä ylpeänä laittanut kuvat lehdestä omaan someensa. Miksi hieroa entisen naamalle tuollaista.

Vierailija
95/196 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Tuo Elina vaikuttaa jotenkin raskaalta ihmiseltä 

Tuollainen adhd-teinipoika, kaiken huomion on kohdistuttava häneen tai hän tekee vielä enemmän sirkustemppuja. Voin hyvin elävästi kuvitella, että miten hän lähestyy kiinnostavia naisia. Kuin joku limainen corolla-amis.

Vierailija
96/196 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä näe tuossa mitään muuta kuin ystävyyttä. Heistä on tehty juttu MeNaiset-lehteen pyöräilyreissusta. Älkää nyt jaksako.

Jos olisikin vain ystävyyttä, niin miksi antaa eron jälkeen  tuollaisen haastattelun, jossa kertoo että nyt vasta löytyi ihminen joka ymmärtää, ja vielä  johonkin rakkausteemaiseen lehden numeroon.

Ellu vielä ylpeänä laittanut kuvat lehdestä omaan someensa. Miksi hieroa entisen naamalle tuollaista.

Ansku on tykännyt julkaisusta. Outoa toimintaa, pitää esittää että kaikki on hyvin love love pus pus

Vierailija
97/196 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö mitä narsisti tekee, kun edellisestä suhteestaan eroaa?

Vierailija
98/196 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ansku on tykännyt julkaisusta. Outoa toimintaa, pitää esittää että kaikki on hyvin love love pus pus

Niin, ehkä tykännyt, kun hänelle asia on todellakin fine ja Susani ja Ellu ovat vain ystäviä? Kävikö sellainen mielessä? 

Vierailija
99/196 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susani on vastannut, ettei kyse ole mistään muusta kuin ystävyyssuhteesta ja pyöräilyprojektista. 

Vierailija
100/196 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanilla on muusikko-avomies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän