Elina Gustafsson ja Susani Mahadura
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/65359f4b-4c8e-43dc-9532-64b3b3…
Mitä voi rivien välistä lukea?
Kommentit (198)
Miksi tämä EG on jatkuvasti otsikoissa? Epäkiinnostava, keskenkasvuisen oloinen, epämiellyttävä henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä EG on jatkuvasti otsikoissa? Epäkiinnostava, keskenkasvuisen oloinen, epämiellyttävä henkilö.
Kamalaa seurata, kun tällainen sarjasaalistaja päivittää liikkeitään ja uhrejaan lähes livenä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Ellu on kuin Roope Salminen- yhtä tiuhaan vaihtuu kumppanit, ja joka kerta kyseessä on elämän suurin rakkaus.
Menetkö sinä sitten suhteeseen sillä asenteella että et edes rakasta sitä toista, etkä haluaisi että kestää?
nythän Ellu on tiettävästi sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Ellu on kuin Roope Salminen- yhtä tiuhaan vaihtuu kumppanit, ja joka kerta kyseessä on elämän suurin rakkaus.
Susani ei ole Elinan kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa seurata, kun tällainen sarjasaalistaja päivittää liikkeitään ja uhrejaan lähes livenä.
Mitä ihmettä... Kysypä Anskulta kokeeko itsensä Elinan uhriksi? 😂 ehkä kannattaa ottaa asioista selvää asianomaisilta ennen kuin huutelee tällaisia syytöksiä...
Joku teistä av-mammoista on tainnut mennä kommentoimaankin jotain noloa tuonne Instagramiin. "Varmaan hienoo anskul lukee teidän semituoreen eron jälkeen....", siis TUNTEMATTOMILLE menette kommentoimaan tuollaista? :D siis ihmisille, joita ette tosiaan tunne, vaan oletatte asioita ja luulette jotain tiettyä tapahtuneen. Hyvää päivää...
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä Elina keksii vähätteleviä nimityksiä näille elämänsä naisille? Ansku oli pikkukettu, Susani nyt näköjään sitten piisamirotta.
Miksi minä en saa näistä vähätteleviä. Voi olla oikeinkin herttaisia, jos oikea ihminen ne sanoo ja toinen tietää mitä toinen tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näen Ellussa ja Susanissa mahtavan naisenergian ja ystävyyden, en mitään seksuaalista tai romanttista
Samoin minä.
Minä en.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Elina on todella epämiellyttävä. Satuitteko katsomaan Kuutamolla - ohjelman, jossa oli mukana? Siis en koskaan juuri koe myötähäpeää, vaan annan ihmisten olla sellaisia kuin ovat, mutta tässä tapauksessa toivoin, että olisin voinut painaa Elinan mutelle.
En muista, mutta Petollisissa oli ihan järkyttävä kiusaaja. Vaikka siellä on tarkoituskin vedättää ja näytellä, ei kenelläkään ole mitään syytä näytellä kuspäätä.
ja Ansku on ruvennut pitämään päiväkirjaa löytääkseen uuden suunnan. Järkevämpää se onkin kuin leveillä lehden kannessa fanittaen seuraavaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä... Kysypä Anskulta kokeeko itsensä Elinan uhriksi? 😂 ehkä kannattaa ottaa asioista selvää asianomaisilta ennen kuin huutelee tällaisia syytöksiä...
Tuskin vielä. En minäkään suostunut myöntämään asiaa pitkään aikaan, kun oma jännikseni jätti minut. Puolustelin häntä jopa heille, jotka tulivat mollaamaan häntä minulle eron jälkeen. Ihan tavallista traumasuhteessa eläneelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä Elina keksii vähätteleviä nimityksiä näille elämänsä naisille? Ansku oli pikkukettu, Susani nyt näköjään sitten piisamirotta.
Miksi minä en saa näistä vähätteleviä. Voi olla oikeinkin herttaisia, jos oikea ihminen ne sanoo ja toinen tietää mitä toinen tarkoittaa.
Ehkä kahden kesken... tai no ei, ei oikeastaan siltikään. Mutta varsinkaan ei julkisesti, ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susani ei ole Elinan kumppani.
Ei niin. Susanilla on poikaystävä, ollut pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Parempi tuo pikkukettukin on kuin se pikkulesbo nimitys, jota käytti aluksi Anskusta.
Susani on kylläkin kieltänyt moisen lesbosuhteen ja todennut, että hänellä on mies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susani on kylläkin kieltänyt moisen lesbosuhteen ja todennut, että hänellä on mies!
Ja sekös Elinaa hidastaisi.
Niinpä. Pitää saada elää kuten itse tahtoo, eikä pidä minkään antaa pienentää itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on, jonka nimi on Elina. Niin on ulkonäöltään kuin mies!
Lol:D
Oksettavia olette te jotka paritatte teille tuntemattomia ihmisiä keskenään. Oletteko heterot itsekin lääpällään jokaiseen vastaantulevaan vastakkaisen sukupuolen edustajaan, oli kyseessä sitten oma sukulaisenne, kaveri tai työkaveri? Ja miksi toisten ihmisten rakkaus- ja seksielämä (oikea tai teidän kuvittelema) kiinnostaa noin paljon? Yök.
Mulla on ehdotus teille paremmasta hatrastuksesta: katsokaa harem tai romanttista animea. Voitte parittaa ketä tahansa hahmoa keskenään ja löydätte siihen todisteita varmasti kun se on se koko juttu.