Elina Gustafsson ja Susani Mahadura
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/65359f4b-4c8e-43dc-9532-64b3b3…
Mitä voi rivien välistä lukea?
Kommentit (196)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien Susani on ollut lesbo/bi, hänen aviomiehensä on muusikko Benjamin Lehti.
Narsistigustafssonin puheet jätän omaan arvoonsa, on tainnut saada iskua päähän...
Moni bi-nainen on naimisissa miehen kanssa. Ei se mies mitään takaa seksuaalisesta suuntautumisesta.
Missä on kerrottu että S.M. on bi?
Ei kai missään ole erikseen jerrottu, mutta hän on / on ollut naimisissa miehen kanssa ja nyt suhteessa naisen kanssa, kyllä kai hän silloin mitä ilmeisimmin on bi.
Hän on edelleen avoliitossa B.L. kanssa, eikä ole suhteessa E.G. kanssa. Vai onko sulla asiasta varmaa tietoa? Jos ei niin pidä pääsi kiinni, ä
Kiitos kaunis, tämä ääliö poistuu nyt tältä palstalta. Ja ei todellakaan ole varmaa tietoa yhtään mistään.
Eikö Ellun ja Anskun ero tullut kun Ansku oli Erikoisjoukkojen kuvauksissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien Susani on ollut lesbo/bi, hänen aviomiehensä on muusikko Benjamin Lehti.
Narsistigustafssonin puheet jätän omaan arvoonsa, on tainnut saada iskua päähän...
Moni bi-nainen on naimisissa miehen kanssa. Ei se mies mitään takaa seksuaalisesta suuntautumisesta.
Missä on kerrottu että S.M. on bi?
Ei kai missään ole erikseen jerrottu, mutta hän on / on ollut naimisissa miehen kanssa ja nyt suhteessa naisen kanssa, kyllä kai hän silloin mitä ilmeisimmin on bi.
Ei hän ole suhteessa naisen kanssa :D oikeasti mitä h elvettiä.
Niin et sitten vasn hu
Samanlaisia kuvia löytyy monista julkkiksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnen surua ja myötähäpeää naispareista ja miespareista.
Tämä on hyväksytty yhteiskuntamme taholta, mutta nämä parimuodostelmat ei ole luonnollisia. Ystävyys ok. mutta muuten ei.
Biologia ei muutu miksikään.
Mä taas järkytyn siitä että joku jaksaa vielä 2020-luvulla ulista siitä kuinka homoseksuaalit on jotenkin luonnottomia. Onko niin ettei teillä siellä maaseudulla ole muuta tekemistä kuin jeesus ja jeesustelu? johtuuko se siitä että postiakaan ei jaeta enää kuin muutamana päivänä viikossa? Kannattaa lähteä sieltä kauhajoelta joskus johonkin, käy vaikka kurikassa, siellä kuulemma saattaa olla muitakin ongelmia niin saa välillä vähän muuta murehdittavaa kuin lesbot.
Olin ensin yläpeukuttamassa, siinä ekan lauseen jälkeen, mutta samanlainen tyhjäpäähän siellä kuin mitä lainattukin. Ei maalla asuminen ole synonyymi ahdasmielisyydelle. Edes uskovaisuus ei ole. Ehkä kannattaa omia asenteitakin vähän miettiä..
Vierailija kirjoitti:
Mitä S ymmärtää paremmin kuin A?
Jaa a. Sitä voit kysyä Ellulta tai Anskulta? Taas alkaa tämä Anskun ylistys ja sääliminen kuinka on nyt niin loukattu rassukka ja paha Elina omii vielä koiran ja mökinkin... Totuus ei ole sellainen.
Täällä ei porukka varmaan ole edes lukenut koko juttua, kun ollaan jo niin varmoina kaikesta... Hohhoi.
Tais Ansku dumpata Ellun ja Ellun piti nyt päästä näpäyttämään julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Siltähän tuo näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siltähän tuo näyttää.
Vahvasti tämä.
Vierailija kirjoitti:
Mä näen Ellussa ja Susanissa mahtavan naisenergian ja ystävyyden, en mitään seksuaalista tai romanttista
Samoin minä.
Vierailija kirjoitti:
"Kukaan ei ole aiemmin ymmärtänyt minua samalla tavalla kuin Susani."
Kauan hän jaksoikin sitä edellistä kumppaniaan, joka ei ilmeisesti ymmärtänyt Elinaa tarpeeksi.
Narskulta E vaikuttaa.
Uusi kumppani on aina alkuun ihanin ja ihmeellisin, joka niin puolesta sanasta ymmärtää.
Kunnes jo liian tuttu ja aika löytää uusi ja ihmeellinen joka Ellua ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Ja kohta "syvä ystävyys"muuttuu rakkaudeksi😂😂😂😂Olis nyt voinu herrajestas vähän kauemmin odottaa tän julkistamista.Noloa!
Jep. Susanin ja Benjaminin suhdehan itseasiassa alkoi molempien ollessa vielä varattuja, mutta ystävyksiä.
Miksi ei voisi olla vain hyviä ystäviä?
Arvokasta olla saman henkinen ystävä.
Susani on sitäpaitsi naimisissa (miehen) kanssa..
Vierailija kirjoitti:
Tässä näkee "naisen" raadollisuuden toista naista kohtaan. Oltiin kimpassa 3 vuotta, iskettiin toinen onneton ja pari viikkoa siitä kehuu julkisuuteen "kun kukaaaaaaaan muuuu EI ole mua ymmärtänyt".
Raukkis tyyppi. Vastenmielinen öykkäri.
Jep. Ihan sama tarinahan se oli silloin kolme vuotta sitten, kun rakastui palavasti Anskuun ja jätti edellisen vaan ihmettelemään, että mitä tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Ja kohta "syvä ystävyys"muuttuu rakkaudeksi😂😂😂😂Olis nyt voinu herrajestas vähän kauemmin odottaa tän julkistamista.Noloa!
Seppo ei pysty pidättelemään.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnen surua ja myötähäpeää naispareista ja miespareista.
Tämä on hyväksytty yhteiskuntamme taholta, mutta nämä parimuodostelmat ei ole luonnollisia. Ystävyys ok. mutta muuten ei.
Biologia ei muutu miksikään.
Minä taas en tuomitse homo- enkä lesbopareja.
Tuomitsen itsekkäät, vain omaa nautintoa ja huumaa etsivät ihmiset, narsistiset valloittajat, olivat he sitten heteroja, homoja tai lesboja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis niin loukkaavaa. Miten edes kehtaa sanoa julkisesti näin, kun ero on melko tuore? Siinä sivalletaan kyl huolella. Surullista.
Kuulostapa lipevältä.
Vierailija kirjoitti:
"Mun vaimoni ei ymmärrä mua" -tyypit baaritiskeillä, uutta iskemässä - nämä olivat legendaarisia naurun aiheita nuoruudessani 1980-luvulla.
Joo ei ole epäilystäkään kuka on Ellun parisuhteissa se päätähti, jonka ympärillä kaikki pyörii. Jos ei jaksa pyöriä ja ymmärtää, niin uutta ymmärtäjää (ja ihailijaa) kehiin.
Niin tuttua huttua omassa menneessä suhteessa, tosin sillä erotuksella, että ollaan heteroita, mutta taktiikka ja keinovalikoima ja toimintakaavat narskuilla samat.
Onko Elina Eino Grönin kaksoissisko ?
Toivottavasti Ansku löytää rinnalleen jonkun tasapainoisen, arvostavan kumppanin, ja voi jättää entisen elämän tomut ja tuommoiset loukkaavat, kostomielessä tai silkkaa ajattelemattomuutta julkaistut artikkelit taakseen. Kaikki sympatiat Anskulle, hän vaikuttaa sekä sisäisesti että ulkoisesti kauniilta ihmiseltä, joka ei olisi ansainnut tällaista.