Hommattiin uusi koti ja kaverini kerskuilee, että kylläpä levottomalta alueelta hommasit kämpän
Muutin pari vuotta sitten toiseen kaupunkiin ja nyt hommattiin mieheni kanssa kiva kämppä rauhalliselta alueelta. Mieheni on täältä päin ja tietää kyllä, mitkä alueet ovat "levottomia" ja mitkä ihan rauhallisia alueita.
Ja toki itsekin pari vuotta uudessa kaupungissa tiedän, mihin ei kannata muuttaa.
Kuitenkin, alue on tosi kiva ja kauniita maisemia ja ihmiset mukavia.
Kuitenkin ystäväni vanhasta kotikaupungistani aittoi viestin, aloitti keskustelun näillä sanoin: "Kuulemma se teidän koti on tosi levottomalla alueella, kato ku mun kaverin miehen veljen ex-tyttöystävä on asunut siellä päin joskus ni ne kauhisteli sitä teidän aluetta :D"
Sitten mietin, että olipa taas tosi kauniisti sanottu. Ja sitten vähän aikaa siinä pohdittua mietin, missä täällä on levoton alue, niin noin 1km-1,5km päässä on yksi kerrostalo, missä on ollut aikanaan opiskelijoita ja varmaan siksi ollut levoton.
Jotenkin alkoi kuitenkin ärsyttämään. Miksei vaikka vaan sanonut, että onnea uuteen kotiin tms. Eikö kuulosta vähän kettuilulta?
Kommentit (21)
Kateus ja pätemisen tarve. Pakko päästä mollaamaan teidän valintaa. Itse ratkaissut välit useampaan tuollaiseen henkilöön.
Toteat vaan että ihan rauhalliselta alueelta vaikuttaa.
Kateellinen. Ei kannata olla tekemisissä. Kommentoi varmasti montaa muutakin asiaa samallla tavalla.
No ehkä hän on huolissaan sinusta? Kerro hänelle että alue on nykyään ihan rauhallinen, niin varmaan se kerskuilu sitten loppuu.
Tää on kyllä kumma palsta kun kaikki asiat pitää tulkita aina ja ikuisesti yksiselitteisesti kateudeksi. Mitään muita tunteita ei ilmeisesti näiden mielessä ole olemassa.
Ei tuo ole kerskailua vaan v-uilua.
Syynä varmaan kateus tai v-mainen luonne.
Voi hyvä isä sentään. Vitunko väliä?
Tiiäkkö sää ap mitä on kerskuminen?
Älä välitä. Mikä siinä onkin, että aina jonkun on vedettävä esiin jotain negatiivista.
Milloin mitäkin. Milloin ei ole julkista liikennettä, milloin ratikan äänet kuuluu. Milloin ei ole kauppaa lähellä, milloin kauppa sitten taas vetää spurguja hengailemaan.
Ikinä ei ole kaikkien mielestä hyvin. Eikä tietty tarvi ollakaan, mutta täytyykö näitä tuoda esiin.
Onnea uuteen kotiin ap!
Ignoreraa tuollaiset tyypit kokonaan!
"kerskuilee"?? Mitä kieltä tuo on? Mistä maasta sinä ap olet kotoisin? Suomessa puhutaan suomea.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on kerskuilu?
Tarkoittaa kehumista, tosin en ymmärrä miten se tuohon otsikkoon sopii
Rauhoittukaa nyt. Olisiko ap yrittänyt kirjoittaa "kettuilee", ja puhelin muokannut tekstiä.
Minulle kaveri sanoi että olen järjetön kun olen liian kauan samassa työpaikassa. Viihdyn työssäni ja olen pärjännyt siinä erittäin hyvin. Hän ei edes tiedä työni sisältöä, pitää vaan päästä sanomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on kerskuilu?
Tarkoittaa kehumista, tosin en ymmärrä miten se tuohon otsikkoon sopii
Ei tarkoita. Kerskailu on kehumista, ja nimenomaan itsensä kehumista. Tässä tilanteessa kaveri ei kerskaillut, mutta kerskuilu voi olla jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on kerskuilu?
Ei mitään, ap:n keksimä sana.
Menipä taas vatuloinniksi, pilkun nussimiseksi.
Kateus on kansansairaus.