Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia digi-ovistestistä

06.03.2007 |

Heippa!

Laitanpa viestin tännekin,eli onko kellään kokemusta Clearbluen digitaalisesta ovulaatiotestistä? Onko esim. klinikoiltanne annettu jotain suosituksia millaista testiä oviksen bongaamiseen pitäisi käyttää?

Eka PAS (toivottavasti) tulossa ja investoin tällaiseen hintavampaan digitaaliseen testiin, ettei tarvitsisi hermoilla niiden tavistestien viivojen tulkintojen kanssa. Noh, kuinkas kävikään... Ovistesti näytti plussaa yllättävän aikaisin, ja alkuilahduksen jälkeen aloin pohtia, että kai tää nyt varmasti on se ovis... PAS-aikaa varatessa otin puheeksi ja klinikan mukaan digitaalinen testi on herkempi kuin nuo perinteiset! Mahtaakohan siis näyttää vääriä oviksia? Huolestuttaa, ettei alkioita vain sulateta turhaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin ite myös ekaa kertaa Clearbluen- digitaalista ovistestiä tässä kierrossa ja pitäisin sitä aika luotettavana eli vakuutuin lehdykästä, joka paketissa oli :) Siinä kun sanotaan, että luotettavuus on yli 99 %, jos ei ole PCO:ta tai ole raskaana tai juuri ollut jne. Joten sen ei pitäisi näyttää väärin, jos ei jokin edellä mainittu asia sinun kohdallasi toteudu.

En osaa sanoa klinikoiden suosituksia, kun olen tällainen reilun vuoden luomusti yrittänyt :)

ONNEA PAS:n!!! Toivottelee Aqua.

Vierailija
2/3 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa lasta työstettäessä digi-testejä ei vielä ollut ja koin oviksen tikuttelun tosi hankalaksi ja oikean päivän löytymisen aika tulkinnanvaraiseksi. Nyt kun ollaan aloitettu taas hoidot uudelleen, markkinoille olikin tulleet nämä digi-testit ja kylläpä ovat olleet vaivattomia! Itse siis suosittelen.

t. jouhanna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PAS-siirrossa käytössä digi-ovismittari. Mun mielestä se oli ihanan helppo vrt muut lliuskat (joita mulla oli varoiksi kanssa ;) ). Näytti oviksen hyvin.

ja ilmeisen oikein, sillä olen juuri plussannut PAS-hoidosta luonnolliseen kirtoon :)!

Onnea sinulle matkaan!