^^LOKALUPSAKKAAT tiistai^^
taasko mie täällä ekana vaikka kello repii jo puolta yheskää?
Kommentit (23)
täälläkin on tainnut jäädä pari päivää väliin. Töissä on ollut kiirettä ja iltaisin väsymys painaa. Pahoinvointi on onneksi helpottanut. Olen ottanut tavaksi syödä jotain pientä ennen ylösnousua aamuisin ja se (tai jokin muu) on auttanut. Pahoinvointi kyllä alkaa heti, jos nälkä pääsee yllättämään. Tuntuu, että kiloja tulee, kun koko ajan on syötävä.
Ultrista, meillä taitaa täällä pääkaupunkiseudulla olla vain kaksi kunnallista. Itse olen menossa tällä viikolla alkuraskauden ultraan yksityiselle. Vielä on sellainen pelko, että jos mahassa ei olekaan elämää. Katsotaan sitten, jos sitä vielä mennään 4D-ultraan
myöhemmin.
Vauvan vaatteita tms. en ole ostanut kuin yhden hatun. Vauvakirjaa ajattelin käydä katsomassa ultran jälkeen. Kai niitä vaatteitakin kertyy sitten, kun vauhtiin pääsee. Olen lähdössä maaliskuun lopussa lomalle ja sieltä ajattelin katsella vauvalle/itselle vaatteita.
Oletteko te jo kertoneet raskaudesta monelle? Meillä ei tiedä kuin pari läheistä kaveria ja minun vanhemmat. Miehen vanhemmille ei olla tarkoituksella kerrottu, kun halutaan kertoa kasvotusten ja ollaan menossa heille perjantaina. Pieni pelko on ollut töissä, etteivät siellä tajua mitään, kun lopetin kahvinjuonnin kokonaan. Olemme ajatelleet kertoa muille vasta viikon 12 jälkeen sitä mukaan, kun näemme ihmisiä.
Pahoitteluni keskenmenon (tai tm) kokeneille!
Pikaista paranemista kaikille virusten yms. kanssa kamppaileville!
Milmanen 6+6
Väsy painaa eikä millään jaksaisi tehdä yhtään mitään - jää tää kirjottelukin aika vähille... Etominen on jo lähes historiaa, mistä olen vaan todella tyytyväinen! Tottahan sitä päivittäin vielä vähän ällöttää yksi jos toinenkin juttu, mutta ei enää koko aikaa.
Vaunujen kopasta oli puhetta - meilläkin on kevätvauvan jäljiltä kova koppa, ja ollaan oltu siihen tosi tyytyväisiä. Kesällä kun retkeiltiin saaristossa niin otettiin pelkkä koppa mukaan, ja siinä oli vauvan hyvä nukkua. Mulla ei kyllä ole mitään kokemusta noista pehmeistä pusseista, että siihen puoleen vähän vaikea sanoa mikä nyt olisi hyvä...
Neuvola-aika pitäisi meidänkin pikkuhiljaa varata. Ei vaan meinaa tuo neuvolatädin tunnin soittoaika meikäläiselle riittää - aina muistan vasta kun tunti on ohi... ;)
Nyt kiireellä nukkumaan!
Suhni & Onni (viikot täysin unohtuneet)
Meillä Lahessa ei kuulu kuin yksi. kaikissa neuvoloissa ei ole ultraa. Siksi mekin käytiin yksityisellä alkuvaiheen uä ja mennään sitten rakenteet tsekkaamaan 4D:llä. isoja eroja on noissa käytännöissä. Upeaa, jos joku kunta satsaa niihin vielä!
katarina 8+1