Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempaa

Vierailija
11.02.2025 |

Haluisko joku vanhempää 68 v miestä, riihimäellä olen hyvätapainen ja raitis

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian vanha. Mä olen 45v ja mulla on seksisuhde 17 vuotta vanhemman miehen kanssa. Pitäisi päivittää nuorempaan. 

Vierailija
2/14 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sinua pitää haluta?? Teetkö kotitöitä? Korjaatko autoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun fantasia olis harrastaa seksiä huomattavasti vanhemman miehen kanssa, jolle olisin ensimmäinen paljon nuorempi nainen. Ei haittaisi ulkonäkö, ei maha tai rypyt, olis ihana koskea erektiossa olevaa vanhempaa kalua ja tehdä vanhempi mies hulluksi kiihkosta kanssani.

Jos miehellä olis vielä pitkä selibaatti takana, tuntuis ihanalta olla avuksi ja antaa koskea joka paikkaan, puristella ja imeä isoja rintojani. Ja voi kuulostaa hullulta, mutta haluaisin saada paljaalla. Olisin hänen kovan kiihkon kohde ja se tuntuis ihanalta erityisesti, kun hän tuntisi peniksellään paljauteni, päästäisin hänet jalkojeni väliin ja hän saisi työntyä minuun orgasmiin asti. Tunne siitä on kiihottava, että hänen edellisestä kerrasta olisi pitkä aika ja juuri minä auttaisin. Hän saisi ottaa minut missä asennossa olisi paras, minusta olis vaan ihana olla hänelle hyväksi.

Nyt mietin, että kiihottuikohan joku vanhempi mies tekstistäni, minä kiihotuin itse ja tässä mielentilassa en vastustelis yhtään. Helpotan oloani tänään oman miehen kanssa, hänen fantasia taas olis nähdä jonkun toisen minun kanssa. 

Vierailija
4/14 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun fantasia olis harrastaa seksiä huomattavasti vanhemman miehen kanssa, jolle olisin ensimmäinen paljon nuorempi nainen. Ei haittaisi ulkonäkö, ei maha tai rypyt, olis ihana koskea erektiossa olevaa vanhempaa kalua ja tehdä vanhempi mies hulluksi kiihkosta kanssani.

Jos miehellä olis vielä pitkä selibaatti takana, tuntuis ihanalta olla avuksi ja antaa koskea joka paikkaan, puristella ja imeä isoja rintojani. Ja voi kuulostaa hullulta, mutta haluaisin saada paljaalla. Olisin hänen kovan kiihkon kohde ja se tuntuis ihanalta erityisesti, kun hän tuntisi peniksellään paljauteni, päästäisin hänet jalkojeni väliin ja hän saisi työntyä minuun orgasmiin asti. Tunne siitä on kiihottava, että hänen edellisestä kerrasta olisi pitkä aika ja juuri minä auttaisin. Hän saisi ottaa minut missä asennossa olisi paras, minusta olis vaan ihana olla hänelle hyväksi.

Nyt mietin, että kiihottuikohan joku vanhempi mies tekstistäni, minä kiihotuin itse

Kiihotuin 

Vierailija
5/14 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla, että kiihotuit.

Vierailija
6/14 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva kuulla mitä vanha mies haluais tehdä mulle ja miten

Vierailija
7/14 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mietin, että kiihottuikohan joku vanhempi mies tekstistäni, minä kiihotuin itse

Tämä vaikuttaa ihan miehen kirjoitukselta, koska tuossa toteutuisi kaikki miehen haavekuvat 

Vierailija
8/14 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tahtoisin kanssa kokea vanhempaa..kiihottavaa ajatellakin..

n32

Vierailija
9/14 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tahtoisin kanssa kokea vanhempaa..kiihottavaa ajatellakin..

n32

Haluan sua..

Seisoo jo kun ajattelen sua 

T: vanhempi mies 

Vierailija
10/14 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites, kelpaisko pate? On vanha, ei ole kokemusta, kuin yhdestä naisesta, iso varustus. Ja patekin sais vertailupohjaa. Ehkä muutkin pillut lypsävät samalla tavalla, ottavat otteeseensa, ja ottavat väkisin orkkunsa. Mutta ei voi. Katsos nuorena tehty lupaus estää.

Vierailija
11/14 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vaikuttaa ihan miehen kirjoitukselta, koska tuossa toteutuisi kaikki miehen haavekuvat

Ei ole miehen kirjoittama, vaan naisen :) Epäiletkö, ettei nainenkin vois haluta tällaista? Ja ikäerolla reilusti yli 20v sopis parhaiten.

N48

Vierailija
12/14 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanhempaa miestä vaan vanhempaa naista. Minulla on suhde itseäni 14 vuotta vanhemmana naisen kanssa. Pukeutuu kesällä leninkiin. Naisellinen nainen hyvän tuoksuinen. Kaiken puolin asiallinen. Vietimme viime viikolla pitkän viikonlopun Virossa kylpylässä. 

Vierailija
13/14 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 60 v. Mies ja jostain ihmeestä naiset ovat aina tienneet jostain, että mimulla on keskimääräistä isompi mulkku.

Mutta siis mistä helvetiatä voi kakskymppinen tyttö tietää myös, että tuolla ukkelilla on mistä ottaa ote? Olen useamman kerran tullut yllätetyksi nuoremman naisen taholta ja tullut pyydetyksi tutustumaan tarkemmin millainen neito olisi nyt tarpeessa ja tosiaan on tullut sitten lähdettyä kokeilemaan miten se homma sitten käyttää.

Ihanaa on kuitenkin, että naiset ovat rohkeita ja tulevat jutulle ilmeisen spontaanisti. Arvostan paljon!

Vierailija
14/14 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vaikuttaa ihan miehen kirjoitukselta,

Olet melkein oikeassa genderistä, sillä kyseessä oleva on wanharouva Tyhjäpään häivevaikutusta, kuten: "pitkä selibaatti takana" - joka on hänen tuttua miesvihaa, sekä seuraavat jotka ovat rajojaan asettavan voimaatuneen fémakon kaakatusta: "tuntuis ihanalta olla avuksi", "antaa koskea joka paikkaan", "päästäisin hänet jalkojeni väliin", "hän saisi työntyä minuun orgasmiin asti".

koska tuossa toteutuisi kaikki miehen haavekuvat

Mies haluaa että nainen on nöyrä ja tottelevainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä