G: Pituus ja paino? Mitä haluaisit painaa?
162 cm 69 kg
Painoindeksi 26,3 (kiloklubi). Lievä ylipaino!!!
60 kiloa riittäisi... alemmas en halua mennä, kun en jaksa koko ajan vahtia!
Kommentit (15)
Saisin painaa ainakin 5 kg enemmän - olisi terveemmän näköistä.
No paino vaihtelee 60-63 kg välillä. Paino ihan ok mutta kiinteytystä kaipaisin. Ennen raskautta (5,5 vuotta sitten) painoin 57 kg ja olin kyllä tosi ruman näköinen. Luut törrötti naamasta. Kumma kun muutama kilokin vaikuttaa noin paljon.
Painan nyt saman verran kuin ennen lapsia, ja koen olevani sopivan hoikka. Välillä painoin muutaman kilon enempi, jolloin vanhat vaatteet kiristi ikävästi, mutta muuten suurempikaan paino ei olis häirinnyt yhtään (silloin oli ainakin isommat tissit ;)).
Vauva nyt 6 viikkoa ja yritän tiputtaa pikkuhiljaa lähtöpainoon (47kg). Sen painoisena olin tyytyväinen. Nämä makkarat ei oikein innosta.
Sen vähempää en halua painaakaan, sillä pidän lihaksistani. Makkarat joutaa kadottaa, muttei lihaksia.
BMI 23.1 eli olen normaalipainoinen.
Haluaisin painaa 55-56 kg eli saman verran kuin ennen lapsia. Kaappi on täynnä pieneksi käyneitä vaatteita :(
Miten te 45 kiloiset edes voitte tuntea itsenne naiseksi? En itsekään ole mikään ylipainoisuuden kannattaja, mutta jos pituus on 155-160cm, niin kyllä silloin haluaisin painaa n. 60 kiloa. Normaalipainon rajoissa (indeksi 20-25) eli hoikka, mutta sopivasti naisellinen.
Ja ehdottomasti pitää saada n. 5 kg pois. Onnistun kyllä, kun vain päätän, että nyt lähtee. Olen ennenkin onnistunut. 58 - 60 kg on minulle sopiva paino. Imetysten loputtua olen painanut n. 54 kg ja se on kyllä liian vähän, posket on lommolla ja luut törröttää.
Haluaisin painaa 52 kg.
Ja 22:lle että, kyllä 60 kg on liikaa 155-160 pätkälle.
Painan 43 (pituus 1579, mutta esim. kuppikokoni on 75B. Kukaan lääkärikään ei ole koskaan huomauttanut, että olisin liian laiha. Näytän terveeltä ja sopusuhtaiselta, harrastan liikuntaa. Jos painaisin tästä 15 kg enemmän, olisin todella pyöreä, tai sitten minulla pitäisi olla ihan mielettömät muskelit.
Haluaisin kuitenkin painaa vain 55 kiloa, mutta toinen vauva on jo tulossa, joten jätetään se tällä kertaa sikseen...
katsellaan kun toinen lapsi on jätetty synnärille.