Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teille on huudeltu kadulla tuntemattomien toimesta?

Vierailija
11.02.2025 |

Tuli vaan mieleen, että onko tämä enemmän naisten ongelma vai huudellaanko miehillekin? Itselleni on huudettu vastaantulijoiden toimesta esimerkiksi näin (ja huutajat aina miehiä):

"mee v*ttuun"

"hyvä perse!"

Huvittavin oli ehkä tämä "mikä Anna Abreu sä luulet olevasi!?" (näytin joskus parikymppisenä vähän Anna Abreulta)

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on haukkuneet inceliksi, setämiehrksi ja hyväksikäyttäjäksi, kun olen kävellyt vaimon kanssa yhdessä ulkona (hän on vietnamilainrn).

Vierailija
22/79 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puliukko haukku mua homoks ku mulla oli rusetti kaulas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoriso  huusi joskus :  "Näytät  Romanian kerjäläiseltä"  

Varmaan vähän näytänkin,  työtön  ja varaton. Rahat riittävät kun sinnittelen ja lasken joka  centin 😮💨.

Vierailija
24/79 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni ensimmäinen ilta Seinäjoella vuosi 2000 tTammikuu, olin suojatiellä katua ylittämässä, kun toyota corollan takaikkuna aukesi ja sieltä kajahti virkeän nuorukaisen ärtyneen kuuloinen huuto "Notta painu sinä helevittihin siitä!"

Vierailija
25/79 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on haukkuneet inceliksi, setämiehrksi ja hyväksikäyttäjäksi, kun olen kävellyt vaimon kanssa yhdessä ulkona (hän on vietnamilainrn).

So? Normaalit miehet ei hae kehitysmaalaisia naisia Suomeen.

Vierailija
26/79 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä valehtele.

Vierailija
27/79 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu tänne tai mä raiskaan sut.

helsingissä.

Vierailija
28/79 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puliukko haukku mua homoks ku mulla oli rusetti kaulas.

Aika hauska 😅

Vierailija
29/79 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku parikyt vuotta sitten joku tummapigmenttinen mies huusi mulle ohi kävellessään "Hei sisko!" Käänsin päätäni joka suuntaan, mutta ei se kenellekään toiselle sitä voinut huutaa. Olin vaan, että mitähän helvettiä. Ja mun nimi ei ole Sisko, joten... Varmaan jotain jenkkikouhotusta, siellähän ne kutsuu toisiaan siskoiksi ja veljiksi.

Vierailija
30/79 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin kuuluu vähän väliä. M65

Vierailija
31/79 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on isot bosat! Sitä kuuluu paljon

Vierailija
32/79 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä valehtele.

Miksi naiset vähättelee törkyturpaisuuttaan?

Vierailija
33/79 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyi **ttu mikä lauta!" - Teinipoika tyttökaverilleen.

"I like the way you walk!" - Ulkomaalainen mies kadulla. Toinen lonkkani on vaivainen, joten kävelen vähän poikkeavasti.

"Hyi, röökaaminen ei sovi sulle yhtään!" - Viisi-kuusikymppinen mieshenkilö kadulla, kun parikymppisenä kävelin tupakka kädessä.

"Eskimon **llu on kylmä ku jää!" - Nuori mies liikennevaloissa, kun ylitin tietä toppahousuissa ja muhkeassa karvakauluksisessa takissa. :D

Vierailija
34/79 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä valehtele.

Miksi naiset vähättelee törkyturpaisuuttaan?

No koska ne ei voi muuten uhriutua. Siksi vähättelevät omaa huuteluaan.

Vierailija
35/79 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Mitä punkkari!*, kun joskus teininä 1970-luvulla leikkautin itselleni siilitukan.

Vierailija
36/79 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset huutelee miehille. Miksi AP yrittää vähätelle naisten huutelua miehille?

No kun naiset ei voi muuten uhriutua. Sama on suomalaisten naisten väkivaltaisuuden kanssa.

Niin mikä estää teitä nyt kertomasta mitä teille on huudeltu? Ilmeisesti naiset ovat teille paljonkin huudelleet jotain?

Vierailija
37/79 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset huutelee miehille. Miksi AP yrittää vähätelle naisten huutelua miehille?

En suinkaan. Anna esimerkkejä mitä naiset sulle on huudelleet? 

ap

Vierailija
38/79 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kakaroita ei lasketa niin suomalaiset eivät juurikaan ole koskaan mitään huudelleet.

Asun alueella jossa on tällä hetkellä paljon ukrainalaisia. Ukrainalaiset lapset ja nuoret ovat huudelleet aika paljonkin minulle sekä muille kaikenlaisia rivouksia ja herjauksia, ukrainaksi tietenkin. Venäjä on toinen äidinkieleni ja osaan myös jonkin verran ukrainaa. Kerran ärähdin vähän huutelijoille ukrainaksi mutta ei se tuntunut vauhtia hidastavan. Ihan samanlaisia ongelmatapauksia tuntuvat olevan kuin venäläisetkin.

Vierailija
39/79 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanskasi putosi taskustasi.  Takaa kauempaa huusi.

Vierailija
40/79 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat haukkuneet minuakin inceliksi.