Mitä teille on huudeltu kadulla tuntemattomien toimesta?
Tuli vaan mieleen, että onko tämä enemmän naisten ongelma vai huudellaanko miehillekin? Itselleni on huudettu vastaantulijoiden toimesta esimerkiksi näin (ja huutajat aina miehiä):
"mee v*ttuun"
"hyvä perse!"
Huvittavin oli ehkä tämä "mikä Anna Abreu sä luulet olevasi!?" (näytin joskus parikymppisenä vähän Anna Abreulta)
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat haukkuneet minuakin inceliksi.
Tuo on erittäin yleistä. Inceliksi haukutaan tai setämieheksi. Ja sitten uhriudutaan, kun miehet puolustautuu naisten solvauksilta.
Tuntematon nainen kadulla alkaa ohimennen haukkua teitä setämiehiksi ja inceleiksi, niinkö.
Kadun tuhma nainen
Rumasti huuteli vainen
incelikseni tuletko setä
ketä ootat ketä
Tasokasta, lihavaa
masukasta, pulleaa
Kenkään ei hänt opasta
voinks mä vähän kopasta
Iskureplat opettelen
Yksikseni irvistelen
Kostan kyllä pahat teot
Koirankakkaa isot keot
Portillensa jätän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olin viimeisilläni raskaana, raksamies vihelsi kulkiessani ohi. 😄
Raksamiehistä tuli mieleen.. Raskaana oleva nainen käveli ja kävely oli jo sellaista, että tyylii synnyttää kohta. Yksi raksamies huomas sen naisen kävelyn jne. Se juoksi sen naisen luo ja otti sitä kädestä kiinni ja sitten kaksi muuta raksamiestä huomas sen ja nekin juoksi sinne auttamaan. 3 miestä auttoi sitä nuorta naista ja kantoi sen istumaan penkille ja toi vettä ja kyseli kaikkea. Se, mikä siinä oli hienoa, että ne 3 miestä oli lähes eläkeiässä olevia isejä. Siinä ne höpöteli, että ollaan tässä jo itekki vaareja jne.. Ja viedäänkö sut tohon sairaalaan ja mikä vointi ja onko nälkä. Ne 3 miestä meni isämoodiin, ja se oli hienonnäköstä nähdä- JA varmasti ne näki siin' jotenkin oman tyttären.
Miksi tähän tulee miinusta?
Kaksi teinipoikaa tuli vastaan polkupyörillä ja toinen pojista huusi minulle: "Homo". Olen nainen.
Ootko kännissä! Minulla on MS ja etenkin väsyneenä ilman apuvälineitä tasapaino ja liikkuminen joskus heikkoa.
Yhdessä vaiheessa kun matkustelin sukulaisten luokse ja sieltä takaisin ison kassin kanssa, tuntematon känninen nainen huuteli pysäkillä, että jostain huoraamasta olet tulossa! Vähän nolotti.
Palstamammat haukkuu minua tuon tuosta. Ainakin incel, runkkari, persu, peräkammarinpoika, katkis... Siinä äkkiseltään mitä tulee mieleen 🤔
Vierailija kirjoitti:
Joku lehtimyyjäpoika huuteli marketin aulassa että kiinnostaako rouvaa ilmainen et-lehti. Olen 32-vuotias.
Mä olin 25 ja naimaton kun huudettiin samoin :D
Kävelin kotiin töistä kun ohi ajoi autollinen jotain amispölvästejä ja ne huusivat mulle, että "hyvä perse". Hihiiiiii
Vierailija kirjoitti:
Kävelin kotiin töistä kun ohi ajoi autollinen jotain amispölvästejä ja ne huusivat mulle, että "hyvä perse". Hihiiiiii
No onks sul hyvä äässi?
Enimmäkseen seksijuttuja ja pyydetty lähtemään mukaan juhlimaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten kuin joku penkkarirekassa huusi megafoniin että " hopihopi läski" kun olin kävelemässä.
Ei hitto 😂😂😂
Olin ekaa kertaa Tampereella ja heti kymmenen minuuttia siellä oleskeltuani kuulin väkijoukossa jonkun junttiääliön ilmoittavan kuuluvalla äänellä erään poikkeuksellisen seikan ulkonäössäni. Että tervetuloa vaan...
Jotkut ovat huutaneet olevansa aivan vääränlaisessa toimessa.
Kevään kunniaksi kiskoin päälleni tänään Mutiilationin t-paidan ni eiköhän joku lukutaidoton tiktokilla ja räpillä aivonsa mädättänyt tulevaisuuden toivo huutanut turvallisesti ~30 metrin päästä "i--s-i --s rules". Ensinnäkään i-s-i-smammat ei kuljeta mukanaan soittimia, koska musiikki on kielletty. Toiseksi Mutiilationin bändilogo ei edes etäisesti muistuta aavikkojengin kirjaimia. Suotavaa on käydä optikolla ja miettiä hetki kannattaako huudella tuntemattomille, jos ei osaa edes lukea. Jäbän tulevaisuus ei näytä hyvältä, saa varmaan snägärillä usein pitkin poskia.
Ei ihan kadulla mutta kaupan edessä joku vaahtosi meille sisään meneville että missä maskit, laittakaa nyt perkele ne maskit. Nauratti.
Pituutta on kommentoitu täysin tuntemattoman ihmisen toimesta. Hämmästyin käytöstä.
Mulle lauetaan, voisiko joku mies selittää miksi?
Vierailija kirjoitti:
Mulle lauetaan, voisiko joku mies selittää miksi?
Ei herranen aikaaa....LAULETAAN!!!
Raksamiehistä tuli mieleen.. Raskaana oleva nainen käveli ja kävely oli jo sellaista, että tyylii synnyttää kohta. Yksi raksamies huomas sen naisen kävelyn jne. Se juoksi sen naisen luo ja otti sitä kädestä kiinni ja sitten kaksi muuta raksamiestä huomas sen ja nekin juoksi sinne auttamaan. 3 miestä auttoi sitä nuorta naista ja kantoi sen istumaan penkille ja toi vettä ja kyseli kaikkea. Se, mikä siinä oli hienoa, että ne 3 miestä oli lähes eläkeiässä olevia isejä. Siinä ne höpöteli, että ollaan tässä jo itekki vaareja jne.. Ja viedäänkö sut tohon sairaalaan ja mikä vointi ja onko nälkä. Ne 3 miestä meni isämoodiin, ja se oli hienonnäköstä nähdä- JA varmasti ne näki siin' jotenkin oman tyttären.