Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teille on huudeltu kadulla tuntemattomien toimesta?

Vierailija
11.02.2025 |

Tuli vaan mieleen, että onko tämä enemmän naisten ongelma vai huudellaanko miehillekin? Itselleni on huudettu vastaantulijoiden toimesta esimerkiksi näin (ja huutajat aina miehiä):

"mee v*ttuun"

"hyvä perse!"

Huvittavin oli ehkä tämä "mikä Anna Abreu sä luulet olevasi!?" (näytin joskus parikymppisenä vähän Anna Abreulta)

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parvekkelta joku känniläinen huusi "rasvaa se pyöräs" kun ketjut kitisivät.

Vierailija
42/79 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat haukkuneet minuakin inceliksi.

Kun kävelet kadulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri huikkasi huomenta vastaantullessa. Muita ei täällä peräkylällä ole näkynytkään.

Vierailija
44/79 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on erittäin yleistä. Inceliksi haukutaan tai setämieheksi. Ja sitten uhriudutaan, kun miehet puolustautuu naisten solvauksilta.

Vierailija
45/79 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootsä sinkku huuteli joku papparainen.

Vierailija
46/79 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on erittäin yleistä. Inceliksi haukutaan tai setämieheksi. Ja sitten uhriudutaan, kun miehet puolustautuu naisten solvauksilta.

Tuntematon nainen kadulla alkaa ohimennen haukkua teitä setämiehiksi ja inceleiksi, niinkö.

Vierailija
47/79 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kävelet kadulla?

Oksettavaa vähättelyä.

Vierailija
48/79 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä lässytä. Sulle ei kadulla kukaan ole tollasta huudellut.

Vierailija
49/79 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parvekkelta joku känniläinen huusi "rasvaa se pyöräs" kun ketjut kitisivät.

Minulle joku känninen mies huusi parvekkeeltaan "tuu tänne!"

Vierailija
50/79 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kävelet kadulla?

Oksettavaa vähättelyä.

Ei, vaan tarkentava kysymys.

Vierailija
51/79 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton äänitorvea on painettu ohi mennessä muutamia kertoja. (eikä johtunut siitä, että olisin ollut tien tukkeena.)

Samalla on saatettu huutaa jotain, mutta en ole saanut mölinästä selvää.  

Joskus on huudettu, että "hyväperse" tms. En tiedä oliko siellä autossa sitten joku tuttu, koska olin kuulevani myös oman nimeni. Jotain, että: "oliko tuo xxxx"

Vierailija
52/79 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toivotettu "hyvää joulua!" ja joskus joku tuntematon naisoletettu tuli halaamaan metrossa ja totesi että "jumala rakastaa sinua paljon" oli aika wtf. 

Vierailija
53/79 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena (olin ehkä 12) joku samassa koulussa oleva vähän vanhempi poika sanoi kadulle vastaan tullessaan: Ei millään pahalla mutta oot aika ruma.

Sitten toisella kerralla, olin noin 20v ja kävelin yläasteen ohi, siellä nuoret yläasteikäiset pojat huusivat: Anna p-llua.

Sitten tässä viimeisen vuoden aikana on tuntematon mies kehunut mekkoani, ja yksi toinen mies kääntyi kannoillaan ja käveli minut kiinni sanoakseen että olen hänestä mielettömän kaunis.

Semmosta :D 

Vierailija
54/79 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mihin tytöllä on tuollainen kiire?" sanoi mies, joka seisoi tiellä eikä suostunut väistämään. Ja tämä "tyttö" on muuten jo 35.

"Saatana mitä mulkkaat siinä." Joku ukko keksi huutaa vaikka en edes ollut vilkaissut kyseistä tyyppiä aiemmin.

"Tules tyttö kyytiin." Olin aamulenkillä ja auto pysähtyy vierelle, sieltä tuollainen kommentti. Totesin isäni olevan poliisi (ei oikeasti ole) ja tajusivat lähteä, mutta pelottavaa oli.

"Älä tule noin lähelle!" Joku mummeli bussipysäkillä kun menin katoksen alle ja istuin toiseen päähän penkkiä. Karjui saman kaikille jotka tulivat katoksen alle. 

"Naisen ei kuulu harppoa!" Joku mummeli Ullanlinnassa.

"Kato perkele mihin kävelet!" Joku ukko pyörän selästä kun olin kaikessa rauhassa lenkillä Hietaniemessä ja aivan sillä puolella tietä missä pitikin.

Vierailija
55/79 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hoi sie! Oot sie meikäläisii?". Olen kyllä tumma suomalaiseksi, mutta romaniverestä en ole varma

Vierailija
56/79 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mihin tytöllä on tuollainen kiire?" sanoi mies, joka seisoi tiellä eikä suostunut väistämään. Ja tämä "tyttö" on muuten jo 35.

"Saatana mitä mulkkaat siinä." Joku ukko keksi huutaa vaikka en edes ollut vilkaissut kyseistä tyyppiä aiemmin.

"Tules tyttö kyytiin." Olin aamulenkillä ja auto pysähtyy vierelle, sieltä tuollainen kommentti. Totesin isäni olevan poliisi (ei oikeasti ole) ja tajusivat lähteä, mutta pelottavaa oli.

"Älä tule noin lähelle!" Joku mummeli bussipysäkillä kun menin katoksen alle ja istuin toiseen päähän penkkiä. Karjui saman kaikille jotka tulivat katoksen alle. 

"Naisen ei kuulu harppoa!" Joku mummeli Ullanlinnassa.

"Kato perkele mihin kävelet!" Joku ukko pyörän selästä kun olin kaikessa rauhassa lenkillä Hietaniemessä ja aivan sillä puolella tietä missä pitikin.

Huomaatko mikä kommentteja yhdistää. Susta tulee levoton ja kiireinen vaikutelma, säikytät ihmisiä kiireelläsi, yritä rauhoittua.

Vierailija
57/79 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuorena usein kuultu "suatananpalvaaja!" ois se yleisin, mitä miehet iästä riippumatta huutelivat aina turvallisen matkan päästä. Kerran kävin yheltä kysymässä, että oliko jotain asiaa vai huvikseenko huutelee. Huvikseen huuteli uteliaisuuttaan.

Vierailija
58/79 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus yli 20 vuotta sitten minua homoteltiin kun olin pvc-housut jalassa viikonlopun viihteellä. M49

Vierailija
59/79 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus yli 20 vuotta sitten minua homoteltiin kun olin pvc-housut jalassa viikonlopun viihteellä. M49

No onhan ne muovihousut aika homot.

Vierailija
60/79 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhaksi mummoksi on haukuttu.

Pitäisi varmaan laittaa tekoripset, tekokynnet, vaaleat hiustenpidennykset ja naama täyteen botoxia.

Jotta olisi some-maailma mukainen. Ehkä ihmiset ovat vaan tyhmistyneet 15 vuoden aikana.